021-22222426

هتل هلیا کیش

3 ستاره

درباره هتل

با هتل هلیا کیش، بیشتر آشنا شوید

هتل 3 ستاره هلیا در میدان ساحل کیش قرار گرفته است و به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب، امکانات مناسب و سکوت و آرامشی که دارد، مورد توجه مسافران این جزیره زیبای کشورمان قرار گرفته است. هتل هلیا در اوایل سال‌های 1380 ساخته شده و در سال 96 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در 2 طبقه احداث شده است و به‌ویژه برای کسانی که می‌خواهند اقامتی اقتصادی با امکانات رفاهی مناسب را در کیش تجربه کنند، گزینه‌ای بسیار خوب محسوب می‌شود. هتل هلیا کیش، فضای دلچسب و زیبایی دارد که از همان بدو ورود به هتل پیداست و وجود فضای سبزی زیبا و آرام‌بخش هم بر جذابیت این هتل در میان مسافران جزیره اضافه می‌کند.

اتاق‌های هتل هلیا کیش

هتل هلیا دارای 61 اتاق شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سوئیت یک خوابه چهار نفره است که فضای بزرگ و دلبازی دارند. مبلمان، وسایل بهداشتی، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات و مینی‌بار از جمله امکانات اتاق‌های این هتل محسوب می‌شوند. تنها در هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت داشته باشید که هتل هلیا آسانسور ندارد.

امکانات هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش امکانات رفاهی مناسبی را هم برای اقامت‌کنندگان خود در نظر گرفته است. این هتل یک کافی‌شاپ دارد که گزینه‌ای خوب برای استراحت بعد از گشت و گذار در جزیره محسوب می‌شود. همچنین فضای سبز زیبای هتل نیز گزینه‌ای بسیار خوب برای گذراندن لحظاتی آرام‌بخش در جزیره زیبای کیش است. سالن صبحانه هتل نیز بسیار دلنشین و زیباست و در صورت رزرو اتاق با صبحانه می‌توانید از این فضا نیز استفاده کنید. این هتل دارای خدمات خشکشویی نیز هست.

موقعیت جغرافیایی هتل هلیا

هتل هلیا در میدان ساحل کیش قرار گرفته است و همانگونه که گفتیم دسترسی بسیار خوبی را به جاذبه‌های مختلف جزیره برای گردشگران فراهم می‌کند. این هتل به مرکز جزیره بسیار نزدیک است و تا مراکز خرید کیش نیز فاصله زیادی ندارد. اسکله تفریحی کیش یکی از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش به هتل هلیا است و با ماشین در حدود 5 دقیقه طول می‌کشد تا افراد از هتل هلیا خود را به این اسکله بسیار زیبا برسانند. گذرهنرمندان، بولینگ مریم، کارتینگ کیش، فلای بورد و پارک هنگام از دیگر جاذبه‌هایی هستند که هتل هلیا دسترسی بسیار خوبی را به آنها فراهم می‌کند.

همانگونه که گفتیم نزدیکی به مراکز خرید معروف جزیره هم دیگر دلیل محبوبیت هتل هلیا کیش در میان گردشگران است. از نزدیک‌ترین مراکز خرید به این هتل می‌توان به بازار مروارید (1 کیلومتر و 97 متر)، بازار زیتون (1 کیلومتر و 135 متر)، بازار پانیذ (1 کیلومتر و 614 متر)، رویال مال (1 کیلومتر و 736 متر) و بازار ونوس (1 کیلومتر و 760 متر) اشاره کرد. فاصله هتل هلیا تا فرودگاه بین‌المللی کیش هم حدود 6 کیلومتر است و با خودرو حدود 10 دقیقه طول می‌کشد تا از این هتل، خود را به فرودگاه برسانید.

رستوران و کافی‌شاپ

در هتل هلیا کیش یک کافی شاپ بسیار خوب وجود دارد که میزبانی آرام‌بخش و جذاب برای اقامت‌کنندگان هتل محسوب می‌شود، به ویژه بعد از گشت و گذار در جزیره که با یک فنجان قهوه داغ و دسرهای بسیار خوش‌طعم منتظر اقامت‌کنندگان هتل است. رستوران هتل هلیا نیز طراحی مناسب و دلنشینی دارد و با بوفه صبحانه کامل، اقامتی لذت‌بخش‌تر را برای مسافران جزیره زیبای کیش رقم می‌زند.


کمتر

امتیاز هتل

میانگین امتیازات هتل

4
تمیزی و پاکیزگی 4
امکانات 3.5
موقعیت مکانی 4.5
آسایش و راحتی 4
ارزش نسبت به قیمت 4
عملکرد کارکنان 4.5

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

امکانات هتل

نمازخانه
نمازخانه
آسانسور
آسانسور
تلویزیون در لابی
تلویزیون در لابی
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
خود پرداز
خود پرداز
رستوران ایرانی
رستوران ایرانی
صندوق امانات
صندوق امانات
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
روم سرویس 24 ساعته
روم سرویس 24 ساعته
جعبه کمک های اولیه
جعبه کمک های اولیه
کپسول آتش‌نشانی در لابی
کپسول آتش‌نشانی در لابی
اتاق چمدان
اتاق چمدان
خدمات تهیه بلیط
خدمات تهیه بلیط
اینترنت رایگان و نامحدود در لابی
اینترنت رایگان و نامحدود در لابی
کافی‌شاپ فضای باز
کافی‌شاپ فضای باز
کافی‌شاپ 24 ساعته
کافی‌شاپ 24 ساعته
روزنامه
روزنامه
سرویس رایگان از فرودگاه به هتل
سرویس رایگان از فرودگاه به هتل
کمتر

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه