هتل شایگان

هتل شایگان کیش؛ از هتل های معروف 5 ستاره کیش!

برای شما چه چیزی در انتخاب یک هتل امتیاز محسوب می شود؟ خدمات هتل؟ موقعیت جغرافیایی؟ قیمت؟ یک سوال ساده تر، در سفر به جزیره کیش برای انتخاب هتل اولویت اول شما چیست؟ قطعا موقعیت مکانی یکی از سه اولویت اول شما در انتخاب خواهد بود. چرا که مهم است از محل اقامتتان تا گشت ها چقدر نیاز است زمان بگذارید. خبر خوب اینکه، هتل 5 ستاره شایگان کیش، در نوار ساحلی جزیره دارای موقعیت مکانی خوبی، نسبت به مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و از همه مهم تر ساحل دریا است. همچنین این هتل که نسبتا تازه تاسیس است و از سال 82 آغاز به فعالیت نموده، ساختمانی مدرن و شیک با چیدمانی دلنشین و لوکس دارد.

رزرو تور کیش

هتل شایگان کیش با تکیه بر ارائه خدمات با بهترین کیفیت و اصول استانداردهای هتلداری، همچون تخت ها و تشک ها یاستاندارد، سیستم تهویه مطبوع فوق العاده، صندوق امانات وسایل گران قیمت و … این تضمین را به مهمانان خود می دهد که اقامتی آسود را تجربه خواهند کرد.

اتاق های هتل شایگان

هتل شایگان

هتل شایگان کیش در 4 طبقه، دارای 134 باب اتاق است که مسافران بنا به سلیقه خودشان از بین اتاق ها و سوئیت ها با نمای دریا یا جزیره می توانند محل اقامتشان را انتخاب کنند.

اتاق ها شامل اتاق های سه تخته و دو تخته و اتاق دو تخته ویلایی هستند و پیشنهاد ویژه هتل، که سوئیت رویال یک خوابه با نمای دریا و یا نمای جزیره زیبای کیش است، می باشد.

رستوران و کافی شاپ هتل

هتل 5 ستاره شایگان در جزیره کیش دارای یک رستوران فود کلاب بزرگ داخل مجموعه، دو کافی شاپ و یک باغ گاردن در فضای بیرونی مجموعه است که بهترین خدمات را به مهمانان ارائه می دهند.

رستوران فود کلاب هتل شایگان کیش

رستوران هتل شایگان کیش با منویی شامل انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و فست فود، به حق شایسته نام “فود کلاب” است. رستورانی که در طبقه همکف مجموعه هتل به صورت 24 ساعته به مهمانان هتل خدمات رسانی می کند. اگر مهمان هتل شایگان بودید ساعت 7 تا 10 صبح صبحانه های خاص رستوران با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و جشنواره رنگارنگ غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی را برای نهار و شام بین ساعت های 11 تا 16 و 20 الی 24 از دست ندهید. گذشته از غذاهای خوش طعمی که جادوی دست سرآشپزان حرفه ای فود کلاب شایگان هستند، پرسنل خوش برخورد رستوران جلوه بیشتری به برند فود کلاب می دهند. همچنین این رستوران دارای موسیقی زنده است تا تجربه طعم غذاهای لذیذ با موسیقی و آهنگ آمیخته شود.  

کافه لانژ

هتل شایگان

کافه لانژ در لابی هتل، همراه با ریتم آرام و گوش نواز پیانو شما را به صرف یک لیوان نوشیدنی خنک یا جرعه ای گرم از یک لاته همراه با آرت های هنرمندانه دعوت می کند.

کافه تراس

کافه تراس هتل شایگان کیش، در پشت بام مجموعه از شما در فضایی متفاوت بالاتر از دریا و نزدیک به آسمان اوقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. در فضای باز کافه سفارش دهید و از بوی دریا لذت ببرید.

باغ گاردن

هتل شایگان

باغ گاردن فضایی نیمه سنتی دارد و طراحی آن به صورت اتاق های مجزای کوچک در فضای باز است. در واقع هتل شایگان برای رفاه حال مهمانان همه نوع فضایی را تدارک دیده است.

تفریح در هتل

سفر با اینکه نوعی تعطیلات است اما خستگی هم دارد، بهترین راه برای رفع خستگی در هتل شایگان هم کلوپ تندرستی و سلامتی مجموعه است. بدنتان را در سونای خشک و بخار یا استخر نرم کنید و به سراغ ماساژ و اسپا و یا حمام ترکی بروید. بی شک شب پایتان به اتاق برسد، در آرامش به خواب می روید. این هتل مفتخر به افتتاح کلوپ تفریحی بانوان در مجموعه با خدماتی همچون سالن ورزش، یوگا، سالن ماساژ، آرایشگاه، مزون لباس و نقش حنا است که از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت می کند.

تور کیش هتل 5 ستاره سه کلیک، بهترین فرصت برای شماست.

ساعت کار استخر و سونای مجموعه از 8 تا 15:30 بانوان و 16.30 الی 23.30 آقایان است.

از دیگر مزایای هتل شایگان کیش وجود یک مرکز تجاری در ساختمان هتل می باشد تا مهمانان با صرف کمترین زمان نیازهایشان را برطرف کنند. همچنین یک عکاسخانه در هتل برای ثبت خاطرات و عکس های یادگاری شما فعال است.

پاسپورت دومینیکا

گشت و گذار اطراف هتل

با وجود این همه امکانات در هتل می شود تمام روز مشغول بود، اما لذت سفر به گشت و گذار در جزیره است. در فاصله نزدیک به هتل شایگان کیش هم که کلی اماکن تفریحی وجود دارد.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

وقت ترشح آدرنالین در سرعت است و هیچ کجا بهتر از پیست کارتینگ جزیره نمی شود. در نزدیکی هتل به اندازه 10 دقیقه پیاده روی، ارد چالش سرعت و رانندگی شوید. در خودروهای مسابقه بنشینید و حس کنید در مسابقات واقعی هستید سعی کنید کنترل فرمان از دستتان خارج نشود.

شهربازی هایلند

اگر بگوییم بهترین مکان برای تفریح و سرگرمی کودکان، کمی در حق کودک درون فعال خودمان ناحقی کرده ایم. پس بهتر است بگوییم بهترین سرگرمی برای همه سنین، شهربازی هایلند در کمترین فاصله از هتل شایگان است. بازی و سرگرمی با چاشنی مسابقه و جایزه، اگر وسوسه شدید این تجربه را از دست ندهید.

اتاق فرار کیش

اتاق فرار کیش

اگر در هایلند به قدر کافی انرژی مصرف نکردید در همان نزدیکی هتل شایگان کیش، آماده یک ماجراجویی ترسناک در اتاق فرار کیش بشوید. هم تیمی های خودتان را جمع کنید و برای حل معماهای پیچیده کلبه وحشت وارد اتاق فرار شوید. اینجاست که باید تلاش کنید در کنار ترسیدن و صدای جیغ هم گروهی ها هوش و تیزبینی تان را برای حل معما و خروج از اتاق به کار بیاندازید.

برج ایفل کیش

تا کیش آمده اید، ایفل نروید؟! بله برج ایفل پاریس است و شما مسافر کیش. اما یادتان نرود کیش جزیره شگفتی ها است. پس از هتل پیاده به سمت بازار پردیس1 بروید و شبیه ساز برج ایفل فرانسه را که شب ها با نورپردازی فوق العاده ای روشن می شود، نظاره کنید.

ساحل نارگیل

از فرانسه همانطور قدم زنان برویم به جنگل های استوایی. ساحل نارگیل کیش، یکی از بی نظیرترین سواحل جزیره با بیش از 2500 درخت نارگیل است. این ساحل برای نمایش نمادین جنگل های استوایی طراحی شده است و نکته جالب آن همان درختان با نارگیل های سبز استوایی است که در هر آب و هوایی رشد نمی کنند.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

گفته بودیم هتل شایگان کیش در نوار ساحلی جزیره قرار دارد، کافیست از هتل به سمت ساحل حرکت کنید تا مجسمه بزرگ مرد ماهیگیر را ببینید، آن وقت به ساحل رسیده اید. در این پارک می توانید وارد مسیر دوچرخه سواری شوید و رکاب بزنید، یا برای اینکه کمی خنک شوید به سراغ قایق های موتوری بروید.

رستوران ها

اطراف هتل شایگان مملو از رستوران های مختلف ایرانی، ایتالیایی، دریایی و فست فود است. علاوه بر فود کلاب هتل سری هم به این رستوران ها بزنید. وقت برگر، صبای اصفهان، فست فود ناندوز، رستوران دریایی عمو اکبر، رستوران جوان، ایرانویچ، عطاویچ، رستوران میرمهنا، رستوران انرژی و کافه ساحلی طهرون چند نمونه از این رستوران ها هستند.

از دیگر جاذبه های دیدنی کیش در فاصله کمی دورتر نسبت به هتل شایگان کیش، اسکله تفریحی کیش، فلای بورد کیش، پارک هنگام، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، مجتمع گلف کیش، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره و بازارهای پانیذ، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید ساینا، مرکز خرید زیتون و پردیس 1 و 2 هستند.

چند خط تجربه

یکی از واقعی ترین ملاک ها برای تصمیم گیری در خصوص خرید کالا یا حتی اقامت در سفر، نظرات کسانی است که در گذشته آنچه مد نظر شما است را تجربه کرده اند. پس در ادامه چند خطی از نظرات گردشگرانی که مهمان هتل شایان کیش بوده اند را خواهید خواند.

  • بهترین هتلی که تابحال رفتم، اتاق ها بسیار تمیز بودند.
  • صبحانه های متنوع و خوشمزه و برخورد پرسنل عالی بود.
  • هتل به مراکز خرید نزدیک است و این خیلی برای من جذاب بود.
  • اتاق های رو به جزیره منظره ای عالی دارند و غذای رستوران بسیار خوشمزه بود.
  • اتاق ها بزرگ و تمیز بودند، محیط هتل ساکت بود و موقعیت هتل به پاساژها و مراکز دیدنی بسیار خوب بود.
  • بهترین هتل کیش با پرسنل مهربان و مسئولیت پذیر
  • اتاق های بزرگ، صبحانه کامل و عالی و برخورد خوب کارکنان
  • نزدیک به ساحل و مناسب برای پیاده روی شبانه همراه با سرویس دهی و خدمات مناسب

سوالات متداول

آدرس هتل شایگان کیش کجاست؟

این هتل در ابتدای بلوار رودکی جزیره کیش واقع شده است.

هزینه اقامت کودکان چقدر است؟

هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان و کودکان بالای پنج سال، یک نفر کامل محاسبه خواهد شد.

هتل ترانسفر فرودگاهی دارد؟

هتل شایگان کیش مجهز به ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مسافران است که می بایست در هنگام رزرو اطلاعات پرواز به هتل داده شود.

ساعت ورود و خروج برای تحویل اتاق به چه صورت است؟

ساعت ورود برای تحویل گرفتن اتاق ساعت 14 و ساعت خروج ساعت 12 ظهر است.

فاصله هتل شایگان کیش تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل تا فرودگاه حدود 6.2 کیلومتر است که با ماشین 8 دقیقه زمان می برد.

نظرات کاربران