داریوش

چرا هتل داریوش کیش در میان مسافران محبوبیت زیادی دارد؟

یکی از معروف ترین و بزرگ ترین هتل های جزیره کیش که تاریخ و فرهنگ ایران باستان را در نما و فضای داخلی خود به زیباترین شکل گنجانده تا هویت ایرانی را به همگان نشان دهد، هتل داریوش کیش است. این هتل در فضایی وسیع، لوکس و منحصر به فرد پذیرای مهمانان از سراسر ایران و خارج از ایران است. بدون اغراق این هتل از سال 82 از معدود هتل هایی است که تقویم رزرو اتاق ای آن همیشه با ظرفیت محدود رو به رو است و از ماه ها قبل رزروها انجام شده است. جدا از نما و خدمات فوق العاده هتل، باغ بزرگ این هتل خود جلوه ای متفاوت به جزیره بخشیده است.

رزرو تور کیش

با ما همراه باشید تا اقامت خوبی را در تور کیش تجربه کنید!

اتاق های هتل داریوش

هتل داریوش

هتل داریوش کیش اقامتی رویایی با حس و حال تاریخی را به مهمانان هدیه می دهد. این هتل در 3 طبقه با 190 اتاق برای مهمانان امکان اقامت هایی با منظره دریا، باغ داریوش و جزیره را فراهم نموده است.

اتاق دونفره استاندارد (رو به باغ و رو به دریا): این اتاق ها با متراژ 29 متر دارای یک تخت دو نفره با دو منظره یکی رو به دریا و دیگری رو به باغ هتل هستند.

اتاق دو نفره لوکس (رو به باغ و رو به دریا): اتاق های لوکس دو نفره با متراژ 180 متر و یک تخت دو نفره قابلیت انتخاب منظره دریا یا باغ را دارند.

سوئیت استودیو لوکس: این سوئیت با یک تخت دو نفره دارای تجهیزات صوتی و تصویری با کیفیت بالا است و نمایی رو به باغ داریوش دارد.

سوئیت آتوسا لوکس (رو به باغ و رو به دریا): سوئیت های 80 متری هتل داریوش کیش دارای یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب با تخت دو نفره که به دو صورت منظره رو به دریای خلیج فارس و رو به باغ ارائه می شوند.

سوئیت رویال لوکس چهار نفره (رو به باغ و رو به دریا): این سوئیت ها 65 متر هستند و یک اتاق نشیمن به همراه دو اتاق خواب با یک تخت دو نفره و دو تخت تکنفره نمای رو به دریا و رو به باغ داریوش دارند.

کابانا (در محوطه باغ): اتاق های کابانا در محوطه باغ با متراژ 45 متر هستند که یک تخت دو نفره و منظره دوری از دریا را نیز دارند.

کابانا حمام سانروف (در محوطه باغ): این اتاق های 45 متری در سال 97 بازسازی شده اند و دارای دوش حمام در تراس هستند. این اتاق پذیرش خردسال ندارد.

رستوران و کافی شاپ هتل داریوش

هتل 5 ستاره داریوش، بهترین و معروف ترین هتل جزیره است که سال ها است انتخاب اول مسافران برای تعطیلات در کیش به حساب می آید. این هتل لوکس دارای 2 رستوران و 3 کافی شاپ است که به ارائه بهترین غذاها و نوشیدنی ها در کیش شهرت دارند.

رستوران آپادانا

سه کلیک-داریوش

رستوران آپادانا هتل داریوش کیش، در قسمت مرکزی طبقه همکف هتل با یک آبنمای مجلل و پخش موسیقی گوش نواز قرار دارد. چیدمان میزها و دکوراسیون رستوران همان تم تاریخی برگرفته از دوران هخامنشی را دارد که بسیار برای مهمانان جالب توجه است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی شامل کباب ها، ته چین، قیمه نثار، ماهی، عدس پلو، لوبیاپلو و کباب تابه ای سرو می شود.

رستوران پاسارگاد

این رستوران در انتهای راهروی طبقه همکف هتل قرار دارد و دیوارنگاره هایی با الهام از تخت جمشید، جلوه ای ویژه به آن داده است. این رستوران از ساعت 13 الی 24 برای ناهار و شام به همراه منوی متنوعی از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی از مهمانان پذیرایی می کند.

پاسپورت دومینیکا

کافی شاپ لابی

بهترین مکان برای ملاقات های دوستانه و دیدارهای کاری، کافی شاپ لابی هتل داریوش کیش است. از مهمانان خود با بهترین نوشیدنی های سرد و گرم پذیرایی کنید.

کافی شاپ استخر

کافی شاپ استخر

این کافه در کنار استخر هتل واقع شده است و تجربه ای بی نظیر از هوای مطبوع جزیره در کنار نوشیدنی ها و سرو قلیان برای شما خواهد داشت.

کافه لانج

مکان فوق العاده برای استراحت و صرف میان وعده در سفر کافه لانج است و از ساعت 18 الی 21 سرویس رایگان ارائه می دهد.

تفریح در هتل

هتل 5 ستاره داریوش کیش همان طور که نمایی مسحور کننده دارد، امکانات تفریحی و رفاهی لوکسی را برای مهمانان فراهم نموده است تا خاطره اقامت از هتل را فراموش نکنند، همانطور که همه مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند، می گویند دل کندن از آن سخت است.

استخر

استخر روباز هتل داریوش کیش با نورپردازی فوق العاده، بهترین مکان برای رفع خستگی پس از گشت های روزانه در جزیره است.

بیلیارد

هتل دارای یک سالن بیلیارد همراه با اسنوکر و ایت بال برای سرگرمی مهمانان است.

پینت بال

زمین پینت بال محوطه باغ هتل داریوش، امکان 60 تا 120 دقیقه هیجان و سرگرمی مهیج پینت بال را به همراه لباس و تجهیزات به مهمانان می دهد.

زمین تنیس

زمین تنیس

زمین بزرگ تنیس مجموعه، همراه با توپ و راکت در اختیار مهمانان هتل برای یک ست بازی پر انرژی است.

سالن بدنسازی

هتل داریوش کیش مجهز به سالن بدنسازی برای علاقمندان به ورزش در سفر با تجهیزات به روز و مدرن است.

آرایشگاه

هتل دارای یک سالن آرایش مردانه با کادری مجرب است که کلیه خدمات آرایشی را به آقایان ارائه می دهد.

غواصی

غواصی

کلوب غواصی هتل داریوش به مهمانان امکان غواصی در آب های اطراف محوطه هتل را می دهد تا دنیای زیر آب را کاوش کنند.

گشت و گذار اطراف هتل داریوش

اگرچه هتل امکانات تفریحی کاملی را برای مهمانان خود فراهم نموده است، اما در فاصله کمی از هتل داریوش کیش می توانید حسابی به تفریح بپردازید و سرگرم بشوید. کافیست پیاده از هتل شروع به قدم زدن، کنید.

کاخ الیت پهلوی

کاخ الیت بنایی قدیمی از سال 1351 است که به عنوان محل اقامت محمدرضا شاه در دوران پهلوی ساخته شده بود. این بنای متروکه با نمای سفید و زمین وسیعی که در آن قرار دارد یکی از آثار تاریخی جزیره کیش است.

شهربازی هایلند

هیجان، آدرنالین و بازی همه در شهربازی هایلند منتظر شما هستند. این شهربازی در فاصله کمی نسبت به هتل داریوش کیش قرار دارد. شهربازی هایلند دارای بازی های فضای باز شامل رنجر، چرخ و فلک سورتمه و سفینه و … و تالار ارواح، اتاق فرار و سینما چند بعدی و … در فضای سرپوشیده است. 

قلعه وحشت

قلعه وحشت

از هرچی بگذریم، اوج هیجان و ترس در قلعه وحشت پنهان شده که نمی شود از آن گذشت. وارد مسیر 100 متری قلعه وحشت بشوید، از میان تار عنکبوت ها بگذرید و از دست اره برقی که صدایش دل را به لرزه می اندازد فرار کنید. این قلعه به حدی وحشت آور است که اکثر گردشگران با ورود به آن انقدر می ترسند که از ادامه مسیر انصراف می دهند.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش منتهای آرزوی عاشقان ماشین و مسابقه است. از تفریحات نزدیک به هتل داریوش کیش که از هتل می توانید پیاده به آنجا بروید و وارد پیست مسابقه بشوید و هنر رانندگی خودتان را به چالش بکشید.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش با انواع تفریحات آبی شامل شاتل، پاراسل، بنانا، غواصی، جت اسکی و قایق سواری در فاصله کمی از هتل داریوش قرار دارد که می توان ساعت ها در آن به گشت و گذار و حتی دوچرخه سواری پرداخت.

پلاژ بانوان و آقایان

پلاژهای سالم سازی شده و مجهز به امکاناتی مانند دوش، وسایل شنا و کمد برای وسایل که به صورت مجزا برای خانم و آقایان در ساحل جزیره قرار دارند، بهترین مکان برای آفتاب گرفتن و بازی با ماسه و شنا کودکان است.

رستوران ها

رستوران های نخل، دیاکو، رستوران خزر، عمو اکبر، رستوران دریایی میرمهنا، رستوران جوان، ناندو، پارس و کافه کاکتوس، می کافه و بالکافه نزدیک به هتل داریوش کیش هستند که می توانید به آنها سر بزنید.

از دیگر جاذبه های دیدنی کیش در فاصله کمی دورتر نسبت به هتل داریوش، پارک دلفین ها، شهر زیرزمینی کاریز، پارک هنگام، باغ پرندگان، دلفیناریوم، کشتی یونانی و بازارهای سارینا، میکامل، کوروش، مرجان و پردیس 2 هستند.

چند خط تجربه درباره هتل داریوش

یکی از واقعی ترین ملاک ها برای تصمیم گیری در خصوص خرید کالا یا حتی اقامت در سفر، نظرات کسانی است که در گذشته آنچه مد نظر شما است را تجربه کرده اند. پس در ادامه چند خطی از نظرات گردشگرانی که مهمان هتل داریوش کیش بوده اند را خواهید خواند.

  • هتلی بی نظیر، رفتار کارکنان عالی و محیطی که آرامش محض دارد.
  • حقیقتا 5 ستاره برای این هتل کمه، همه چیز عالی با بهترین کیفیت، واقعا دل کندن ازش سخته
  • هتل خوب و مجللی است و استخر آن ویوی عالی دارد.
  • یک هتل بسیار خوب ما در اتاق های باغ اقامت داشتیم که به مناسبت تولد دخترم یک کیک درب اتاق آوردند.
  • همه چیز مثل 10 سال پیش که اومدم عالی بود، رفتار پرسنل، کیفیت غذاها و تمیزی اتاق ها
  • صبحانه متنوع و خوشمزه، موقعیت خوب نسبت به بازارها و جاذبه ها
  • معماری فوق العاده هتل که با الهام از تخت جمشید هستش، حس جالب تاریخی را به آدم میده
  • امکانات تفریحی و ورزشی مثل استخر و مجموعه بدنسازی عالی هستند.
  • حتما غذاهای دریایی این هتل رو امتحان کنید، بی نظیر هستن.
  • زمین تنیس و بیلیارد و استخر بهترین گزینه این هتل است.
  • تمیزی اتاق ها و ویوی رو به دریای اون ها بهترین خاطره سفرتون میشه

همین حالا برای رزرو هتل کیش اقدام کنید!

سوالات متداول

آدرس هتل داریوش کیش کجاست؟

این هتل در جزیره کیش ، میدان داریوش واقع شده است.

هزینه اقامت کودکان چقدر است؟

هزینه اقامت کودکان زیر 7 سال رایگان و کودکان 7 تا 12 سال یک سوم نفر بزرگسال محاسبه خواهد شد.

هتل ترانسفر فرودگاهی دارد؟

هتل داریوش کیش مجهز به ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مسافران است که می بایست ساعت ورود 24 ساعت قبل به تل اطلاع داده شود.

ساعت ورود و خروج برای تحویل اتاق به چه صورت است؟

ساعت ورود برای تحویل گرفتن اتاق ساعت 15 و ساعت خروج ساعت 12 ظهر است.

نظرات کاربران