021-22222426

هتل میراژ کیش

5 ستاره

درباره هتل

هتل میراژ کیش

هتل پنج ستاره میراژ کیش از هتل های نوساز و مدرن جزیره است که با معماری زیبا و امکانات ویژه ای که دارد در میان هتل های پنج ستاره جزیره از محبوبیت زیادی برخوردار است. هتل میراژ کیش در سال ۱۳۹۷ با یک طراحی مدرن و بر اساس استانداردهای روز دنیا در ۹ طبقه ساخته شد. جدید بودن هتل میراژ باعث شده در آن شاهد فضایی تازه، لوکس و همراه با  آخرین نوآوری ها در صنعت هتل داری باشیم که محبوبیت این هتل پنج ستاره را در میان مسافران جزیره کیش بالا برده است. هتل میراژ کیش ۱۷۸ اتاق دارد که د‌ر ۹ طبق این هتل و همچنین در قالب اتاق های لوکس کابانا در محوطه هتل قرار گرفته اند. اتاق های کابانای هتل میراژ کیش یکی از لوکس ترین و زیباترین اتاق های کابانا در میان هتل های جزیره کیش هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. هتل میراژ کیش یک هتل ساحلی است که با ویژگی های بی نظیری که در معماری، تزیینات ، فضا سازی و دیگر بخش های خود دارد توانسته جایگاه خود را در میان هتل های پنج ستاره لوکس جزیره کیش به عنوان هتلی جدید ، نوآورانه و محبوب ثابت کرده است.

امکانات هتل میراژ کیش

 امکانات هتل میراژ کیش در بالاترین سطح تنوع و کیفیت قرار دارند. برای یک اقامت آرامش بخش و لذتبخش در هتل میراژ کیش هیچ کم و کاستی وجود ندارد . از نمای بیرونی چشم نواز ، تا لابی لوکس و مجلل و اتاق های نو با دکوراسیون زیبا همه و همه هتل میراژ کیش را به انتخابی هیجان انگیز تبدیل کرده اند. نزدیک بودن به ساحل و دسترسی به تمامی تفریحات آبی در ساحل یکی از ویژگی های هتل میراژ کیش است. تنوع اتاق ها و امکانات داخلی، پرسنل حرفه ای و خوش اخلاق ، نظافت و پاکیزگی هتل ، سکوت و آرامش فضای هتل از نکات مثبت هتل میراژ کیش به شمار می روند. سالن های ورزشی و استخر هتل میراژ یکی از بهترین ها در جزیره کیش است. اتاق کنفرانس، اتاق بازی و آتلیه از دیگر امکانات هتل میراژ کیش است.

موقعیت جغرافیایی هتل میراژ کیش

هتل پنج ستاره میراژ کیش یک هتل ساحلی است که در نزدیکی یکی از بهترین ساحل های جزیره کیش قرار گرفته است. فاصله هتل میراژ تا دریا و تفریحاتی مثل شاتل، پاراسل، جت اسکی،بنانا فقط ۷۰۰ متر است. در اطراف هتل جاذبه هایی مثل پارک پنگوئن کیش( در فاصله ۷۵۰ متری) ،تلکابین کیش( در فاصله ۲ کیلومتری) مرکز‌غواصی کیش ( در فاصله ۱.۵ کیلومتری) و‌کیبل اسکی ( در فاصله ۱.۳ کیلومتری) قرار دارند.

همچنین در اطراف هتل میراژ کیش بازارها و مراکز خریدی مانند بازار ونوس( در فاصله ۶۰۰ متری) بازار مروارید( در فاصله ۹۰۰ متری) بازار زیتون ( در فاصله ۸۰۰ متری ) و بازار دامون ( در فاصله ۱ کیلومتری ) قرار گرفته اند.

کافی شاپ و رستوران

رستوران هتل میراژ کیش همچون دیگر بخش های این هتل زیبا از نظر فضاسازی و کیفیت غذا زبانزد مسافران این جزیره زیباست. در هتل میراژ کیش دو رستوران به نام های رستوران مرکزی و رستوران ماهوتی وجود دارد.

رستوران مرکزی با دکوراسیون مجلل، پنجره های بسیار بزرگ و چشم اندازی عالی در طبقه همکف هتل میراژ قرار دارد، این رستوران که ظرفیت ۳۰۰ نفر را دارد برای صبحانه و ناهار استفاده می شود و صبحانه این رستوران شامل ۹۰ نوع غذا یکی از بهترین ها در جزیره کیش است.

رستوران ماهوتی با طراحی اروپایی ویژه و منوی سرشار از انواع کباب ها، غذاهای ایرانی، فرنگی در میان رستوران های جزیره کیش بی مانند است و کسانی که دوست دارند در یک رستوران خاص شامی به یاد ماندنی را در کنار دوستان و خانواده نوش جان کنند، رستوران ماهوتی هتل میراژ کیش بهترین انتخاب برای آنهاست.

کافی شاپ هتل میراژ کیش نیز طراحی دلپذیر و چشم نوازی دارد و با منویی کامل از انواع قهوه ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم، میان وعده ها . دیگر خوراکی ها مکان بسیار دلچسبی برای استراحت و یا قرارهای دوستانه است. در این کافی شاپ امکان برگزاری مراسم تولد و جشن ها با هماهنگی وجود دارد.

هتل پنج ستاره میراژ کیش هتلی جدید، به روز و کامل است که امکانات آن در سطح بسیار بالایی از کیفیت قرار دارد و‌ شما می‌توانید با خیال راحت این هتل را برای اقامت در جزیره کیش انتخاب نمایید.




کمتر

امتیاز هتل

میانگین امتیازات هتل

3.5
تمیزی و پاکیزگی 4
امکانات 3.5
موقعیت مکانی 4.5
آسایش و راحتی 4
ارزش نسبت به قیمت 3.5
عملکرد کارکنان 4

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 15:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

امکانات هتل

آسانسور
سالن همایش
اطفای حریق
دستگاه واکس کفش
اعلام حریق
رستوران ایرانی
صندوق امانات
کافی‌شاپ
پارکینگ روباز
جعبه کمک های اولیه
کپسول آتش‌نشانی در لابی
خدمات خانه‌داری
اتاق چمدان
گشت غیررایگان
اینترنت رایگان و نامحدود در لابی
سالن آمفی تئاتر
آلاچیق
فضای سبز
پله اضطراری
روم سرویس
سرویس رایگان از فرودگاه به هتل
کمتر

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه