سورینت مریم

هتل سورینت مریم کیش؛ هتل 4 ستاره محبوب مسافران!

یکی از هتل های 4 ستاره و محبوب جزیره هتل سورینت مریم کیش است که نزدیک به 100 متر با ساحل فاصله دارد و به راحتی قدم زنان می توانید به اسکله برسید و مشغول تفریح شوید. این هتل که از سال 83 آغاز به پذیرایی از مهمانان نموده است در سال 92 به جهت ارتقا کیفیت خدمات و آسایش مسافران مورد بازسازی قرار گرفت. همچنین از دیگز ویؤگی های مهم این هتل نزدیکی به مراکز تجاری جزیره برای دوستداران پاساژگردی و خرید است.

رزرو تور کیش

با ما همراه باشید تا اقامت خوبی را در تور کیش تجربه کنید!

اتاق های هتل سورینت مریم

سورینت مریم

هتل سورینت مریم کیش در 3 طبقه با 55 اتاق، ظرفیت پذیرش 133 مهمان را در اتاق های مجهز و رو به نمای محوطه هتل را دارد. این هتل دارای اتاق های دو تخته استاندارد، دو نفره تووئین، سوئیت جونیور دو نفره و سه نفره و سوئیت لوکس دو نفره می باشد که در زمان رزرو، مهمانان می توانند بنا به سلیقه خود اتاق موردنظرشان را رزرو نمایند.

رستوران و کافی شاپ هتل سورینت مریم

هتل 5 ستاره سورینت مریم، دارای یک رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و موسیقی آرام و دلپذیری است که صرف غذا را برای شما بیش از پیش لذتبخش خواهد کرد. همچنین در فضای کافی لانژ هتل می توانید یک فنجان قهوه را با با نوای پیانو مزه مزه کنید. فضای رستوران و کافی شاپ هتل برای استراحت بسیار مناسب خواهند بود.

تفریح در هتل سورینت مریم

هتل 5 ستاره سورینت مریم کیش دارای یک سالن بیلیارد برای علاقمندان به این بازی مهیج دارد. با نهایت تمرکز وارد بازی شوید و توپ ها را یک به یک از میز خارج کنید. اگر اهل بیلیارد نیستید شنا گزینه محبوب در آب و هوای کیش است؛ پس آماده شوید تا در استخر هتل تنی به آب بزنید و یا در سونا استراحت کنید. اگر انرژی بالایی دارید و آماده یک تمرین سخت هستید، مقصد نهایی شما باشگاه بدنسازی مجموعه است.

گشت و گذار در اطراف هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم کیش، با ساحل تنها 15 دقیقه فاصله دارد و در اطراف هتل به راحتی می توانید به گشت و گذار بپردازید؛ بدون اینکه نیاز باشد مسافت زیادی را طی کنید.

ساحل نارگیل

سورینت مریم

شاید در زمان رزرو بلیط هواپیما کیش و هتل به این نکته توجه داشته باشید که محل اقامتتان به جاهای دیدنی کیش نزدیک باشد. ساحل نارگیل کیش، یکی از بی نظیرترین سواحل جزیره با بیش از 2500 درخت نارگیل در نزدیکی هتل سورینت مریم است. این ساحل برای نمایش نمادین جنگل های استوایی طراحی شده است و نکته جالب آن همان درختان با نارگیل های سبز استوایی است که در هر آب و هوایی رشد نمی کنند.

شهربازی هایلند

اگر بگوییم بهترین مکان برای تفریح و سرگرمی کودکان، کمی در حق کودک درون فعال خودمان ناحقی کرده ایم. پس بهتر است بگوییم بهترین سرگرمی برای همه سنین، شهربازی هایلند در کمترین فاصله از هتل سورینت مریم است. بازی و سرگرمی با چاشنی مسابقه و جایزه، اگر وسوسه شدید این تجربه را از دست ندهید.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش منتهای آرزوی عاشقان ماشین و مسابقه است. از تفریحات نزدیک به هتل سورینت مریم کیش که از هتل می توانید پیاده به آنجا بروید و وارد پیست مسابقه بشوید و هنر رانندگی خودتان را به چالش بکشید.

اسکله تفریحی کیش

سورینت مریم

هتل فاصله کمی با اسکله تفریحی دارد و پیاده از هتل به ساحل خواهید رسید. در اسکله تفریحی کیش، انواع تفریحات آبی مانند غواصی، جت اسکی، شاتل و بنانا، قایق پدالی و قایق های کف شیشه ای، فلای بورد و همچنین پیست دوچرخه سواری برای ساعت ها تفریح و سرگرمی وجود دارد. اگر شب ها به سمت اسکله بروید هنرمندان سیار را خواهید دید که در کنار اسکله موسیقی زنده می نوازند و در گوشه ای دیگر بر روی عرشه مردانی با چوب ماهیگیری، صبورانه به انتظار صید ایستاده اند.

پارک ساحلی ماهیگیر

هتل سورینت مریم کیش در نزدیکی ساحل است، کافیست از هتل به سمت ساحل حرکت کنید تا مجسمه بزرگ مرد ماهیگیر را ببینید، آن وقت به ساحل رسیده اید. در این پارک می توانید وارد مسیر دوچرخه سواری شوید و رکاب بزنید، یا برای اینکه کمی خنک شوید به سراغ قایق های موتوری بروید.

مرکز بولینگ

بولینگ مریم یکی از بزرگ ترین سالن های بولینگ ایران در نزدیکی هتل سورینت مریم کیش است. همچنین در مجموعه بولینگ مریم در کنار سالن بازی بولینگ، جنگ های شبانه شاد و مفرحی نیز برگزار می شود.

تله کابین میکامال

سورینت مریم

یکی از جاذبه های جدید و نزدیک به هتل، تله کابین میکامال است. این تله کابین که در طبقه آخر مجتمع تجاری میکامل واقع شده است که در سفری 20 دقیقه ای شما را بر فراز دریا و ساحل از مرکز تجاری به اسکله تفریحی کیش و بالعکس می برد.

رزرو تور کیش

مجتمع تفریحی کشتی ایرانی

این مجتمع محل برگزاری جنگ شبانه رنگارنگ است. چند ساعت، شوخی و خنده همراه با چاشنی موسیقی که حسابی شما را سر حال خواهد کرد. بلیط های این جنگ را از کیوسک های فروش بلیط تورها و رویدادها و یا حتی هتل می توانید تهیه کنید.

قلعه وحشت

از هرچی بگذریم، اوج هیجان و ترس در قلعه وحشت پنهان شده که نمی شود از آن گذشت. وارد مسیر 100 متری قلعه وحشت بشوید، از میان تار عنکبوت ها بگذرید و از دست اره برقی که صدایش دل را به لرزه می اندازد فرار کنید. این قلعه به حدی وحشت آور است که اکثر گردشگران با ورود به آن انقدر می ترسند که از ادامه مسیر انصراف می دهند.

رستوران ها

رستوران های فودهال هشتگ، هواری، رستوران دریایی میرمهنا، دارچین، عمو اکبر، شاندیز قدیم، رستوران مجلل کوه نور، رستوران صبای اصفهان، عطاویچ، انرژی، ناندوز، کافه های طهرون، کافه ساحلی باران، جنیان و میت نایت کافه در نزدیکی هتل سورینت مریم کیش هستند.

از دیگر جاذبه های دیدنی کیش در فاصله کمی دورتر نسبت به هتل سورینت مریم، پارک دلفین ها، باغ پرندگان، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، آب انبار سنتی، مجتمع گلف کیش و بازارهای زیتون، مروارید، رویال مال، مرکز تجاری، کیش مال و پردیس 1 و2 هستند.

چند خط تجربه

یکی از واقعی ترین ملاک ها برای تصمیم گیری در خصوص خرید کالا یا حتی اقامت در سفر، نظرات کسانی است که در گذشته آنچه مد نظر شما است را تجربه کرده اند. پس در ادامه چند خطی از نظرات گردشگرانی که مهمان هتل سورینت مریم کیش بوده اند را خواهید خواند.

  • اتاق های تمیز و لابی و راهروها مرتب و با نورپردازی خوب بودند.
  • موقعیت هتل نسبت به بازارها و جاهای دیدنی جزیره مناسب و با فاصله کم هستش.
  • برخورد کارکنان و امکانات هتل در حد قابل قبول بود.
  • ترانسفر هتل سر وقت در فرودگاه بود و ما معطل نشدیم که خیلی برامون مهم بود.
  • دسترسی خوب به ساحل و رستوران با غذاهای با کیفیت و متنوعی دارد.
  • از اتاق های تمیز و مرتب هتل بسیار راضی بودم.
  • منوی صبحانه متنوعی داشت و کیفیت غذاها و صبحانه خوب بود، برخورد کارکنان عالی هستش.
  • جای هتل نسبت به ساحل و پاساژها خیلی مهمه که هتل سورینت این ویژگی را دارد.

همین حالا برای رزرو هتل کیش اقدام کنید!

سوالات متداول

آدرس هتل سورینت مریم کیش کجاست؟

این هتل در جزیره کیش، میدان امیر کبیر واقع شده است.

هزینه اقامت کودکان چقدر است؟

هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان و کودکان بالای 5 سال، یک نفر کامل محاسبه خواهد شد.

هتل ترانسفر فرودگاهی دارد؟

هتل سورینت مریم کیش مجهز به ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مسافران است که می بایست ساعت ورود 24 ساعت قبل به تل اطلاع داده شود.

ساعت ورود و خروج برای تحویل اتاق به چه صورت است؟

ساعت ورود برای تحویل گرفتن اتاق ساعت 14 و ساعت خروج ساعت 12 ظهر است.

نظرات کاربران