021-22222426

هتل شایان کیش

5 ستاره

درباره هتل

هتل شایان کیش، جواهر هتل های ساحلی کیش

معرفی هتل شایان

وقتی اسم سفر به جزیره زیبای کیش می آید چ، هتل پنج ستاره شایان اولین گزینه ای است که هر کسی برای اقامت به دنبال آن است. راز این محبوبیت را باید در سابقه طولانی و درخشان و اصالت این هتل بعنوان هتلی مجلل و بی نظیر جستجو کرد. هتل شایان با قدمتی بیشتر از ۵۰ سال در یکی از بهترین نقاط ساحلی جزیره کیش با یک طراحی منحصر به فرد و‌خارق العاده بنا شده است. ساختمان ۴ طبقه این هتل دارای ۱۹۴ اتاق بسیار لوکس است که بسیاری از آنها چشم‌انداز زیبایی به دریا دارند. اتاق های هتل شایان کیش دارای بالکن های بزرگ و دلنوازی هستند که می‌توانید در آنها نشسته و با آرامش منظره دریا و جزیره زیبای کیش را تماشا کنید . غیر از اتاق ها، هتل شایان کیش چندین  ویلای ساحلی نیز دارد که اقامت در آنها می‌تواند تجربه ای دل انگیز برای شما باشد.

قدمت هتل شایان باعث نشده که رنگ و بوی کهنگی روی این هتل بنشیند و بازسازی های مداوم و مرتب همچنان ظاهر لوکس مدرن و امروزی به هتل داده که اقامت در آن را بسیار لذت بخش کرده است.

هتل شایان چه امکاناتی دارد؟

با توجه به امکانات هتل شایان باید بگوییم هتل شایان کیش معیاری برای یک هتل استاندارد و با کیفیت در جزیره زیبای کیش است. از استخر های بزرگ و زمین بازی و باشگاه بدنسازی گرفته تا کافی شاپ و رستوران و ساحل اختصاصی هر چیزی که برای یک اقامت رویایی در جزیره کیش نیاز دارید، هتل شایان کیش در اختیار شما قرار می دهد. استخر هتل آشیان کیش ، یک مجموعه کامل و با کیفیت و از بهترین استخر های موجود در جزیره کیش است. فضاسازی هتل و ساحل اختصاصی آن نیز بسیار چشم نواز و تماشایی است و قدم‌زدن در آن می‌تواند شما را به وجد بیاورد . اگر به دنبال هتلی با امکانات کامل هستید هتل شایان را در بالای لیست انتخاب خود قراردهید.


موقعیت هتل شایان کیش

قرارگیری در ساحل خلیج فارس و موجهای زیبای آن یکی از بزرگترین ویژگی های هتل شایان کیش است. فاصله شما از اتاقتان تا دریا فقط چند دقیقه است و شما در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید در ساحل اختصاصی هتل قدم زدن یا به تماشای دریا بنشینید. بزرگترین اسلحه تفریحی کیش در کنار هتل بنا شده و مشا با تفریحات دریایی کیش کمتر از پانصد متر فاصله دارید. همچنین جاذبه هایی مانند پارک برفی پنگوئن ( در فاصله ۱.۲ کیلومتری) ، تلکابین کیش( در فاصله ۱.۴ کیلومتری) کارتینگ کیش( در فاصله ۱.۴ کیلومتری) و کیبل اسکی کیش (در فاصله ۶۰۰ متری) اطراف هتل قرار دارند. اگر طرفدار خرید و بازارگردی هستید هم هتل شایان کیش بهترین انتخاب برای شماست زیرا مرکز خرید زیتون (در فاصله ۵۰۰ متری) ،مرکز تجاری کیش( در فاصله ۶۰۰ متری) ، مرکز خرید دیپلمات ( در فاصله ۵۰۰ متری) و بازار مریم و بازار مروارید کیش ( در فاصله ۱.۲ کیلومتری ) اطراف هتل در دسترس شماست.


کافی شاپ و رستوران

مثل تمام ویژگی های هتل شایان کیش، رستوران و کافی شاپ این هتل در سطح بالایی قرار دارد. کافی شاپ هتل با منویی کامل و متنوع در فضایی شیک و آرامش بخش پذیرای شماست تا با یک موسیقی زنده و قهوه داغ خستگی را از تن به در کنید. اگر عاشق فست فود هستید نیز می‌توانید در کافی شاپ هتل آنرا سفارش دهید.  هتل شایان کیش یک رستوران به نام شمبلیر و یک‌سفره خانه سنتی نیز دارد که به دنبال طعم و مزه هر غذایی که باشید می‌توانید بهترینش را سفارش دهید.انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی با بهترین کیفیت در اختیار شما خواهد بود. صبحانه هتل شایان نیز از نظر کیفیت و تنوع در جزیره کیش معروف است و بطور کلی باید بگوییم در هتل شایان چیزی شما را ناامید نخواهد کرد.  



کمتر

امتیاز هتل

میانگین امتیازات هتل

4
تمیزی و پاکیزگی 4
امکانات 3.5
موقعیت مکانی 5
آسایش و راحتی 4.5
ارزش نسبت به قیمت 3.5
عملکرد کارکنان 4

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 15:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

امکانات هتل

سالن کنفرانس
اتاق میهمانی و جلسات کاری
نمازخانه
آسانسور
سالن همایش
تلویزیون در لابی
لباسشویی
خود پرداز
اعلام حریق
تاکسی سرویس
کافی‌شاپ
اتاق چمدان
رستوران
فضای سبز
روم سرویس
اینترنت در لابی
پارکینگ
سیستم تهویه مطبوع
سرویس رایگان از فرودگاه به هتل
سالن بیلیارد
کافی‌شاپ تابستانه
کمتر

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه