021-22222426

هتل پانوراما کیش

5 ستاره

درباره هتل

جدیدترین هتل کیش ، هتل پانوراما


یکی از زیباترین و جدیدترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش با امکانات بی‌نظیر و فوق العاده ، هتل پانوراما کیش است. این هتل در سال ۱۳۹۸ با یک طراحی مدرن و چشم نواز در ۱۵ طبقه و در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش ساخته شد.

هتل پنج ستاره پانوراما کیش ۲۷۶ اتاق ، دو تخته، دو تخته لوکس، سه تخته ، سه تخته لوکس، کانکت و کانکت لوکس دارد که همگی دکوراسیونی زیبا و طراحی فوق العاده ای دارند که اقامت در آنها بسیار دلپذیر و لذتبخش خواهد بود. هتل پانوراما بر اساس ایده هتل های لوکس مدرن ساخته شده و همه چیز در آن استاندارد و منطبق با به روز ترین ها در صنعت هتل‌داری دنیاست‌. در کنار طراحی مدرن و امروزی هتل که بسیار زیبا و تماشایی است، فضاسازی اطراف هتل، لابی ، آسانسورهای سریع و شیشه ای و امکانات کامل اتاق ها از مواردی است که هتل پانوراما کیش را به انتخابی هیجان انگیز برای اقامت در جزیره کیش تبدیل کرده است.


امکانات هتل پانوراما کیش


هتل پانوراما از دسته هتل های لوکس پنج ستاره جزیره کیش است و امکانات آن نیز به همان اندازه متنوع، فراوان و با کیفیت است. شاید بتوان فضای داخلی هتل و اتاق ها را یکی از ویژگی های اصلی هتل پانوراما دانست که احساس آرامش لذت بخشی که مسافران منتقل می‌کند. فضا سازی زیبا، امکانات اتاق ها و سکوت و آرامش هتل در کنار پاکیزگی و نظافت قسمت های مختلف از مواردی است که مسافران این هتل بیشترین رضایت را از آن داشته اند. سالن ورزشی هتل پانوراما کیش فضایی است که می‌توانید در آن ورزش کنید و در استخر مجهز این هتل که دارای بخشهای سونا و جکوزی است خستگی را از تن به در کنید. سالن اسپا هتل پانوراما جایی برای ماساژ و ریلکس بعد از یک روز پر هیجان در جزیره کیش است. آرایشگاه، سالن بازی ، کافی شاپ و رستوران از دیگر امکانات هتل پانوراما کیش است که مجموعه امکانات این هتل را برای اقامتی لذتبخش تکمیل کرده است .

هتل پنج ستاره پانوراما کیش در یکی از بهترین نقاط جزیره از نظر دسترسی و نزدیکی به جاذبه ها و مراکز تفریحی و همینطور بازارهای متعدد جزیره کیش قرار دارد. این موقعیت جغرافیایی یکی از امتیازات هتل پانوراما به شمار می رود و کسانی که می خواهد در یک هتل استاندارد و با کیفیت با دسترسی آسان و سریع به نقاط تفریحی و تجاری جزیره اقامت کنند هتل پانوراما کیش بهترین گزینه برای آنهاست.


موقعیت جغرافیایی هتل پانوراما کیش


در فاصله کمی از اطراف هتل می توان به دریا و پلاژ تفریحی ( در فاصله ۷۵۰ متری) پارک برفی پنگوئن ( در فاصله ۱.۳ کیلومتری) کیبل اسکی کیش( در فاصله ۱.۷ کیلومتری ) و بولینگ مریم (در فاصله ۹۰۰ متری ) اشاره کرد.

مراکز خرید زیادی در اطراف هتل وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به مرکز خرید دیپلمات ( در فاصله ۲۰۰ متری) مرکز تجاری مروارید ( در فاصله ۶۰۰ متری) مجتمع تجاری کیش (در فاصله ۸۰۰ متری)  بازار ونوس ( در فاصله ۱.۱ کیلومتری) و بازار مریم ( در فاصله ۱.۳ کیلومتری ) اشاره کرد.


کافی شاپ و رستوران هتل پانوراما کیش


هتل پنج ستاره پانورامای کیش دو رستوران مجلل و با کیفیت بسیار بالا دارد. رستوران صدف و رستوران مروارید.

رستوران صدف با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف قرار دارد و فضایی لوکس و زیبا دارد که برای وعده های ناهار و شام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رستوران مروارید که در طبقه اول قرار دارد دارای یک فضای دلنشین و زیبای داخلی و یک تراس با چشم آن آری زیباست و ظرفیت ۳۹۰ نفر را دارد و برای وعده صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد.

کافی شاپ هتل پانوراما نیز با دکوراسیون و طراحی دلپذیری که دارد فضای بی نظیری برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه خوشمزه بوجود آورده وعلاوه بر آن شما می توانید در این کافی شاپ انواع نوشیدنی های سرد و گرم، اسموتی ، کیک و میان وعده های خوشمزه است.

هتل پنج ستاره پانوراما کیش هتلی کامل با امکاناتی به روز و مناسب برای اقامتی دلچسب و لذت بخش در جزیره کیش است.

کمتر

امتیاز هتل

میانگین امتیازات هتل

3.5
تمیزی و پاکیزگی 4
امکانات 3.5
موقعیت مکانی 4.5
آسایش و راحتی 4
ارزش نسبت به قیمت 3.5
عملکرد کارکنان 4

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 15:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

امکانات هتل

آسانسور
سالن همایش
تلویزیون در لابی
لباسشویی
اطفای حریق
دستگاه واکس کفش
اعلام حریق
رستوران ایرانی
صندوق امانات
رمپ
جعبه کمک های اولیه
کپسول آتش‌نشانی در لابی
خدمات خانه‌داری
اتاق چمدان
فست‌فود
پارکینگ سرپوشیده
اینترنت رایگان و نامحدود در لابی
خدمات تور
روم سرویس
فضای بازی کودکان
سرویس رایگان از فرودگاه به هتل
گشت شهری رایگان
کرایه اتومبیل
کمتر

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه