هتل ایران کیش

رزرو هتل ایران کیش؛ برای ساختن خاطراتی به یادماندنی!

یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره جزیره که در قلب جزیره کیش واقع شده است، هتل ایران کیش است که از سال 1393 فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل در دو برج مجزا واقع شده که ضلع شمالی آن مشرف به دریا و ضلع جنوبی رو به پارک بزرگ جزیره کیش است. یکی از مزایای ویژه این هتل که سبب برتری نسبت به دیگر هتل های جزیره شده است، موقعیت مناسب هتل نسبت به مراکز تجاری و بازارها برای گشت و گذار و خرید سوغاتی است.

رزرو تور کیش

همراه با ما باشید تا اقامت خوبی را در تور کیش تجربه کنید.

اتاق های هتل ایران

هتل ایران کیش

هتل 5 ستاره لوکس ایران رد جزیره کیش در 7 طبقه با 128 اتاق،‌خدمات اقامتی در اتاق های متنوع با نمای جزیره و دریای نیلگون خلیج فارس را به مهمانان خود ارائه می دهد.

اتاق دو تخته دریا و جزیره: اتاق های دو نفره هتل ایران کیش دارای یک تخت دو نفره با نمای دریا و یا جزیره هستند.

اتاق VIP دو نفره جزیره و دریا: این اتاق ها با متراژ ۱۸۰ متر، دارای یک سالن نشیمن، یک تخت دو نفره، وان در حمام و سقف شیشه ای هستند. این اتاق ها با دو نمای رو به دریا و رو به جزیره قابلیت رزرو دارند.

اتاق سه تخته جزیره و دریا: اتاق های سه تخته هتل دارای یک تخت دو نفره و یک تکنفره رو به دریا یا جزیره بوده و برخی از آنها قابلیت نفر اضافه را با کاناپه تخت خواب شو دارند.

اتاق سه تخته VIP جزیره: این اتاق های هتل ایران کیش، با نمای دریا و یا جزیره دارای یک تخت دو نفره و یک تخت تکنفره در سالن نشیمن هستند.

سوئیت چهار نفره جزیره: این سوئیت ها دارای یک تخت دو نفره و دو تخت دو نفره، با نمای رو جزیره کیش هستند.

سوئیت یک خوابه چهار نفره VIP جزیره: سوئیت های ویژه دارای یک اتاق نشیمن، یک تخت دونفره و دو تخت تکنفره رو به جزیره هستند.

رستوران و کافی شاپ هتل

هتل 5 ستاره ایران، دارای یک رستوران و کافی شاپ با بهترین غذاها و میان وعده ها است که به مهمانان در طول شبانه روز سرویس می دهند.

رستوران سنترال

سنترال کیش

رستوران هتل در وعده های صبحانه، ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می کند. صبحانه های رستوران انواع خوراک های سرد و گرم برای وعده صبح را دارد و پیشنهاد می کنیم حتی اگر اهل صبحانه نیستید، در طول اقامتتان یک وعده صبحانه را در سنترال امتحان کنید. برای وعده ناهار و شام نیز این رستوران انواع کباب ها، خورش ها و دسرها را برای مهمانان سرو می کند. اگر اقامتتان در هتل ایران کیش باشد، می توانید از خدمات روم سرویس استفاده کنید و غذا را در اتاق میل کنید.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل ایران فضایی دلباز و دلنشین برای استراحت و گپ و گفت های دوستانه همراه با یک فنجان قهوه خوش طعم دارد. که می توانید هر زمان خواستید به آن مراجعه کنید.

تفریح در هتل

هتل 5 ستاره ایران کیش مفتخر است که امکانات تفریحی و رفاهی به روز و ویژه ای را برای مهمانان خود در مجموعه هتل فراهم نموده است. برای رفع خستگی جلسات کاری و یا گشت و گذار در بازارها، می توانید به استخر هتل بروید و تنی به آب بزنید. یا در جکوزی و سونا کمی استراحت کنید تا هم بدنتان نرم شود و هم روحتان آرام. علاقمندان به تناسب اندام که نگران تغییر وزن در سفر هستند، می توانند در سالن بدنسازی هتل ایران کیش با مجهزترین وسایل ورزشی به تمرین بپردازند.

پاسپورت دومینیکا

گشت و گذار اطراف هتل

در فاصله کمی از هتل ایران کیش می توانید حسابی به تفریح بپردازید و سرگرم بشوید. کافیست پیاده از هتل به سمت ساحل یا جزیره حرکت کنید، آن وقت است که یکباره متوجه گذر زمان خواهید شد.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش منتهای آرزوی عاشقان ماشین و مسابقه است. از تفریحات نزدیک به هتل ایران کیش که از هتل می توانید پیاده به آنجا بروید و وارد پیست مسابقه بشوید و هنر رانندگی خودتان را به چالش بکشید.

اسکله تفریحی کیش

هتل فاصله کمی با اسکله تفریحی دارد و پیاده از هتل به ساحل خواهید رسید. در اسکله تفریحی کیش انواع تفریحات آبی مانند غواصی، جت اسکی، شاتل و بنانا، قایق پدالی و قایق های کف شیشه ای، فلای بورد و همچنین پیست دوچرخه سواری برای ساعت ها تفریح و سرگرمی وجود دارد. اگر شب ها به سمت اسکله بروید هنرمندان سیار را خواهید دید که در کنار اسکله موسیقی زنده می نوازند و در گوشه ای دیگر بر روی عرشه مردانی با چوب ماهیگیری، صبورانه به انتظار صید ایستاده اند.

شهربازی هایلند

اگر بگوییم بهترین مکان برای تفریح و سرگرمی کودکان، کمی در حق کودک درون فعال خودمان ناحقی کرده ایم. پس بهتر است بگوییم بهترین سرگرمی برای همه سنین، شهربازی هایلند در کمترین فاصله از هتل ایران است. بازی و سرگرمی با چاشنی مسابقه و جایزه، اگر وسوسه شدید این تجربه را از دست ندهید.

ساحل نارگیل

ساحل نارگیل

از فرانسه همانطور قدم زنان برویم به جنگل های استوایی. ساحل نارگیل کیش، یکی از بی نظیرترین سواحل جزیره با بیش از 2500 درخت نارگیل است. این ساحل برای نمایش نمادین جنگل های استوایی طراحی شده است و نکته جالب آن همان درختان با نارگیل های سبز استوایی است که در هر آب و هوایی رشد نمی کنند.

پلاژ بانوان و آقایان

پلاژهای سالم سازی شده و مجهز به امکاناتی مانند دوش، وسایل شنا و کمد برای وسایل که به صورت مجزا برای خانم و آقایان در ساحل جزیره قرار دارند، بهترین مکان برای آفتاب گرفتن و بازی با ماسه و شنا کودکان است.

پارک ساحلی ماهیگیر

پارک ساحلی ماهیگیر

هتل ایران کیش در نزدیکی ساحل است، کافیست از هتل به سمت ساحل حرکت کنید تا مجسمه بزرگ مرد ماهیگیر را ببینید، آن وقت به ساحل رسیده اید. در این پارک می توانید وارد مسیر دوچرخه سواری شوید و رکاب بزنید، یا برای اینکه کمی خنک شوید به سراغ قایق های موتوری بروید.

رستوران ها

رستوران های صبای اصفهان، ایرانویچ، ناندوز، وقت برگر و سیب زمینی، شاورمان، عطاویچ، رستوران دریایی میرمهنا، رستوران دریایی عمو اکبر، انرژی، شاندیز قدیم و کافه های طهرون، ساحلی باران، میت نایت کافه و اسپرسو لب نزدیک به هتل ایران هستند.

از دیگر جاذبه های دیدنی کیش در فاصله کمی دورتر نسبت به هتل ایران، پارک دلفین ها، باغ پرندگان، شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره، مجتمع گلف کیش، کشتی یونانی و بازارهای زیتون، رویال مال، کیش مال، مرکز تجاری، مروارید، پانیذ و پردیس 1 و 2 هستند.

چند خط تجربه

یکی از واقعی ترین ملاک ها برای تصمیم گیری در خصوص خرید کالا یا حتی اقامت در سفر، نظرات کسانی است که در گذشته آنچه مد نظر شما است را تجربه کرده اند. پس در ادامه چند خطی از نظرات گردشگرانی که مهمان هتل ایران کیش بوده اند را خواهید خواند.

  • بهترین هتلی که در کیش رفتم،بدون هیچ کم و کاستی
  • موقعیت هتل و امکانات همه خیلی خوب بودند. بهترین اقامت ما در کیش این هتل بوده است.
  • رفتار پرسنل مودبانه و رسیدگیشون عالی بود و اینکه صبحانه هتل تنوع زیادی داشت.
  • کیفیت غذا عالی،‌موقعیت هتل نزدیک به بازار و دیدنی ها است و اینکه امکانات هتل رضایت بخش بود.
  • هتل لوکس نزدیک به شهر که خلوت و آروم بود.
  • ترانسفر به موقع در فرودگاه منتظر ما بود و خدمات هتل کامل و عالی.
  • صبحانه هتل پر حجم و خوشمزه و اتاق ها تمیز بودند.

همین حالا به رزرو هتل کیش بپردازید!

سوالات متداول

آدرس هتل ایران کیش کجاست؟

این هتل در جزیره کیش مابین میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس ( بلوار سیاحتی ) واقع شده است.

هزینه اقامت کودکان چقدر است؟

هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان و کودکان بالای 5 سال، یک نفر کامل محاسبه خواهد شد.

هتل ترانسفر فرودگاهی دارد؟

هتل ایران کیش مجهز به ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مسافران است که می بایست ساعت ورود 24 ساعت قبل به تل اطلاع داده شود.

ساعت ورود و خروج برای تحویل اتاق به چه صورت است؟

ساعت ورود برای تحویل گرفتن اتاق ساعت 14 و ساعت خروج ساعت 12 ظهر است.

نظرات کاربران