هتل مارینا کیش

رزرو هتل مارینا کیش؛ چند شب در کنار سواحل مرجانی

تجربه اقامت در هتل با ساحل اختصاصی شما را از رفتن به ساحل های دیگر برای تفریح بی نیاز خواهد کرد. این تجربه خاص در جزیره کیش را با رزرو اقامت در هتل مارینا کیش که از سال 1390 شروع به فعالیت نموده است، می توانید داشته باشید. این هتل 5 ستاره که از دو طرف با صخره های مرجانی احاطه شده است دارای ساحل و یک باغ بزرگ و سرسبز است. خدمات هتل مارینا صرفا مخصوص مهمانانی است که در هتل اقامت دارند و در همین راستا کلیه امکانات اقامتی، رفاهی و تفریحی را که به ذهنتان برسد در این هتل فراهم شده است. تجهیزات و معماری مدرن و شیک این هتل در کنار پرسنل مجرب آن و مدیریت عالی سبب شده است که هتل مارینا از هتل های محبوب گردشگران در کیش باشد.

رزرو تور کیش

اتاق های هتل مارینا

هتل مارینا

هتل مارینا کیش، در مجموعه دو طبقه خود دارای 186 اتاق و سوئیت با منظره دریا و پارک مارینا، پذیرای مهمانان از سراسر کشور است. هتل مارینا برای هر سلیقه ای اتاقی دنج و شیک طراحی نموده تا مهمانان بنا به سلیقه خود گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشند.

اتاق دبل پارک

یک اتاق 36 متری دلباز با نور فراوان که منظره پارک مارینا را دارد. در این اتاق یک تخت دو نفره و میز کاری بزرگ برای انجام کارهای روزانه قرار داده شده است.

اتاق توئین پارک

اتاق های توئین هتل مارینا با دو تخت مجزا و نمای زیبای مارینا پارک، در فضایی 26 متری امکانات لازم برای آسودگی شما را فراهم نموده است. صبحتان را با یک فنجان قهوه در اتاق رو به جزیره شروع کنید.

اتاق دبل دریا

اتاق های 36 متری دبل هتل مارینا کیش با متراژ 36 متر و یک تخت دو نفره رو به دریای همیشه زیبای خلیج فارس، صبحتان را پر نور می کند.

اتاق توئین دریا

دو تخت مجزا و اینترنت پر سرعت در اتاق های توئین دریای هتل مارینا، که منظره دریا و ساحل جذابیت آن را چندین برابر خواهد کرد.

سوئیت یک خوابه

یک اتاق تقریبا 92 متری با تخت دو نفره و کلیه امکانات رفاهی، همراه با اینترنت پر سرعت و نمای مناظر زیبای هتل مارینا

جونیور سوئیت دو خواب

این سوئیت 64 متری ددارای تخت های دو نفره در هر اتاق خواب می باشد.

جونیور سوئیت یک خواب

یک سوئیت حدودا 65 متری، با نمای ویژه و دارای اتاق نشیمن در هتل مارینا پارک کیش

سوئیت رویال

در سوئیت رویال هتل مارینا، حس کنید با خانواده در خانه خودتان هستید و از نمای پارک لذت ببرید، این سوئیت با متراژ 148 متر دارای یک اتاق نشیمن بزرگ، دو تخت دو نفره و دو تخت تکنفره است.

سوئیت دو خواب

یک سوئیت 125 متری رو به دریا، که آرامش را به شما هدیه می دهد. این سوئیت دارای دو اتاق با تخت دونفره و دو تخت مجزا می باشد.

رستوران و کافی شاپ هتل

هتل مارینا

یکی از معروف ترین و بزرگ ترین رستوران های جزیره کیش، در هتل 5 ستاره مارینا قرار دارد. کمتر کسی پیدا می شود که به جزیره آمده باشد و غذاهای دلچسب رستوران هتل مارینا کیش را امتحان نکرده باشد. همچنین علاوه بر رستوران دو کافی شاپ در لابی های طبقه اول و دوم هتل قرار دارد.

رستوران لوتوس

 رستوران لوکس و بزرگ لوتوس در طبقه دوم هتل مارینا، مجموعه ای بی نظیر از معماری و چیدمان لوکس و شیک، پرسنل خوش برخورد و مجرب، سرآشپزهای حرفه ای و کیفیت بالایی از غذاها را در کنار هم جمع نموده و به این ترتیب همیشه زبان زد خاص و عام است. اگر مهمان هتل مارینا باشید، در لوتوس منویی کامل از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود و نوشیدنی ها و دسرهای دلچسب برای شما سرو خواهد شد.

رزرو تور کیش

یکی از ویژگی های متمایز رستوران هتل مارینا نسبت به دیگر هتل ها، ارائه صبحانه و ناهار رایگان به مهمانان در طول اقامتشان است. به لوتوس بروید و در فضای دلنشین رستوران، غذا را با موسیقی دلنواز و منظره اختصاصی هتل میل کنید. صبحانه از ساعت 7.30 تا 10 و نهار 13.30 الی 15 و تغییر منوی روزانه سرو می شود تا تنوع بالای غذایی مهمانان را در طول سفر و اقامت خسته نکند.

کافه مارین و کافه تی بار

کافه های هتل مارینا کیش، در لابی های طبقات اول و دوم مجموعه همراه با موسیقی زنده، انواع نوشیدنی های سرد و قهوه های تخصصی را برای مهمانان هتل در طول شبانه روز سرو می کنند.

تفریح در هتل

هتل مارینا بیشتر شبیه به یک دهکده تفریحی است. چرا که در کنار اقامت و ساحل اختصاصی آن، انواع تفریحاتی که برای سرگرمی و سلامتی نیاز دارید در این هتل وجود دارد. شاید بتوان گفت هتل مارینا یک جزیره کیش در دل جزیره کیش است. اتاق های بزرگ با نمای پارک و ساحل، ساحل خصوصی با تفریحات آبی در کنار کلوپ سلامتی و ماساژ و اسپا برای رفع خستگی و گرفتن انرژی مجدد برای تفریح در پارک مارینا، همه با هم این هتل را به یک ستاره تبدیل کرده اند.

ماساژ و اسپا

مجموعه تخصصی و بین المللی ماساژ و اسپا هتل مارینا با کادر متخصص تایلندی، انواع ماساژهای سوئدی، شیر و عسل، سنگ داغ و … را همراه با خدمات اسپای سلامتی در کنار موسیقی آرامش بخش به مهمانان ارائه می دهند. حتی اگر نیاز به رفع خستگی ندارید، ماساژ و اسپای مارینا را برای رفع استرس در تعطیلات و آرامش روحتان از دست ندهید.

سالن زیبایی بانوان

بانوان حتی در سفر هم به زیبایی و آراستگی خود اهمیت ویژه ای می دهند. در همین راستا هتل مارینا کیش، با افتتاح یک سالن زیبایی بانوان انواع خدمات آرایشی و زیبایی را برای مهمانان در نظر گرفته است.

کلوب سلامتی 

دوچرخه سواری

تنیس: زمین خاک رس تنیس هتل، همراه با مربیان متخصص آموزش و سرگرمی را به شما هدیه می دهد.

دوچرخه سواری: یک دوچرخه بگیرید و از مسیر دوچرخه سواری پارک مارینا وارد مسیر دوچرخه سواری دور جزیره بشوید و در هوای مطبوع جزیره رکاب بزنید.

مسیر پیاده روی: برای آرامش روح و تغذیه جسمتان در مسیر پیاده روی سبز و سلامت هتل مارینا کیش، دقایقی قدم بزنید.

باشگاه بدنسازی: برای آنان که در سفر هم ورزش را ترک نمی کنند و تناسب اندام برایشان اهمیت دارد. باشگاه بدنسازی هتل همراه با مربی خصوصی و بهترین و به روز ترین تجهیزات منتظر شماست.

استخر و سونا: استخر به همراه سونای خشک و بخار از دیگر خدمات مجموعه مارینا در سانس های جداگانه برای آقایان و بانوان است.

گشت و گذار اطراف هتل

مجموعه هتل مارینا کیش شبیه به دهکده گردشگری است که تمام نیازهای رفاهی و تفریحی مسافران در آن دیده شده است. خصوصا وجود ساحل خصوصی که ویژه مسافران هتل است. سبب میشود این ساحل چندان شلوغ نشود و به راحتی فرصت برای تجربه انواع تفریحات آبی وجود داشه باشد. در کنار تفریحات هتل، در نزدیکی مارینا کیش نیز جذابیت هایی برای گشت و گذار وجود دارد.

پارک اسکیت بورد

یکی از تفریحات نزدیک به هتل مارینا، پارک اسکیت بورد جزیره است که علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی با مربیان مجرب، می توانید به صورت تفریحی نیز اسکیت اجاره کنید و به تفریح بپردازید.

کلوپ تفریحات دریایی ناتیلوس

فلای بورد

هرآنچه که دنبالش باشید در این کلوپ تفریحی پیدا خواهید کرد. کلوپ تفریحات دریایی ناتیلوس، دارای امکانات غواصی، پاراسل، شاتل و بنانا سواری است. از هتل پیاده به کلوپ بروید و به دریا بزنید تا هم خنک شوید و هم پر انرژی.

کلوپ آکادمی غواصی سیشل

در آکادمی سیشل علاوه بر آنکه می توانید غواصی تفریحی را تجربه کنید، می توانید غواصی را نیز آموزش ببینید. شعار کلوپ سیشل این است که برای یادگیری غواصی در سیشل نیاز به مهارت شناگری ندارید. اگر از دنیای زیر آب می ترسید یا هنوز انرژی دارید به سراغ شاتل، بنانا، اسکی روی آب، جت اسکی، کایت بردینگ و فلای بورد بروید.

پارک آبی مارینا

هتل مارینا

در نزدیکی هتل مارینا کیش، به سراغ تنها پارک آبی بادی ایران بروید. یک سرگرمی مهیج آبی که باید سعی کنید تعادلتان را حفظ کنید و سر نخورید وگرنه به درون دریا پرتاب می شوید.

مجتمع تفریحی کشتی ایرانی

این مجتمع محل برگزاری جنگ شبانه رنگارنگ است. چند ساعت، شوخی و خنده همراه با چاشنی موسیقی که حسابی شما را سر حال خواهد کرد. بلیط های این جنگ را از کیوسک های فروش بلیط تورها و رویدادها و یا حتی هتل می توانید تهیه کنید.

رستوران ها

در نزدیکی هتل مارینا رستوران توئین لانچ و کافه های بلو مارین و گرین لند کافه با انواع غذاهای فست فودی و نوشیدنی ها آماده پذیرایی از شما هستند.

از دیگر جاذبه های دیدنی کیش در فاصله کمی دورتر نسبت به هتل مارینا، پارک مرجان، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، گذر هنرمندان، اسکله تفریحی کیش، کارتینگ کیش و بازارهای مرجان، پردیس 1 و 2، کیش مال، رویال مال، و مرکز تجاری کیش هستند.

چند خط تجربه

یکی از واقعی ترین ملاک ها برای تصمیم گیری در خصوص خرید کالا یا حتی اقامت در سفر، نظرات کسانی است که در گذشته آنچه مد نظر شما است را تجربه کرده اند. پس در ادامه چند خطی از نظرات گردشگرانی که مهمان هتل مارینا کیش بوده اند را خواهید خواند.

  • یک انتخاب خوب برای زمانی که میخواهید در هتل بمانید و بقیه اعضای خانواده برای تفریح به ساحل بروند.
  • اتاق ها تمیز بودند و غذاهای رستوران تنوع زیادی داشت.
  • فضای سبز زیبا به همراه امکانات خوب تفریحات آبی در ساحل خصوصی
  • نظافت روزانه اتاق ها عالی است و صبحانه تنوع بالایی دارد.
  • کافی شاپ و فست فود هتل عالی هستند و فضای سبز مناسب پیاده روی است.
  • اتاق های بزرگ و تمیز همراه با پرسنل خوش برخورد و صمیمی
  • استخر تمیز و خدمات ماساژ فوق العاده بود.
  • بهترین انتخاب برای تعطیلات خانوادگی، هم فرزندانم تفریح کردند و هم ما استراحت.

سوالات متداول

آدرس هتل مارینا کیش کجاست؟

این هتل در بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو جزیره کیش واقع شده است.

هزینه اقامت کودکان چقدر است؟

هزینه اقامت کودکان تا 5 سال رایگان و کودکان بالای 5 سال، یک نفر کامل محاسبه خواهد شد.

هتل ترانسفر فرودگاهی دارد؟

هتل مارینا کیش مجهز به ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مسافران است که می بایست ساعت ورود 24 ساعت قبل به هتل اطلاع داده شود.

ساعت ورود و خروج برای تحویل اتاق به چه صورت است؟

ساعت ورود برای تحویل گرفتن اتاق ساعت 14 و ساعت خروج ساعت 12 ظهر است.

نظرات کاربران