021-22222426

هتل ترنج کیش

5 ستاره

درباره هتل

هتل پنج ستاره ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج کیش ، پروژه ای خلاقانه، بدیع است که با جسارت و توانایی مثال زدنی مهندسان و معماران ایرانی و برگرفته از هتل های ساحلی مالدیو ساخته شده است. هتل ترنج کیش هتلی است که همه چیز در آن بی نظیر ، استثنایی و خاص است. از ساخته شدن بر روی آب ، کف شیشه ای اتاق ها و چشم انداز خارق العاده اتاق ها و سوییت هایش. هتل پنج ستاره ترنج کیش هتلی است که صحبت درباره ویژگی های آن چندان کارآمد نیست و فقط تجربه اقامت در آن می‌تواند احساس لذت و آرامش آن را توصیف کند.

معماری هتل به شکل نماد ایرانی بته جقه( به شکل سرو خمیده) طراحی و اجرا شده. ساختمان هتل مسافتی حدود یک کیلومتر در دریا و بر روی آب پیش رفته است و یک اسکله اتاق ها را به هم متصل می‌کند. اتاق ها در اطراف این اسکله با چشم اندازهای مختلفی از دریا، غروب آفتاب و محیط داخلی هتل قرار گرفته اند. تمامی اتاقها از بهترین دکوراسیون و همینطور کفی شیشه ای برای لذت بردن از تماشای دنیای رنگارنگ زیر آب برخوردارند.

هیجان اقامت در هتل ترنج کیش با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست و اگر دوست دارید متفاوت ترین هتل ایران را تجربه کنید حتما هتل پنج ستاره ترنج کیش را در سفر به این جزیره زیبا انتخاب اول شما باشد.

امکانات هتل ترنج کیش

فقط قرار گرفتن روی آب نیست که هتل زیبای ترنج کیش را در میان هتل های جزیره کیش و تمامی هتل های ایران خاص می کند. امکانات ویژه هتل ترنج کیش در کنار معماری خارق العاده آن ، به گونه ای است که اقامت شما در این هتل را لذت بخش ، آرام و سراسر شور و هیجان خواهد کرد.

اسکله زیبای هتل محل مناسبی برای قدم زدن و لذت بردن از تماشای دریا و موجهای زیبای آن است. همانطور که گفته شد کف اتاقها دریچه ای شیشه ای برای تماشای دنیای هیجان انگیز زیر آب دارد و یکی از تفریحات شما بی شک تماشای حرکت آبزیان در زیر پایتان خواهد بود. باشگاه ورزشی هتل نیز کاملا مجهز به آخرین ابزار ورزشی و با کفی کاملا شیشه ای بر روی آب ساخته شده که هیجان شما برای ورزش را چند برابر خواهد کرد. در کنار آن کافی شاپ و رستوران های هتل منوی کاملی از غذاهای با کیفیت ایرانی و فرنگی را به شما ارائه می دهند. هتل پنج ستاره ترنج کیش با امکاناتی که دارد در هیچ زمینه ای شما را ناامید نخواهد کرد و بدون شک با یکبار اقامت در این هتل، انتخاب هتل دیکری در جزیره کیش برای شما سخت خواهد بود.

موقعیت جغرافیایی هتل

انتخاب ساحلی مناسب برای ساخت هتل پنج ستاره ترنج کیش بر اساس مطالعات زیادی انجام شده و بهترین ساحل با کمترین امواج و بدون امکان وقوع طوفان در قسمت شمال غربی جزیره برای احداث این هتل زیبا در نظر گرفته شده. با توجه به این نکته هتل ترنج کیش در قسمتی دنج از جزیره واقع شده و ساحلی زیبا, بکر و بی نظیر دارد. اگر چه ممکن است این هتل نسبت به بقیه هتل ها از جاذبه های کیش کمی فاصله داشته باشد اما باید گفت که خود هتل ترنج کیش بعنوان یک جاذبه می‌تواند هر کسی را برای تماشا به سمت خود جلب کند و در کنار آن وجود سرویس های رفت و آمد رایگان در زمان اقامت در هتل ترنج کیش خیال شما را برای صرفه جویی در وقت و هزینه راحت خواهد کرد. با این وجود در فاصله کمی از اطراف هتل می توان به جاذبه هایی مثل کشتی یونانی ( در فاصله ۶ کیلومتری) ،مجتمع گلف کیش ( در فاصله ۳  کیلومتری) و شهر زیرزمینی کاریز (در فاصله ۵ کیلومتری) و مراکز خریدی مانند بازار پارس خلیج کیش ( در فاصله۳ کیلومتری) بازار مروارید کیش ( در فاصله ۱۱ کیلومتری و  بازار مرجان کیش ( در فاصله ۱۵ کیلومتری ) اشاره کرد که می توان برای تفریح و یا خرید از آنها دیدن کرد.

کافی شاپ و رستوران

هتل ترنج چند رستوران و کافی شاپ هیجان انگیز و با کیفیت دارد که فضاسازی ،طراحی و نیز منوهای آنها ویژه و استثنایی است.

رستوران خورشید هتل ترنج کیش که روی آب ساخته شده بعنوان اولین و بزرگ‌ترین رستوران بر روی دریا در خاورمیانه شناخته می‌ شود که انواع غذاهای خوشمزه و رنگ وارنگ ایرانی و فرنگی در آن سرو می شود.

رستوران ساحلی رستوران دیگر هتل ترنج کیش است که در آن ناهار و شام به صورت بوفه ارائه می‌شود.

رستوران تاج ترنج نیز یکی دیگر از رستوران‌های هتل ترنج کیش ، فضاسازی بینظیر و کیفیتی عالی دارد که از خوردن غذا در آن سیر نمی شوید.

کافه های هتل ترنج کیش شامل کافه گلف (با امکان سرو غذای فرنگی و کافی‌شاپ)، کافی‌شاپ ساحلی لمکده سنتی ساحلی از بهترین کافی شاپ های جزیره کیش هستند که در آنها می توانید ساعات خوشی را در کنار دوستان و اعضای خانواده سپری کنید.



کمتر

امتیاز هتل

میانگین امتیازات هتل

4
تمیزی و پاکیزگی 4.5
امکانات 4.5
موقعیت مکانی 3.5
آسایش و راحتی 5
ارزش نسبت به قیمت 4
عملکرد کارکنان 5

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 15:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

امکانات هتل

سالن کنفرانس
اتاق میهمانی و جلسات کاری
نمازخانه
سالن همایش
لباسشویی
خود پرداز
اعلام حریق
تاکسی سرویس
صندوق امانات
رمپ
کافی‌شاپ
روم سرویس 24 ساعته
جعبه کمک های اولیه
تالار پذیرایی
اتاق چمدان
فست‌فود
کافی‌شاپ فضای باز
رستوران
خدمات پزشکی
فضای سبز
اینترنت در لابی
ماساژ
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
پارکینگ
سیستم تهویه مطبوع
امکانات بازی کودکان
سرویس رایگان رفت‌وبرگشت فرودگاه
سالن بیلیارد
ساحل اختصاصی
قایق‌سواری
امکانات ورزشی آبی
دستگاه بازی
کمتر

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه