021-22222426

هتل ارم کیش

4 ستاره

درباره هتل

هتل بزرگ ارم کیش هتل 4 ستاره ارم کیش یکی از هتل های زیبای جزیره کیش است که با هدف ارتقای کیفیت و رفاه حال مسافران احداث شد. این هتل 4 ستاره با طراحی پلکانی خود چشم انداز زیبایی از دریای نیلگون خلیج فارس را برای مسافران به ارمغان می آورد.

هتل ارم کیش برای رفاه حال میهمانان عزیز خدمات رایگان ویژه ای را برای رزرو حداقل 5 روز با عنوان استقبال فرودگاهی ، ناهار رایگان به تعداد شب های اقامت و عکس رایگان اختصاص داده است. این هتل دارای 9 طبقه و 243 اتاق و سوییت اقامتی است که با طراحی و معماری خاص چیده مان شده اند.

موقعیت قرارگیری هتل و فاصله آن مراکز مهم هتل 4 ستاره ارم در بلوار خیام قرار گرفته است و از نظر موقعیت قرار گیری به دلیلی نزدیکی به دریا از دسترسی فوق العاده عالی برخوردار است. از مهم ترین مزایای هتل می توان به نزدیک بودن آن به بازار پردیس یک و دو، زیتون و پانیذ اشاره کرد. فاصله تا بلوار ساحل:(2 کیلومتر و 14 متر) فاصله تا فرودگاه:(7 کیلومتر و 524 متر) فاصله هتل تا بازارها و مراکز خرید فاصله تا بازار پردیس دو :( 749 متر) فاصله تا بازار پردیس یک:( 1 کیلومتر و 132 متر) فاصله تا رویال مال:(۱ کیلومتر و 197 متر) فاصله تا بازار کیش مال:(1 کیلومتر و 843 متر) فاصله تا بازار زیتون:(1 کیلومتر و 925 متر) فاصله تا بازار پانیذ :(2 کیلومتر و 374 متر) فاصله تا بازار مریم : (2 کیلومتر و 729 متر) فاصله تا بازار مرجان : (2 کیلومتر و 778 متر) فاصله هتل تا مراکز تفریحی فاصله تا پلاژ آقایان:(1 کیلومتر و 697 متر) فاصله تا فلای بورد:(1 کیلومتر و 832 متر) فاصله تا کیبل اسکی:(1 کیلومتر و 832 متر) فاصله تا بولینگ مریم: (2 کیلومتر و 158 متر) فاصله تا اسکله تفریحی :(2 کیلومتر و 445 متر) فاصله تا کارتینگ:( 2 کیلومتر و 628 متر) فاصله تا پلاژ بانوان:(4 کیلومتر و 140 متر) فاصله تا پارک دلفین ها:(5 کیلومتر و 897 متر) فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: (8 کیلومتر و 170 متر) فاصله تا مسیر ویژه دوچرخه سواری : (8 کیلومتر و 926 متر) فاصله هتل تا رستوران های نزدیک فاصله تا رستوران کوه نور: (2 کیلومتر و 300 متر) فاصله تا رستوران توتی فروتی:(2 کیلومتر و 445 متر)

امکانات اتاق های هتل 4 ستاره ارم کیش اتاق های هتل دارای تمامی امکانات رفاهی برای مسافرین از قبیل امکانات زیر هستند: صبحانه، صندوق امانات داخل اتاق، میز تحریر، تلویزیون، کمد، رخت آویز، حمام، لوازم بهداشتی، اینترنت، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم سرمایش و گرمایش نمای اتاق ها اتاق های هتل ارم کیش تعدادی از اتاق ها دارای بالکن هایی زیبا با چشم انداز دریای نیلگون خلیج فارسمی باشند.

امکانات رفاهی ویژه هتل از امکانات ویژه هتل می توان به رستوران گردان واقع در طبقه آخر با قابلیت سرو غذاهای دریایی وچشم اندازی استثنایی ، رستوران رویال با قابلیت سرو غذا های ایرانی و فرنگی به همراه موسیقی زنده با چشم انداز دریا و رستوران صدف که با معماری خاص خود به شکل صدف دریایی با ارائه صبحانه متنوع و جذاب با ظرفیت 800 نفر ، کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوش طعم و به یاد ماندنی، پارکینگ با ظرفیت محدود رایگان، اینترنت در لابی هتل با حجم نامحدود رایگان اشاره کرد . لازم به ذکر است که امکانات کامل هتل در بخش امکانات هتل همین صفحه به صورت کامل ذکر شده است

سوالات متداول:

1-هزینه رزرو هتل ارم کیش چقدر است؟ هزینه رزرو هتل ارم بسته به انتخاب نوع اتاق، تعداد نفرات و تاریخ رزرو، مدت زمان اقامت متغیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه رزرو هتل ارم کیش سه کلیک مراجعه کرده و از قیمت رزرو هتل متناسب با تاریخ سفر و تعداد نفرات مطلع شوید

2-آدرس هتل ارم کیش کجاست؟ هتل 4 ستاره ارم کیش در ابتدای بلوار خیام و در نزدیکی دریا قرار دارد.

3- هتل ارم کیش چه اتاق هایی دارد؟ هتل زیبای 4 ستاره ارم با 243 اتاق از قبیل اتاق دو تخته جزیره (تخت دابل یا سینگل )،اتاق دو تخته دریا (تخت دابل یا تخت سینگل)، سوئیت دونفره رویال دریا (1تخت دابل یا 1تخت سینگل)، اتاق دو تخته کابانا گاردن محوطه (1تخت دابل یا1تخت سینگل)، اتاق سه تخته جزیره (تخت دابل یا تخت سینگل) ، اتاق سه تخته دریا (1 تخت دابل و 2 تخت سینگل) ، اتاق سه تخته کابانا گاردن محوطه (تخت دابل یا تخت سینگل) ، سوئیت چهار نفره رویال دریا ( 1 تخت دابل و 2 تخت سینگل) و اتاق چهار تخته کابانا گاردن محوطه (1 تخت دابل و 2 تخت سینگل) آماده ی پذیرایی از مسافرین محترم میباشد.

4- هتل ارم کیش چه امکاناتی دارد؟ از امکانات ویژه هتل 4 ستاره ارم کیش می توان به رستوران، کافی شاپ ،آتلیه ،صندوق امانات و اتاق چمدان اشاره کرد.

5- قوانین ورود و خروج هتل ارم کیش چگونه است؟ مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند

6-قوانین کنسلی هتل ارم کیش چگونه است؟ قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

7-هزینه اقامت کودک خردسال چگونه محاسبه می شود؟ هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن زیر 3 سال یک کودک رایگان و بالای سن3 سال بزرگسال محاسبه خواهد شد

کمتر

امتیاز هتل

میانگین امتیازات هتل

2
تمیزی و پاکیزگی 1
امکانات 1
موقعیت مکانی 5
آسایش و راحتی 0
ارزش نسبت به قیمت 1
عملکرد کارکنان 3

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

امکانات هتل

نمازخانه
آسانسور
سالن همایش
کپسول آتش‌نشانی در راهرو
تلویزیون در لابی
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
لباسشویی
اطفای حریق
خود پرداز
اعلام حریق
رستوران ایرانی
تاکسی سرویس
ویلچر
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
اینترنت رایگان و محدود در لابی
پارکینگ روباز
جعبه کمک های اولیه
کپسول آتش‌نشانی در لابی
خدمات خانه‌داری
اتاق چمدان
سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو
سالن اجتماعات
خدمات تهیه بلیط
سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو
آرایشگاه مردانه
خدمات تور
استخر غیررایگان
سونا غیررایگان
سالن بدنسازی غیررایگان
سفره‌خانه
کافی‌شاپ 24 ساعته
سالن بیلیارد غیررایگان
جکوزی غیررایگان
آلاچیق
فضای سبز
روم سرویس
فضای بازی کودکان غیررایگان
بازی‌های کامپیوتری غیررایگان
سرویس رایگان از فرودگاه به هتل
سرویس به مرکز شهر
کمتر

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه