هتل پالاس کیش

نظر مسافران درباره هتل پالاس کیش چیست ؟

یکی از هتل های کاملا جدید جزیره که با طراحی و چیدمان لوکس و به روز خودش به سرعت بین هتل های 5 ستاره کیش شهرت یافته، هتل پالاس کیش است. این هتل از زمستان 1400 آغاز به پذیرایی از مهمانان نموده است و موقعیت مکانی آن در نزدیکی ساحل و فاصله خوب با مراکز تجاری جزیره سبب شده است که مورد استقبال گردشگران قرار گیرد. این هتل 15 طبقه با امکانات تفریحی لوکس خودش مفتخر به میزبانی شیک و لاکچری از مهمانان است.

با ما و رزرو هتل کیش همراه باشید!

اتاق های هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش در 15 طبقه با 233 اتاق ظرفیت پذیرایی از 600 مهمان را دارد. اتاق های این هتل با منظره های بی نظیری از دریا، جزیره و باغ سرسبز هتل دز طبقات فوقانی ساختمان طراحی شده اند که مهمانان بنا به سلیقه می توانند اتاق محل اقامتشان در سفر را از بین اتاق های زیر انتخاب کنند:

اتاق های دبل استاندارد: دارای یک تخت دو نفره با منظره جزیره است.

اتاق های دبل رو به دریا: دارای یک تخت دو نفره و منظره دریا و موج های بی پایان آن

اتاق دبل کانکت دریا: این اتاق ها ترکیبی از یک تخت دو نفره یا دو تخت تکنفره با چشم انداز آبی دریا هستند.

اتاق توئین کانکت دریا: این اتاق با چشم انداز دریا دارای دو تخت تکنفره است.

اتاق تریپل استاندارد: این اتاق دارای یک تخت دو نفره و یک تخت تکنفره و رو به جزیره است.

اتاق تریپل دریا: دارای یک تخت دو نفره و یک تخت تکنفره با منظره دریای خلیج فارس

اتاق تریپل کانکت دریا: این اتاق ها ترکیبی از سه تخت تکنفره یا یک تخت دو نفره و یک تکنفره هستند که منظره دریا دارند.

سوئیت دوبلکس سه تخته: سوئیت های دوبلکس 9تل پالاس کیش دارای یک طبقه و یک نیم طبقه هستند که یک تخت دو نفره و یک تخت تکنفره در آن ها قرار دارد.

اتاق 4 تخته رو به جزیره: دارای 2 تخت تکنفره و یک تخت دو نفره با منظره جزیره کیش

سوئیت دوبلکس دو تخته: متراژ سوئیت ها نسبت به اتاق ها بیشتر بوده و در یک طبقه به همراه نیم طبقه روی آن است که ترکیب دو تخت دو نفره یا یک تخت دو نفره و دو تخت تکنفره می باشند.

رستوران و کافی شاپ هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

هتل 5 ستاره پالاس، در مدت کوتاهی که از شروع فعالیت آن می گذرد، با همراهی پرسنل مجرب خود توانسته است جایگاه خوبی در بین هتل های جزیره کیش پیدا کند. رستوران بین المللی این هتل با سرآشپزهای ماهر و باتجربه در کنار منوی متنوع و کاملی از غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی پاسخگوی سلیقه همه مهمانان می باشد. صبحانه هتل پالاس بر روی خدمات هتل است و برای نهار و شام با رزرو قبلی و پرداخت هزینه می توانید به رستوران بروید. چیدمان شیک و به روز رستوران هتل، لذت صرف غذا را در دو چندان می کند. همچنین در کافه مجموعه هتل پالاس می توانید خود و همراهانتان را به صرف انواع نوشیدنی های گرم و سرد مهمان کنید.

همین حالا تور کیش را رزرو کنید و در هتل پالاس اقامت کنید!

تفریح در هتل پالاس کیش

هتل 5 ستاره پالاس کیش مفتخر است که امکانات تفریحی و رفاهی به روز و ویژه ای را برای مهمانان خود در مجموعه هتل فراهم نموده است. یک هتل تازه تاسیس با مدیرانی خوش ذوق که لوکس ترین تفریحات را برای شما ایجاد کرده اند.

استخر

خاص ترین استخر هتلی در جزیره کیش را در هتل پالاس خواهید دید، استخری به صورت سر ریز که در طبقه 15 هتل و به صورت روباز طراحی شده است. لذت شنا در ارتفاع و فضای باز را هیچ کس از دست نخواهد داد. همچنین در کنار استخر می توانید از جکوزی، سونای خشک و بخار نیز استفاده کنید.

سالن سینما

سالن سینما

از دیگر ویژگی های هتل پالاس داشتن یک سالن سینما با ظرفیت 264 نفر در مجموعه هتل است. این سالن سینمای مجلل دارای به روزترین تجهیزات صوتی و تصویری می باشد.

گشت و گذار اطراف هتل پالاس کیش

در فاصله کمی از هتل پالاس کیش می توانید حسابی به تفریح بپردازید و سرگرم بشوید. کافیست پیاده از هتل به سمت ساحل یا جزیره حرکت کنید، آن وقت است که یکباره متوجه گذر زمان خواهید شد.

کاخ الیت پهلوی

کاخ الیت بنایی قدیمی از سال 1351 است که به عنوان محل اقامت محمدرضا شاه در دوران پهلوی ساخته شده بود. این بنای متروکه با نمای سفید و زمین وسیعی که در آن قرار دارد یکی از آثار تاریخی جزیره کیش است.

کلوپ تفریحی اسکوبا

کلوپ تفریحی اسکوبا

یکی از مراکز سرگرمی فوق العاده در نزدیکی هتل پالاس کیش که انواع تفریحات آبی شامل پاراسل، غواصی، شاتل، بنانا و جت اسکی را به گردشگران ارائه ی دهد، کلوپ تفریحی اسکوبا در پارک ساحلی مرجان است.

ساحل مرجان

ساحل صخره ای مرجان، یکی از سواحل قوق العاده زیبای جزیره در نزدیکی هتل پالاس است. برای تماشای عروس های دریایی، شقایق ها، صدف و حلزون ها به این ساحل بروید و در کلوپ تفریحات دریایی آن، انرژی خودتان را تخلیه کنید. یا برای خرید به مرکز خرید مرجان در کنار ساحل سری بزنید.

قلعه وحشت

از هرچی بگذریم، اوج هیجان و ترس در قلعه وحشت پنهان شده که نمی شود از آن گذشت. وارد مسیر 100 متری قلعه وحشت بشوید، از میان تار عنکبوت ها بگذرید و از دست اره برقی که صدایش دل را به لرزه می اندازد فرار کنید. این قلعه به حدی وحشت آور است که اکثر گردشگران با ورود به آن انقدر می ترسند که از ادامه مسیر انصراف می دهند.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش منتهای آرزوی عاشقان ماشین و مسابقه است. از تفریحات نزدیک به هتل پالاس کیش که از هتل می توانید پیاده به آنجا بروید و وارد پیست مسابقه بشوید و هنر رانندگی خودتان را به چالش بکشید.

کلوپ تفریحات دریایی مارینا

کلوپ تفریحات دریایی مارینا

از هتل به سمت ساحل حرکت کنید و برای تجربه کلی تفریح دریایی بر روی آب، زیر آب و بالاتر از دریا به کلوپ کارینا بروید. در آنجا در انتخاب بین پدل بورد، شاتل، پاراسل، بنانا، غواصی، کایاک، ماهیگیری در آب های عمیق و قایق بادبانی بدون شک گیج خواهید شد.

پلاژ بانوان و آقایان

پلاژهای سالم سازی شده و مجهز به امکاناتی مانند دوش، وسایل شنا و کمد برای وسایل که به صورت مجزا برای خانم و آقایان در ساحل جزیره قرار دارند، بهترین مکان برای آفتاب گرفتن و بازی با ماسه و شنا کودکان است.

مرکز بولینگ

بولینگ مریم یکی از بزرگ ترین سالن های بولینگ ایران در نزدیکی هتل پالاس کیش است. همچنین در مجموعه بولینگ مریم در کنار سالن بازی بولینگ، جنگ های شبانه شاد و مفرحی نیز برگزار می شود.

باغ پرندگان 

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش با بیش از 57 گونه پرنده در مجموعه دلفیناریوم جزیره قرار دارد. این باغ در دو فضای مجزا طراحی شده که در یک مسیر پیاده روی پرندگان محصور در قفس را خواهید دید و در قسمت دیگر فضای باز برای پرواز پرندگان در مساحتی 2 هکتاری وجود دارد. همچنین در این باغ علاوه بر پرندگان تمساح پوزه کوتاه، آهو و میمون نیز خواهید دید.

کیبل اسکی

سایت کیبل اسکی کیش، بزرگ ترین کیبل اسکی جهان و اولین سایت اسکی روی آب در خاورمیانه است که به عنوان یکی از جاذبه های نزدیک به هتل پالاس کیش می توانید به آنجا بروید. کیبل اسکی همان اسکی روی آب است که با یک کابل به قایق وصل می شوید و قایق با سرعت شما را بر روی آب می کشد.

رستوران ها

رستوران های پارس، کوکوبار، رستوران نخل، فودهال هشتگ، فودکورت فودلند و کافه کاکتوس و بالکافه در نزدیکی هتل پالاس کیشقرار دارند که می توانید در طول اقامتتان برای تنوع به آنها سر بزنید.

از دیگر جاذبه های دیدنی کیش در فاصله کمی دورتر نسبت به هتل پالاس، پارک دلفین ها، برج ایفل کیش، اسکله تفریحی کیش، پارک آبی اوشن، شهر باستانی حریره و بازارهای مرجان، کوروش، سارینا، میکامال، کیش مال، پانیذ و پردیس 1 و 2 هستند..

چند خط تجربه درباره هتل پالاس کیش

یکی از واقعی ترین ملاک ها برای تصمیم گیری در خصوص خرید کالا یا حتی اقامت در سفر، نظرات کسانی است که در گذشته آنچه مد نظر شما است را تجربه کرده اند. پس در ادامه چند خطی از نظرات گردشگرانی که مهمان هتل پالاس کیش بوده اند را خواهید خواند.

  • هتل تمیز و مرتبی هستش و رفتار پرسنل خیلی خوبه
  • فضای خوب و آرومی داره و گارسون ها مودب هستند.
  • یکی از بهترین هتل های کیش که موقعیت خوبی نسبت به بازارها دارد.
  • دسترسی عالی به ساحل و خدمات خوب هتل از امتیازات هتل پالاس هستش.
  • رستوران صبحانه متنوع و خوشمزه ای داشت و فضای داخلیش دلنشین بود.
  • هتل نوساز و مرتب و همه خدمات عالی

سوالات متداول

آدرس هتل پالاس کیش کجاست؟

این هتل در جزیره کیش مابین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است.

هزینه اقامت کودکان چقدر است؟

هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان و کودکان بالای 5 سال، یک نفر کامل محاسبه خواهد شد.

هتل ترانسفر فرودگاهی دارد؟

هتل پالاس کیش مجهز به ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مسافران است که می بایست ساعت ورود 24 ساعت قبل به تل اطلاع داده شود.

ساعت ورود و خروج برای تحویل اتاق به چه صورت است؟

ساعت ورود برای تحویل گرفتن اتاق ساعت 14 و ساعت خروج ساعت 12 ظهر است.

نظرات کاربران