021-22222426

هتل JUMEIRAH ZABEEL SARAY

5 ستاره

درباره هتل

هتل جمیرا زعبیل سرای


تنها تماشای تصویر هتل زعبیل سرای دبی کافیست تا شیفته آن شوید و بخواهید اقامت در آن را تجربه کنید. تجربه ای که بسیار لذتبخش تر از تصور شما خواهد بود. هتل زعبیل سرای که در قسمت غربی  پالم جمیرا ( نخل‌ جمیرا) قرار دارد به شکل یک کاخ ساخته شده و معماری داخلی اتاق ها و سالن ها برگرفته از  قصرهای عثمانی است . تمامی فضاهای ازجمله لابی با شکوه هتل دارای  تزیینات ظریف و شگفت انگیزی است که هنر دست صنعتگران و هنرمندان بزرگ و خوش ذوق است. لوسترهای بزرگ، پرده های ابریشم و تزیینات طلاکاری چشم هر بیننده ای را خیره می‌کند .اقامت در هتل جمیرا زعبیل سرای احساس شاهزاده  بودن را به شما منتقل می‌کند و امکانات، خدمات و حس و حالی که در هتل جریان دارد اقامتی رویایی و بی نظیر را برایتان فراهم می سازد.‌

فضاسازی اطراف هتل شامل باغ‌های زیبا و متنوع، مسیرهای گلکاری شده و استخرهاو آبنماهای چشم نواز، به هتل زعبیل سرای جلوه ای بهشت گونه داده است که قدم زدن در آن بسیار دلپذیر و  آرامش بخش است. ۴۰۵  اتاق هتل زعبیل سرای نیز همگی از تزیینات و تم کاخ های عثمانی بهره گرفته اند. دکوراسیون مجلل و تزیینات زیبا در کنار امکانات رفاهی کامل و همینطور داشتن بالکن اختصاصی با چشم اندازی به خلیج فارس اقامت در آن ها را به تجربه ای رویایی تبدیل کرده است. در هتل زعبیل سرای همه چیز در حد اعلای کیفیت قرار دارد و برای رفاه و آسایش مسافران این هتل ویزیت یک قصر واقعی کمتر نیست.

امکانات هتل زعبیل سرای

هتل زعبیل سرای در نخل‌ جمیرا قرار گرفته و یک هتل ساحلی با ساحل اختصاصی بسیار زیباست. برای  هتلی که به شکل یه قصر طراحی شده روشن است امکاناتی در خور یک قصر را داشته باشد. اتاق های هتل زعبیل سرای دارای بالکن اختصاصی ،کفپوش پارکت، تلویزیون صفحه تخت با امکان اتصال به شبکه های ماهواره ای و محلی، سشوار، اتو و میز مخصوص به آن، چای ساز، مینی بار، اینترنت رایگان، تلفن، وان حمام به همراه دوش مخصوص، وسایل مخصوص و لوکس برای هر نفر، تن پوش حوله ای می باشند. زعبیل سرای علاوه بر معماری خیره کننده و اتاق های لوکس دارای امکاناتی مانند، استخرهای متنوع شامل  روباز، استخر ابگرم، حمام ترکی، اسپا، سینمای اختصاصی، سالن ورزشی ، زمین تنیس ، رستوران و کافی شاپ است که همگی در بالاترین استاندارد جهانی قرار دارند. بلیط رایگان پارک آبی وایلدر وادی و‌سرویس‌رفت و‌برگشت رایگان هم در اختیار مسافران این هتل قرار می گیرد. در کنار امکانات کامل حضورپرسنل و کارکنان حرفه ای و خوش برخورد باعث شده که این هتل امتیاز میانگین ۹.۵ از ۱۰ را از اقامت کنندگان دریافت کند که نشان دهنده کیفیت واقعی هتل زعبیل سرای است.

موقعیت جغرافیایی هتل زعبیل سرای

نخل جمیرا یا پالم جمیرا یک جزیره مصنوعی بسیار بزرگ است که به شکل نخل بر روی آبهای خلیج فارس ساخته شده و در آن ساختمانها و هتل های متعددی وجود دارد که به دلیل چشم انداز زیبایی که دارند بسیار محبوب و مورد علاقه گردشگران هستند. هتل زعبیل سرای نیز ی با قرارگرفتن در قسمت غربی پالم جمیرا یکی از بهترین موقعیت ها را دارد که باعث محبوبیت بیشتر این هتل شده است. دسترسی از هتل زعبیل سرای به مراکز خرید و جاذبه های شهر دبی با کمی فاصله آسان است و در اطراف این هتل زیبا می توان به ساحل اختصاصی هتل ( در فاصله ۳۰۰ متری) ،ساحل jbr دبی ( در فاصله ۲.۵ کیلومتری) اسکی دبی( در فاصله ۸ کیلومتری) ،پارم آبی وایلدر وادی و برج العرب ( در فاصله ۸ کیلومتری ) و دبی مال ( در فاصله ۸ کیلومتری) اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ

هتل زعبیل سرای دبی ۹ رستوران دارد که همچون دیگر بخش های هتل در بالاترین سطح کیفیت قرار دارند و متنوع ترین غذاها را می‌توان در منوی آنها مشاهده کرد. چه عاشق غذاهای محلی باشید و چه بخواهید از غذاهای بین المللی لذت ببرید، چه علاقمند غذاهای دریایی باشید و چه گیاهخوار، در رستوران های هتل زعبیل سرای بهترین ها را پیدا خواهید کرد و خوشمزه ترین غذاها و مزه های زندگی تان را تجربه خواهید کرد. .

رستوران در رستوران ترکیه ای لاله زار Lalezar انواع غذاهای ترکیه ای پخت و سرو می‌شود.

 رستوران Al Nafoorah انواع غذاهای لبنانی را آماده می‌کند و می‌توانید همراه با موسیقی زنده یک وعده غذای بی نظیر را نوش جان کنید.

 در Sultan’s Lounge می توانید از فضایی مطبوع و اجتماعی برای یک وعده غذایی سبک یا چای عصرانه به سبک بزرگ الهام گرفته شده از دوره عثمانی لذت ببرید . در Sultan's Delights می توانید کیک های زیبا و لذیذ را تهیه و سفارش دهید تا بتوانید به یاد ماندنی ترین لحظات زندگی خود را شیرین کنید

در رستوران plaj می‌توانید از طعم غذاهای مدیترانه ای در کنار چشم انداز خلیج فارس لذت ببرید .

 اگر به خوردن غذاهای هندی علاقه مندید می‌توانید به رستوران Amala بروید و از غذاهای تند و تیز هندی ها نوش جان کنید.

در رستوران the music hall همراه با غذای روح، موسیقی ،انهم از انواع و اقسام ان، می توانید غذای جسمتان را هم از منوهای بین المللی این رستوران فراهم کنید.

 در کافه-بارهای هتل جمیرا زعبیل سرایJumeirah Zabeel Saray نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم را می‌توانید نوش جان کنید.

هتل جمیرا زعبیل سرای با ترکیبی از شاهکارهای معماری و تزیینات داخلی با به روز ترین و مدرن ترین خدمات هتل داری جهان ، بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال یه اقامت شاهانه در سرزمین ترین ها، دبی زیبا هستند.




کمتر

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 15:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه