هتل لیلیوم

رزرو هتل لیلیوم کیش؛ تجربه حس نور و زیبایی در کیش

از هتل های نسبتا جدید جزیره که ساختمان نوسازی دارد و از سال 98 آغاز به فعالیت نموده است، هتل لیلیوم کیش است که با ساحل دریا فاصله کمی دارد و مهمانان برای پیاده روی های شبانه و یا تفریح در ساحل می توانند در کمترین زمان از هتل به ساحل دریا برسند. هتل لیلیوم را از هتل های هوشمند جزیره می نامند؛ زیرا هم اینترنت پر سرعت در تمامی فضاهای هتل موجود است و هم مجموعه هتل نسل جدیدی از سیستم های خنک کننده و تهویه مطبوع را دارد.

با ما همراه باشید تا اقامت خوبی را در تور کیش تجربه کنید!

اتاق های هتل لیلیوم

هتل لیلیوم

هتل لیلیوم کیش در 8 طبقه با 154 طبقه مفتخر به میزبانی از 400 مهمان در اتاق ها و سوئیت های مجموعه است. برخی از اتاق های این هتل نمای دریای خلیج فارس را دارند که در هنگام رزرو مهمانان می توانند نوع اتاق را انتخاب کنند.

اتاق دو تخته: اتاق های دو تخته هتل در طبقات اول تا ششم پراکنده هستند و دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت تکنفره هستند.

اتاق سه تخته: در طبقات اول تا ششم هتل می توانید اتاق های سه تخته را رزرو کنید.

اتاق سه تخته ویژه: اتاق های ویژه متراژ بزرگ تری دارند و به دو صورت اتاق با سه تخت تکنفره یا یک تخت دو نفره و یک تکنفره هستند.

اتاق چهار تخته: اتاق های چهار تخته هتل لیلیوم کیش در طبقه چهارم هستند که یا دارای چهار تخت تکنفره هستند یا یک تخت دو نفره و دو تخت تکنفره.

اتاق چهار تخته ویژه: چهار تخته های ویژه همانند اتاق های چهار تخته ساده هستند و فقط متراژ بیشتری دارند.

سوئیت یک خوابه برای دو نفر: سوئیت یک خوابه، دارای متراژ بالا با یک سالن نشیمن و یک اتاق خواب است که قابلیت نفر اضافه را نیز دارد.

رستوران و کافی شاپ هتل لیلیوم کیش

رستوران پیچک هتل 4 ستاره لیلیوم، مکانی برای چشیدن طعم غذاهای اصیل ایرانی در سفر است. علاوه بر منوی رستوران که تنوع و کیفیت بالایی دارد، فضای پیچک محیطی آرام و دلنشین برای گفت و گوهای دوستانه یا دورهمی خانوادگی است. از بین غذاهای خوش طعم رستوران پیچک، پیشنهاد مهمانان قبلی، باقالی پلو و زرشک پلو رستوران است. همچنین اگر در سفر هستید و روز تولد خودتان یا همسفرتان نزدیک است، کافی شاپ هتل لیلیوم کیش بهترین مکان برای یک تولد کوچک در میان تعطیلات است تا خاطره اش همیشه در ذهن بماند.

تفریح در هتل لیلیوم کیش

اگر اهل بازی های کامپیوتری هستید می توانید به گیم نت هتل بروید و چند ساعتی مشغول بازی های رایانه ای شوید و یا به فروشگاه داخل هتل بروید و مشغول هتل شوید.

گشت و گذار اطراف هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش نزدیک به ساحل است. برای پیاده روی در ساحل می توانید از هتل به سمت ساحل بروید و یا دوچرخه کرایه کنید و در مسیر دوچرخه سواری دوچرخه رکاب بزنید. همچنین برای فرار از گرمای جزیره پلاژهای ساحلی بهترین گزینه برای آب تنی و حتی برنزه شدن هستند.

کارتینگ کیش

هتل لیلیوم

وقت ترشح آدرنالین در سرعت است و هیچ کجا بهتر از پیست کارتینگ جزیره نمی شود. در نزدیکی هتل به اندازه 10 دقیقه پیاده روی، وارد چالش سرعت و رانندگی شوید. در خودروهای مسابقه بنشینید و حس کنید در مسابقات واقعی هستید؛ فقط سعی کنید کنترل فرمان از دستتان خارج نشود.

شاید در زمان رزرو بلیط هواپیما کیش و هتل به این نکته توجه داشته باشید که محل اقامتتان به جاهای دیدنی کیش نزدیک باشد؛ بنابراین باید بگوییم خیالتان از بابت هتل لیلیوم و دسترسی آن راحت باشد!

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند، برای همه افراد خانواده است! از کودکانی که به دنبال تجربه شادی هستند تا جوانان که می خواهند تمام انرژی خود را در جزیره زیبای کیش تخلیه کنند!

اتاق فرار کیش

اگر در هایلند به قدر کافی انرژی مصرف نکردید در همان نزدیکی هتل لیلیوم کیش، آماده یک ماجراجویی ترسناک در اتاق فرار کیش بشوید. هم تیمی های خودتان را جمع کنید و برای حل معماهای پیچیده کلبه وحشت وارد اتاق فرار شوید. اینجاست که باید تلاش کنید در کنار ترسیدن و صدای جیغ هم گروهی ها هوش و تیزبینی تان را برای حل معما و خروج از اتاق به کار بیاندازید.

برج ایفل کیش

هتل لیلیوم

تا کیش آمده اید، ایفل نروید؟! بله برج ایفل پاریس است و شما مسافر کیش. اما یادتان نرود کیش جزیره شگفتی ها است. پس از هتل پیاده به سمت بازار پردیس1 بروید و شبیه ساز برج ایفل فرانسه را که شب ها با نورپردازی فوق العاده ای روشن می شود، نظاره کنید.

ساحل نارگیل

ساحل درختان نارگیل از جاهای دیدنی و البته پرطرفدارد کیش است که باید در زیر سایه آن با محبوب خود قدم بزنید و یادی از عاشقانه هایتان کنید!

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

در پارک ساحلی مرد ماهیگیر می توانید وارد مسیر دوچرخه سواری شوید و رکاب بزنید، یا برای اینکه کمی خنک شوید به سراغ قایق های موتوری بروید؛ خلاصه همه چیز برای یک اقامت به یادماندنی، به شما نزدیک است!

رستوران ها

هتل لیلیوم

رستوران های وقت برگر، صبای اصفهان، فست فود ناندوز، رستوران دریایی عمو اکبر، رستوران جوان، ایرانویچ، عطاویچ، رستوران میرمهنا، رستوران انرژی و کافه ساحلی طهرون در فاصله کمی از هتل قرار دارند که می توانید به سراغ آنها بروید.

از دیگر جاذبه های دیدنی کیش در فاصله کمی دورتر نسبت به هتل لیلیوم، اسکله تفریحی کیش، فلای بورد کیش، پارک هنگام، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، مجتمع گلف کیش، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره و بازارهای پانیذ، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید ساینا، مرکز خرید زیتون و پردیس 1 و 2 هستند.

چند خط تجربه

یکی از واقعی ترین ملاک ها برای تصمیم گیری در خصوص خرید کالا یا حتی اقامت در سفر، نظرات کسانی است که در گذشته آنچه مد نظر شما است را تجربه کرده اند. پس در ادامه چند خطی از نظرات گردشگرانی که مهمان هتل لیلیوم کیش بوده اند را خواهید خواند.

  • از مهمترین ویژگی های یک هتل که مسافر را وفادار می کند، برخورد مناسب پرسنل است که در این هتل کارکنان همه مودب و خوش رو بودند.
  • اتاق ها تمیز و مرتب بودند و اتاق ما نمای رو به دریا را داشت که خیلی رویایی بود.
  • صبحانه هتل بوفه و متنوع بود و غذاهای رستوران هم حجم مناسبی داشتند.
  • دسترسی هتل به مراکز خرید، ساحل و مغازه های اطراف راحت و نزدیک است.
  • محیط هتل آرامه و برای استراحت و دوری از شلوغی خیلی خوبه
  • از هتل به راحتی میشه پیاده تا ساحل رفت که واسم مهم بود.
  • صبحانه خوی، رفتار پرسنل عالی، اتاق ها بزرگ و تمیز بودند.

همین حالا برای رزرو هتل کیش اقدام کنید!

سوالات متداول

آدرس هتل لیلیوم کیش کجاست؟

این هتل در جزیره کیش میدان پردیس، بلوار رودکی واقع شده است.

هزینه اقامت کودکان چقدر است؟

هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان و کودکان بالای 5 سال، یک نفر کامل محاسبه خواهد شد.

هتل ترانسفر فرودگاهی دارد؟

هتل لیلیوم کیش مجهز به ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مسافران است که می بایست ساعت ورود 24 ساعت قبل به تل اطلاع داده شود.

ساعت ورود و خروج برای تحویل اتاق به چه صورت است؟

ساعت ورود برای تحویل گرفتن اتاق ساعت 14 و ساعت خروج ساعت 12 ظهر است.

نظرات کاربران