021-22222426

هتل مارینا پارک کیش

5 ستاره

درباره هتل

هتل مارینا پارک کیش

هتل ۵ ستاره مارینا پارک کیش ترکیبی از جاذبه، زیبایی و آرامش است.‌این هتل زیبا یکی از محبوبترین هتل هابی است که در نزدیکی ساحل بنا شده و فضای سبز و ساحل اختصاصی دارد که آنرا در میان هتل های جزیره کیش متمایز می کند. ساختمان هتل مارینا پارک کیش در سال ۱۳۸۹ با معماری زیبا و چشم نواز در دوطبقه که شامل ۱۹۰ اتاق است افتتاح شده. این ساختمان زیبا از همان بدو ورود با تزیینات و طراحی داخلی و سنگ های بکار رفته در معماری شما را مجذوب خود می کند. جالب است بدانید هتل مارینا کیش بزرگترین فضای سبز را در میان هتل های جزیره کیش دارد که از جاذبه های این هتل زیبا و باکیفیت است. در کنار هتل مارینا کیش در میان دیگر هتل های ۵ ستاره جزیره از اتاق های بزرگتر و جادارتری برخوردار است. اتاق ها امکانات و وسایل کاملی برای رفاه مسافران دارد و از بالکن ها و پنجره های این هتل دوست داشتنی می‌توان چشم انداز مارینا پارک، دریا و جزیره زیبای کیش را تماشا کرد . هتل ۵ ستاره مارینا کیش با ویژگی های منحصر بفردی که دارد در میان هتل های جزیره کیش به هتلی دلنشین، استاندارد با کادر و پرسنلی حرفه ای و کارآمد شهره است و انتخاب بسیاری از مسافران به جزیره زیبای کیش است.

امکانات هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش ، هر چیزی را که برای یک اقامت دلچسب و لذت بخش در جزیره زیبای کیش لازم است برای مسافران فراهم کرده است. اتاق های این هتل زیبا امکان اضافه کردن تخت را برای تعداد بیشتر مسافران دارد. در کنار آن چشم انداز اتاق ها متنوع و رو به دریا و پارک ماریناست که تماشای آن آرامش خاصی را به مسافران منتقل می‌کند. فضای سبز هتل مارینا پارک کیش که در بین هتل های جزیره زبانزد است آنقدر دلگشا و تماشایی است که ساعت ها قدم‌زدن در آن آدم را خسته نمی کند. استخر مجهز ، کافی شاپ و رستوران از دیگر امکانات هتل پنج ستاره مارینا پارک جزیره کیش است.

موقعیت جغرافیایی هتل مارینا کیش

هتل ۵ ستاره مارینا پارک کیش یک هتل ساحلی زیباست که در ساحل شرقی جزیره کیش بنا شده است. موقعیت خوب و مناسب این هتل باعث شده که بسیاری برای دسترسی آسان به جاذبه ها، مراکز تفریحی و مراکز خرید جزیره کیش ، هتل مارینا پارک را انتخاب کنند. همانطور که گفته شد، هتل ۵ ستاره مارینا کیش یک هتل ساحلی است و فاصله آن از دریای زیبای خلیج فارس فقط پانصد متر است. در کنار هتل مارینا پارک کیش جاذبه هایی مانند پارک دلفین ( در فاصله ۱.۲ کیلومتری) ، تله کابین کیش( در فاصله ۳ کیلومتری) ، پارک سیمرغ و دارم مرجان ( در فاصله ۱.۲ کیلومتری) بازار مرجان ( در فاصله ۱.۱ کیلومتری) مرکز خرید میکا مال( در فاصله ۳ کیلومتری ) و مرکز تجاری کیش( در فاصله ۴.۲ ) کیلومتری) قرار دارند.

رستوران و کافی شاپ

کیفیت و استاندارد در تمامی قسمت های هتل مارینا پارک کیش بویژه در کافی شاپ و رستوران این هتل حرف اول را می زند. کافی شاپ این هتل در لابی بالایی قرار گرفته و علاوه بر آن یک تی بار هم در لابی پایین وجود دارد که در آن می توانید با سفارش انواع قهوه، اسموتی ، کیک ها و نوشیدنی های سردو گرم لحظات خوشی را برای خود خلق کنید .‌

 هتل مارینا پارک کیش دو رستوران زیبا نیز دارد.‌

رستوران لوتوس هتل مارینا کیش، که در منوی آن می توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را که با کیفیت بسیار بالا بوسیله ماهرترین سراشپزها تهیه شده سفارش دهید .

 رستوران باغ یا رستوران کاغذی دیگر رستوران هتل مارینا کیش که در فضای باز محیطی هتل قرار دارد،  با دکوراسیون خلاقانه و فضایی ارامش‌بخش، جای مناسبی برای صرف یک غذای خوشمزه در کنار دوستان و خانواده است.



کمتر

امتیاز هتل

میانگین امتیازات هتل

4
تمیزی و پاکیزگی 4.5
امکانات 4
موقعیت مکانی 4
آسایش و راحتی 4.5
ارزش نسبت به قیمت 4
عملکرد کارکنان 4.5

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 15:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

امکانات هتل

سالن کنفرانس
اتاق میهمانی و جلسات کاری
نمازخانه
آسانسور
سالن همایش
تلویزیون در لابی
لباسشویی
خود پرداز
اعلام حریق
تاکسی سرویس
صندوق امانات
رمپ
پارکینگ روباز
جعبه کمک های اولیه
اتاق چمدان
سالن اجتماعات
سالن آمفی تئاتر
رستوران
کافی‌شاپ 24 ساعته
فضای سبز
روم سرویس
اینترنت در لابی
ماساژ
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
استخر
جکوزی
سونا
زمین تنیس
رستوران فضای باز
سونا بخار
سرویس رایگان از فرودگاه به هتل
کافی‌شاپ تابستانه
ساحل اختصاصی
قایق‌سواری
امکانات ورزشی آبی
کمتر

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه