021-22222426

هتل شایگان کیش

5 ستاره

درباره هتل

هتل شایگان کیش، نگینی در دل جاذبه های کیش


هتل پنج ستاره شایگان کیش یکی از بهترین هتل های جزیره است که خدمات و امکانات بسیار ویژه و بی نظیری دارد. این هتل در سال ۱۳۸۱ افتتاح و در سال ۱۳۹۵ بطور کامل بازسازی شد و ساختمان زیبای آن که در ۶ طبقه و ۱۳۰ واحد اقامتی طراحی شده،در میان هتل های جزیره کیش یکی از چشم نواز ترین نماها را دارد. هتل پنج ستاره شایگان کیش در کیفیت خدمات، نظافت و پاکیزگی ، رفتار حرفه ای و محترمانه پرسنل آن زبانزد است و هر کسی که تجربه یکبار اقامت در این هتل زیبا را داشته باشد به سختی از آن دل خواهد کند. طراحی فضای سبز و آبنمای اطراف هتل بسیار دلنشین است و لابی هتل در بدو ورود چشم هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند. اتاق های هتل در کلاس های مختلفی طراحی شده اند و علاوه بر آن سوییت های ۶ نفره با امکانات ویژه نیز برای ارائه در هتل شایگان کیش وجود دارد.تمامی اتاق ها و سوییت ها دارای دکوراسیونی شیک و مجلل و بهترین وسایل و تزیینات است که اقامت راحت و آسوده ای را برای مسافران فراهم می‌کنند.هتل شایگان کیش هتلی، زییا،استاندارد و با کیفیت است که شما می توانید برای یک اقامت لذت بخش و آرام درجزیره کیش با خیال راحت و اطمینان کامل آنرا رزرو نمایید.


امکانات هتل شایگان کیش


هتل پنج ستاره شایگان کیش نمونه یک هتل با کیفیت و استاندارد با امکاناتی ویژه و دلپذیر است. اتاق های هتل بسیار دلباز و راحت هستند و چشم انداز زیبایی به دریا و جزیره دارند که تماشای آن آرامشبخش و دلنشین است. لابی مجلل هتل فضایی برای استراحت و گوش دادن به اجرای موسیقی زنده و نوشیدن یک فنجان قهوه در یک قرار ملاقات است. اگر جلسات و‌یا نشست های بزرگتری دارید هم سالن اجتماعات مجهز هتل در اختیار شماست. در کنار آن استخر هتل شایگان کیش با سالن های ماساژ ، جکوزی و‌سونا مکانی بی نظیر برای رفع خستگی است. زمین بازی کودکان، سالن ورزشی ، باشگاه بیلیارد ، کافی شاپ و رستوران از دیگر امکانات هتل پنج ستاره شایگان کیش است که با کیفیت بالای آنها باعث محبوبیت بالای این هتل در میان هتل های جزیره کیش شده است.


موقعیت جغرافیایی هتل شایگان کیش


موقعیت هتل شایگان کیش یکی از امتیازات هتل به شمار می رود. این هتل در بهترین نقطه از نظر دسترسی به بسیاری از جاذبه ها و مراکز خرید و تفریحات جزیره کیش قرار گرفته است. با اقامت در هتل پنج ستاره شایگان کیش خیال شما از دسترسی راحت و آسان به بسیاری از مکان های تفریحی و تجاری جزیره کیش راحت خواهد بود. درظرف چند دقیقه می توان در اطراف هتل پنج ستاره شایگان کیش به دریا و اسکله تفریحی( در فاصله ۱.۴ کیلومتری)،پارم برفی پنگوئن ( در فاصله ۱.۵ کیل.متری) تلکابین کیش( در فاصله ۱.۷ کیلومتری) ، جایروکوپتر کیش ( در فاصله ۲ کیلومتری) دسترسی داشته باشید.در کنار آن هتل شایگان کیش در مرکز تجاری کیش قرار گرفته و در اطراف این هتل زیبا می‌توان به بازار پانیذ ( در فاصله ۲۰۰ متری) ،بازار پردیس یک و دو( در فاصله ۵۰۰ متری) بازار زیتون و مرکز تجاری کیش( در فاصله ۸۰۰ متری ) قرار دارند.


رستوران و کافی شاپ


خبر خوب درباره هتل پنج ستاره شایگان کیش این است که این هتل یکی از با کیفیت ترین و معروف ترین رستوران های جزیره را دارد. رستوران شانی با فضایی بسیار مجلل و زیبا در طبقه اول هتل شایگان کیش قرار گرفته است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی ، دریایی و فرنگی با بهترین کیفیت توسط اشپزهای حرفه ای اماده و سرو می شود. کافی شاپ هتل نیز فضایی بسیار دلپذیر دارد و شما می‌توانید در کنار گوش سپردن به اجرای موسیقی های زنده ، انواع قهوه، نوشیدنی های سرد و گرم و میان وعده های خوشمزه را سفارش دهید.

هتل شایگان کیش هتلی کامل و با کیفیت برای اقامتی به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش است.

کمتر

امتیاز هتل

میانگین امتیازات هتل

4
تمیزی و پاکیزگی 4.5
امکانات 4
موقعیت مکانی 5
آسایش و راحتی 4
ارزش نسبت به قیمت 4
عملکرد کارکنان 4.5

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 15:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

امکانات هتل

سالن کنفرانس
اتاق میهمانی و جلسات کاری
نمازخانه
آسانسور
سالن همایش
لباسشویی
خود پرداز
اعلام حریق
تاکسی سرویس
صندوق امانات
جعبه کمک های اولیه
اتاق چمدان
فست‌فود
سفره‌خانه
رستوران
کافی‌شاپ 24 ساعته
روم سرویس
اینترنت در لابی
پارکینگ
استخر
سیستم تهویه مطبوع
جکوزی
سونا
حمام سنتی
امکانات بازی کودکان
سرویس رایگان از فرودگاه به هتل
سالن بیلیارد
اتاق بازی
ماهواره
کمتر

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه