22 اسفند 1401
کیش

جاهای دیدنی کیش؛ به همراه آدرس و اطلاعات!

سفر به کیش با هر نقطه دیگری از ایران فرق دارد؛ اینجا هیجان، آرامش، ساحل، تاریخ و طبیعت دست به دست هم داده‌اند تا سفر به جزیره همیشه در خاطرتان ماندگار شود. اگر برای استراحت به کیش سفر کرده باشید، آرامش دریا و ساحل منتظرتان است، اگر به تاریخ علاقه دارید، از کیش با خاطرات بی‌نظیری برمی‌گردید، اگر عاشق خرید کردن هستید، کیش بهترین انتخاب برای شما است و اگر به دنبال هیجان باشید هم دریا روی دیگرش را به شما نشان می‌دهد و می‌توانید با انواع ورزش‌های آبی، هجوم آدرنالین را حس کنید. پس همین حالا بلیط هواپیما کیش را رزرو کنید. فهرست جاهای دیدنی کیش آنقدر هیجان‌انگیز است که بدنتان یک لحظه هم از هجوم آدرنالین آرام نمی‌گیرد. در این مقاله جامع می‌خواهیم جاهای دیدنی کیش را به شما نشان بدهیم تا برای برنامه‌ریزی قبل از سفر آماده شوید.

جاهای دیدنی کیش؛ به سراغ تفریحات رایگان برویم!

همیشه که نباید برای تجربه‌های جدید پول پرداخت کرد! کیش پر از جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای است که بازدید از آن‌ها کاملا رایگان است و لحظاتی به‌یادماندنی را در این جزیره زیبا و دوست داشتنی برایتان رقم می‌زنند. در ادامه سری به این جاذبه‌ها می‌زنیم و شما را با جاهای دیدنی کیش که برای بازدید از آنها نیاز به پرداخت هیچ پولی نیست، آشنا می‌کنیم.

درخت سبز کیش؛ درخت افسانه‌ای

شاید با خودتان بگویید مگر درخت هم دیدن دارد؟ بله، در جزیره زیبای کیش درختان هم جاذبه گردشگری هستند! درخت سبز کیش درخت 500 ساله‌ای است با عظمت و سرسبز که بعد از گذشت این همه سال‌ هنوز هم پابرجاست. محلی‌ها به آن درخت انجیر یا درخت لور می‌گویند. تنه قوی و بزرگ درخت سبز کیش در کنار برگ‌های سرسبز که شبیه یک چتر دور آن را گرفته‌اند؛ بسیار دیدنی است. محوطه اطراف درخت سبز هم پر از گل و درخت است و امکانات رفاهی زیادی هم برای بازدیدکنندگان در این محل در نظر گرفته شده است. بعضی از محلی‌ها معتقدند این درخت، آرزوها را برآورده می‌کند.

شهر باستانی حریره هم در نزدیکی درخت سبز قرار گرفته است و در صورت رزرو تور کیش، پس از تماشای این درخت بسیار زیبا، به دیدن این جاذبه تاریخی جزیره هم بروید.

رستوران‌های اطراف درخت سبز کیش

  • رستوران مادربزرگ
  • کترینگ گل مریم
  • پیتزا حریره

هتل‌های نزدیک به درخت سبز کیش

آدرس درخت سبز کیش

بلوار میرمهنا، میدان المپیک، بلوار المپیک، میدان حریره، خیابان درخت سبز، پارک درخت سبز. 

کلبه هور؛ اینجا کلبه نیست!

کلبه هور یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش است که ارزش دیدن دارد. دور تا دور جزیره کیش پر است از ساحل‌های تمیز و زیبا. بیشتر مسافران در ساحل ساعتی را به تماشای دریا از ساحل می‌گذرانند. یکی از این ساحل‌ها که می‌تواند بهترین انتخاب از فهرست جاهای دیدنی کیش برای عکاسی باشد ساحل کلبه هور است. 

کیشوندها می‌گویند در گذشته، ماهیگیران برای استراحت در این ساحل کلبه می‌ساختند و احتمالا علت نامگذاری هم همین باشد. ولی حالا خبری از کلبه‌ها نیست و شما هستید و یک ساحل صخره‌ای فوق‌العاده قشنگ که با تماشای آن حس بودن در جزایر مالدیو و بالی به شما دست می‌دهد.

رستوران‌های اطراف کلبه هور

  • رستوران سالود کیش
  • کافه صبحانه آناناس
  • رستوران کلبه درویش
  • رستوران شاندیز ساحلی صفدری
  • رستوران بام رویایی

هتل‌های اطراف کلبه هور

  • هتل ترنج
  • هتل آفتاب شرق

آدرس کلبه هور

برای رفتن به کلبه هور از فهرست جاهای دیدنی کیش به خیابان جهان، خیابان هور بروید.

گذر هنرمندان کیش

همان طور که از نامش پیداست؛ اگر می‌خواهید فرزندانتان را با مشاهیر و بزرگان کشور آشنا کنید؛ گذر هنرمندان بهترین گزینه از فهرست جاهای دیدنی کیش است. تندیس‌های مختلفی از هنرمندان و مشاهیر کشور در این مکان قرار داده شده؛ کسانی مانند جلال آل احمد، استاد فرشچیان، امیرکبیر و غلامحسین بنان. باید خودتان از نزدیک ببینید. هدف از ساخت گذر هنرمندان کیش، آشنایی نسل جوان با مشاهیر ایران است که گنجینه‌های ارزشمند فرهنگ و ادب فارسی هستند.  

رستوران‌های نزدیک گذر هنرمندان

  • رستوران دینامیت
  • رستوران هشتگ
  • رستوران تشریفات
  • فست فود عطاویچ

هتل‌های نزدیک گذر هنرمندان

هتل پارمیدا

هتل شایان

ساعت بازدید و قیمت بلیط ورودی

ساعت بازدید از گذر هنرمندان محدود نیست و بازدید از آن روزها و حتی نیمه شب‌ها نیز ممکن است. برای بازدید از گذر هنرمندان نیازی به تهیه بلیط ورودی نیست.

آدرس گذر هنرمندان

برای رفتن به گذر هنرمندان خودتان را به میدان ساحل برسانید. گذر هنرمندان در امتداد خیابان سنایی تا تقاطع خیابان سنایی و بلوار دریا ادامه دارد.

باغ راه ایرانی؛ کل ایران در یک باغ

بیشتر مسافران جزیره کیش را به تفریحات آبی و بازارهای رنگارنگ می‌شناسند. کمتر کسی پیدا می‌شود که از فهرست جاهای دیدنی کیش به باغ راه ایرانی رفته باشد. باور کنید یا نه؛ در جزیره کیش یک باغ بزرگ 32 هکتار وجود دارد که طولانی‌ترین باغ راه‌ ایران لقب گرفته است. در این باغ راه از دروازه شمیران تهران می‌گذریم و به ارگ علیشاه تبریز می‌رسیم و بعد کرمان، پلدختر، طاق بستان باشکوه و در نهایت به دروازه قاجاری باغ ملی در تهران بازمی‌گردیم. باغ راه ایرانی همچون ماشین زمان ما را به گوشه گوشه ایران خواهد برد.

رستوران‌های اطراف باغ راه ایرانی

  • رستوران گیلانه
  • رستوران نگین خلیج فارس
  • پیتزا جزیره

هتل‌های نزدیک به باغ راه ایرانی

  • هتل آپارتمان طلوع
  • هتل امیر کبیر
  • هتل فانوس کیش

ساعت بازدید از باغ راه ایرانی

ساعت بازدید از باغ راه ایرانی محدود نیست و بازدید از آن روزها و حتی نیمه شب‌ها نیز ممکن است.

آدرس باغ راه ایرانی

باغ راه ایرانی در امتداد بلوار میرمهنا ما بین میدان سعدی و میدان هرمز کیش واقع شده است.

تفریحاتی که رایگان نیستند، اما نباید آن‌ها را از دست داد!

در ادامه مقاله جاهای دیدنی کیش شما را به مکان‌های تفریحی خواهیم برد که هم بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند و هم لحظاتی شگفت‌انگیز را در این جزیره زیبا و دیدنی برای شما رقم می‌زنند. تفریحاتی که رایگان نیستند و علاوه بر قیمت بلیط کیش و دیگر هزینه‌های سفر به این جزیره، بد نیست با هزینه بازدید از آن‌ها نیز آشنا شوید. همچنین اطلاعات مربوط به تهیه بلیط و آدرس جاهای دیدنی کیش را هم در اختیارتان می‌گذاریم.

پارک برفی؛ برف بازی در خرماپزان کیش

خیلی از کسانی که همه عمرشان در شهرهای جنوبی کشور زندگی کرده‌اند، می‌گویند تا به حال برف ندیده‌اند. شاید برای خیلی‌ها این تعجب‌آور باشد اما واقعیت دارد. اگر موقع برگشت از بازارهای و مراکز خرید کیش با خودتان فکر کردید که ای کاش یک جای خنک در جزیره پیدا می‌شد، پارک برفی پنگوئن کیش منتظر شما است! خنک‌ترین جای دیدنی کیش که آن‌جا می‌توانید برف بازی کنید.

پارک برفی پنگوئن اولین پارک برفی ایران است که امکاناتی تقریبا شبیه به پارک برفی دبی دارد. در این پارک در حالی که برف می‌بارد؛ می‌توانید سورتمه سواری کنید و از برف بازی در دل گرمای کیش لذت ببرید. یادتان نرود آدم برفی هم بسازید. پارک برفی یکی از بهترین جاذبه‌های جزیره است که می‌توانید آن را در فهرست جاهای دیدنی کیش که باید ببینید، قرار دهید. نگران سرما هم نباشید؛ در پارک برفی پنگوئن، لباس‌ گرم هم به شما داده می‌شود. راستی اگر درباره این پارک خیلی کنجکاو هستید، مقاله پارک برفی پنگوئن کیش؛ سرزمین برفی شما را به یک سفر جذاب و فوق‌العاده در دل این پارک جذاب و دیدنی خواهد برد.

رستوران‌های اطراف پارک برفی پنگوئن کیش

  • فود کورت پارک برفی پنگوئن کیش 
  • پنگو فود
  • رستوران رودکی
  • رستوران کوه نور

هتل‌های اطراف پارک برفی پنگوئن کیش

ساعت بازدید و قیمت بلیط

قیمت بلیط ورودی پارک برفی پنگوئن 375000 تومان است که برای استفاده یک نفر از ساعت 12 تا 23 معتبر است. این مبلغ فقط برای سورتمه سواری، تیوپ سواری و برف بازی است. هزینه میز بیلیارد، صخره‌نوردی هر کدام به صورت جداگانه 75000 تومان و هزینه بلیط بازی واقعیت مجازی و تیراندازی هر کدام جداگانه 80000 تومان است.

تلفن تماس و آدرس

برای دسترسی به پارک برفی پنگوئن کیش به میدان سنایی، خیابان موج بروید. پارک برفی را روبروی هتل آسمان پیدا خواهید کرد.

همچنین برای رزرو بلیط پارک برفی پنگوئن کیش با شماره 09027777110 تماس بگیرید و یا به سایت پارک برفی به آدرس penguinsnowpark.com مراجعه کنید.

تله کابین؛ تماشای آرامش‌بخش جزیره از آسمان

ییکی از جاهای دیدنی کیش که نباید رفتن به آن را از دست داد، تله کابین مرکز خرید میکامال است. این تله کابین در مسیر رفت و برگشت حدود 6 کیلومتر را طی می‌کند؛ پس می‌توانید تصور کنید چه حس و حالی فوق‌العاده‌ای در انتظار شما است. می‌توانید با دوستانتان به تله کابین میکامال بروید چون ظرفیت کابین‌ها 8 نفر است. در ضمن در کابین‌ها موسیقی پخش می‌شود و از شما پذیرایی نیز به عمل می‌آید. مرکز خرید میکامال کیش، علاوه بر تله‌کابین جذابیت‌های بسیار دیگری هم دارد که بهتر است آن‌ها را هم از دست ندهید

رستوران‌های اطراف تله کابین میکا مال

  • رستوران ناندوز
  • کافه رستوران نخل

هتل‌های اطراف تله کابین میکامال

برای رزرو بهترین هتل های کیش از سایت سه کلیک اقدام کتید.

ساعت بازدید و قیمت بلیط 

ساعت 10 تا 19 هر روز می‌توانید با داشتن بلیط به تله کابین میکا مال مراجعه کنید. علاوه بر امکان تهیه بلیط به صورت آنلاین می‌توانید به باجه بلیط فروشی تله کابین میکا مال مراجعه کنید و بلیط خود را به صورت حضوری تهیه کنید.

قیمت بلیط تله کابین میکا مال برای هر نفر در سال 1401 مبلغ 272000 تومان است. در ضمن بلیط برای کودکان زیر 4 سال رایگان است و تله کابین دارای ترانسفر رایگان رفت نیز است. 

تلفن تماس و آدرس تله کابین میکامال کیش

برای دسترسی به تله کابین میکا مال به بلوار فردوسی، میدان آبشار بروید. در صورتی که سوالی دارید با شماره 44456990-076 تماس بگیرید.

قلعه وحشت؛ اینجا کسی به شما خوش آمد نمی‌گوید

اگر ناراحتی قلبی ندارید و به دنبال تفریح هیجان‌انگیز و ترسناک هستید؛ قلعه وحشت در در نزدیکی هتل ارم کیش، بهترین گزینه از فهرست جاهای دیدنی کیش برای شما خواهد بود. استرس و هیجان گذر از تونل وحشت با چالش‌های ترسناک آن، آدرنالین را در خونتان جاری می‌کند.

شعار صاحبان قلعه وحشت این است: اینجا کسی به شما خوش آمد نمی‌گوید. ترسناک نیست؟ در قلعه وحشت با سه سناریوی ترسناک از بازی روبرو هستید که بر اساس انتخاب شما ترس و هیجان و البته نمک بازی کم و زیاد می‌شود. آیا جرات انتخاب سناریوی فول اکشن را دارید؟

ااگر می‌خواهید زیر و بم قلعه وحشت را بدانید، قلعه وحشت کیش؛ صورت چرمی قاتل اینجاست را از دست ندهید و به دنیای جذاب و ترسناک این جاذبه گردشگری معروف و پرطرفدار جزیره زیبای کیش قدم بگذارید.

رستوران‌های اطراف قلعه وحشت کیش

  • رستوران هشتگ 
  • کافه رستوران نخل

هتل‌های نزدیک قلعه وحشت

  • هتل ارم 
  • هتل داریوش

ساعت بازدید و قیمت بلیط

قلعه وحشت کیش از ساعت 18 تا 2 بامداد میزبان شما خواهد بود. همچنین قیمت بلیط قلعه وحشت کیش 64000 تومان است. برای تهیه بلیط قلعه وحشت کیش کافی است به یکی از سایت‌های فروش آنلاین بلیط جاهای دیدنی کیش مراجعه کنید.

آدرس 

برای دسترسی به قلعه وحشت کیش ابتدا خودتان را به هتل ارم برسانید و از در جنوبی هتل ارم به قلعه  وحشت کیش بروید. برای دسترسی به قلعه با مینی‌بوس، سوار خط شماره 1 شوید. سپس در بلوار داریوش پیاده شوید. 

ساحل مارینا کیش؛ ساحل اختصاصی و شیک 

یکی از جاهای دیدنی کیش یا بهتر بگوییم، جاذبه‌های سرگرم کننده کیش ساحل مارینا است. در این ساحل، از قایق‌های تفریحی تا کافه‌های رنگارنگ، کلوپ تفریحات آبی، باغ سرسبز، رستوران بین المللی‌ با ویو دریا و یات کلاب لوکس برای دریانوردی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا نهایت لذت را از سفر به جزیره کیش ببرید.

بهترین بخش ساحل اختصاصی مارینا، کلوپ تفریحات آبی آن است. پارک بادی، پاراسل، شاتل، اسکی روی آب، پدل بورد، غواصی و بنانا سواری در کلوپ تفریحات آبی ساحل مارینا منتظر شما است. اگر عاشق تفریحات ساحلی هستید، در هنگام رزرو هتل در کیش، نزدیکی به ساحل را حتما مد نظر داشته باشید.

  • رستوران مارینا کیش
  • کافه مارینا گرین لند
  • رستوران ساحلی مارینا

هتل‌های نزدیک مارینا کیش

  • مارینا پارک هتل
  • هتل سیمرغ

ساعت بازدید و قیمت بلیط

قیمت بلیط پارک آبی مارینا 50000 تومان به ازای یک ساعت تفریح است. برای استفاده از سایر بخش‌های مارینا پارک نیز باید هزینه جداگانه بپردازید. مارینا پارک از ساعت 10 تا 18 عصر هر روز میزبان مسافران جزیره کیش خواهد بود. 

آدرس و تلفن تماس مارینا کیش

مارینا پارک کیش در بلوار مرجان، جنب هتل مارینا پارک واقع شده است. همچنین برای اطلاعات بیشتر یا رزرو بلیط می‌توانید با شماره تلفن 44465045-076 تماس بگیرید.

بولینگ مریم؛ ارزش امتحان کردن را دارد!

اگر به بازی بولینگ و لذت رقابت علاقه دارید و یا دوست دارید همراه خانواده بازی خاصی را تجربه کنید؛ دیگر وقت آن رسیده که در فهرست جاهای دیدنی کیش این بازی مهیج را هم قرار دهید. بولینگ مریم کیش، بزرگترین سالن بولینگ کشور به حساب می‌آید که در کنار بولینگ، امکانات جذاب دیگر مانند، بازی‌های کامپیوتری، رستوران و کافه وجود دارد. از همه مهم‌تر ساختمان بولینگ مریم چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا دارد که آن را جذاب‌تر می‌کند.

رستوران‌های اطراف بولینگ مریم

  • رستوران دریایی توتی فروتی
  • رستوران دینامیت

هتل‌های نزدیک بولینگ مریم

ساعت بازدید و قیمت بلیط

قیمت بلیط بستگی به بازی و سانس انتخابی شما متفاوت خواهد بود. ورود به بولینگ مریم نیاز به بلیط ندارد. همچنین بولینگ مریم از ساعت 10 تا 1 بامداد میزبان شما خواهد بود.

آدرس و تلفن تماس بولینگ مریم

بولینگ مریم را در خیابان سنایی، بلوار دریا پیدا خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 07644421121 تماس بگیرید.

دوچرخه سواری در ساحل؛ هم فال وهم تماشا

دلتان دوچرخه سواری نمی‌خواهد؟ دوچرخه سواری در 4 ساعت آن هم دور جزیره. تقریبا دور تا دور جزیره کیش با یک مسیر 75 کیلومتری استاندارد دوچرخه سواری محصور شده است. این پیست دوچرخه طولانی به شما این امکان را می‌ده که در کنار دریا رکاب بزنید. در مسیرتان به کافه‌ها و رستوران‌های عجیب و غریب سر بزنید و خستگی رکاب زدن طولانی را در کنید. نگران پیدا کردن دوچرخه هم نباشید؛ اجاره آن در هر ساعتی ممکن است. 

رستوران‌های مسیر دوچرخه سواری

  • رستوران حافظیه
  • رستوران شاندیز سرسبز
  • رستوران کلبه درویش

هتل‌های نزدیک مسیر دوچرخه سواری

اجاره دوچرخه در کیش

برای اجاره دوچرخه باید به مرکز اجاره دوچرخه کیش بروید. مرکز اجاره دوچرخه در کنار پارک ساحلی ماهیگیر در ساحل اسکله تفریحی کیش واقع شده است. 

فلای بورد کیش + قیمت

اگر پرواز و حس رهایی را دست دارید فالی بورد برای شما مناسب‌ترین تفریح خواهد بود. فلای بورد یک ورزش آبی نسبتاً جدید است که به شما امکان پرواز بر فراز آب دریا را می‌دهد. در حال حاضر فلای بورد کیش، طرفداران زیادی دارد چون یادگیری اصول اولیه این تفریح کار سختی نیست. بسیاری از مربیان می‌گویند که برای اولین بار فقط 5 تا 10 دقیقه طول می‌کشد تا یاد بگیرید چطور تعادلتان را حفظ کنید. به هرحال کلوپ‌های فلای بورد کیش به عنوان جاهای دیدنی کیش با هیجان فوق العاده بالا به دوست داران دریا و پرواز پیشنهاد می‌شود. 

برای تجربه فلای بورد ابتدا بلیط تهیه کنید و با در دست داشتن بلیط به انتخاب خودتان به یکی از کلوپ‌های فلای بورد مراجعه کنید. کلوپ‌های فلای بورد کیش عبارت‌اند از: کلوپ ساحل سیمرغ، کلوپ اسکله تفریحی، کلوپ ساحل مرجان و کلوپ ساحل دامون

ساعت بازدید و قیمت بلیط

ساعت 9 صبح تا 16 عصر به یکی از کلوپ‌های نامبرده مراجعه کنید و بلیط خود را به مسئول پذیرش کلوپ نشان دهید تا نوبت شما ثبت شود. همچنین قیمت بلیط برای یک نفر 872000 تومان در سال 1401 است. برای آشنایی با قیمت تفریحات آبی کیش به صورت کامل، می‌توانید به صفحه «قیمت تفریحات آبی در کیش چقدر است؟» هم بروید و با اطلاع دقیق از قیمت‌ها، سفرتان را به این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی برنامه‌ریزی کنید.

پارک کیبل اسکی کیش 

از مبتدی تا حرفه‌ای، هر کسی که به دنبال تجربه اسکی روی آب باشد؛ می‎تواند پارک کیبل اسکی کیش را در لیست جاهای دیدنی کیش قرار بدهد. بنابراین بیایید به اولین و بزرگترین سایت اسکی خاورمیانه برویم و حسابی خوش بگذرانیم.

کیبل اسکی همان اسکی روی آب خودمان است. پارک کیبل اسکی کیش یکی از مجهزترین کلوپ‌ها برای تجربه یک تفریح درست و حسابی است. در پارک کیبل اسکی امکانات رفاهی همچون؛ رختکن، سکوی شروع، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص کیبل اسکی وجود دارد.

رستوران‌های اطراف پارک کیبل اسکی

  • رستوران طهرون
  • کافه ضیافه  
  • رستوران انرژی

هتل‌های نزدیک به پارک کیبل اسکی

ساعت بازدید و قیمت بلیط اسکی روی آب

ساعت مراجعه به پارک کیبل اسکی کیش 9 تا 16 هر روز است. هر بلیط اسکی روی آب مخصوص یک نفر است و قیمت آن 436000 تومان برای سال 1401 است. 

آدرس و تلفن تماس 

برای دسترسی به پارک کیبل اسکی کیش باید به میدان فردوسی، خیابان پروین اعتصامی بروید. در نزدیکی ساحل، پارک کیبل اسکی را پیدا خواهید کرد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 09123811000 تماس بگیرید.

کارتینگ کیش، یک تفریح سرعتی

وقتی به فهرست جاهای دیدنی کیش نگاه می‌کنید کارتینگ آن یکی از مواردی است که به هیچ طریقی نمی‌توانید از آن بگذرید. پیست کارتینگ کیش همان جایی است که باید انرژیتان را تخلیه کنید و نفسی تازه کنید. کارتینگ یک نوع بازی مهیج و مفرح است که می‌توانید کنار دوستان، خانواده و حتی جمع همکاران آن را امتحان کنید. جدا از اینکه تفریح فوق‌العاده‌ای است، اعتماد به نفس، قدرت و استقامت را نیز بهبود می‌بخشد. به صورت کلی وقتی ورزش‌های پرهیجان را امتحان می‌کنید، هورمونی به نام اندورفین تولید می‌شود که به شما احساس سرخوشی می‌دهد. اندورفین‌ بر مغز شما تأثیر می‌گذارد و درک شما از درد را کاهش می‌دهد، و همچنین باعث ایجاد احساسی می‌شود که مربیان ورزشی به آن شادی بعد از تمرین می‌گویند. 

بنابراین اگر احساس ضعف یا افسردگی می‌کنید یا نیاز به یک استراحت کوتاه بعد از افکار طولانی دارید پیست کارتینگ کیش مکانی عالی برای تجدید قوا است.

رستوران‌های اطراف پیست کارتینگ کیش

  • رستوران وقت برگر و سیب‌زمینی
  • رستوران ته‌چین طوری
  • رستوران صبای اصفهان

هتل‌های نزدیک پیست کارتینگ کیش

ساعت بازدید و قیمت بلیط

قیمت بلیط کارتینگ کیش در سال 1401 مبلغ 185000 تومان برای یک نفر است. با در دست داشتن بلیط از ساعت 19 تا 1 بامداد به پیست کارتینگ کیش مراجعه کنید.

آدرس و تلفن تماس پیست کارتینگ

برای رفتن به پیست کارتینگ کیش ابتدا به بلوار خلیج فارس کیش بروید. پیست کارتینگ کیش را در کنار مجموعه هایلند پیدا خواهید کرد. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 07644422225 تماس بگیرید.

پیست اسکیت روی یخ دامون، آبی بر آتش!

اگر اسکی روی یخ را تجربه نکرده‌اید، باید بگوییم که نیمی از عمرتان بر باد است، چرا که اسکیت روی یخ به شما احساس رهایی و خنکی می‌دهد. پیست اسکیت روی یخ مرکز خرید دامون از جاهای دیدنی کیش است که مانند آبی بر آتش ظهرهای گرم جزیره کیش است. این پیست اسکیت روی یخ را با نام دامون آیس رینک نیز می‌شناسند. این تفریح کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، پس می‌توانید این لذت یخی را با اعضای دیگر خانواده هم شریک شوید. این پیست در مرکز خریدمعروف و پرطرفدار دامون واقع شده است، اگر می‌خواهید با این مرکز، فروشگاه‌ها و انواع امکانات تفریحی و رفاهی آن بیشتر آشنا شوید، همین الان روی یک خرید حسابی در مرکز خرید دامون کیش ! کلیک کنید.

رستوران‌های اطراف پیست اسکیت روی یخ دامون

  • فودکورت مرکز خرید دامون
  • رستوران ایتالیایی رومانا
  • رستوران دریایی بلوچی

هتل‌های نزدیک دامون آیس رینک

  • هتل پاریس کیش
  • هتل گلدیس

ساعت بازدید 

برای تجربه اسکیت روی یخ از ساعت 10 تا 20 می‌توانید به دامون آیس رینک مراجعه کنید.

آدرس و تلفن تماس دامون آیس رینک

آیس رینک دامون را در طبقه دوم مرکز خرید دامون در خیابان وصال پیدا خواهید کرد. اگر سوالی درباره پیست اسکی روی یخ داشتید می‌توانید با شماره 07634420358 تماس بگیرید.

اسب سواری؛ یک تجربه به یاد ماندنی

هر کسی که اسب سواری را تجربه کرده باشد می‌داند که سوارکاری فراتر از سرگرمی است. ماجراجویی، حس عجیب آزادی و بعد از سوارکاری به سراغتان خواهد آمد. اگر این حس را تا به حال تجربه نکرده‌اید، اسب سواری در کیش؛ تجربه دهمین ورزش پرطرفدار جهان شما را به دنیای جذاب سوارکارها خواهد برد.

نکته جالب درباره تجربه اسب سواری در کیش این است که می‌توانید دریا را در حالی که بر اسب نشسته‌اید ببینید. باشگاه اسب سواری کیش را با نام باشگاه سوارکاری المپیک نیز می‌شناسند زیرا در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار گرفته است. این باشگاه دارای مانژ صحرایی برای گشت آزاد، پیست کورس، اصطبل استاندارد و مانژ سرپوشیده برای روزهای بارانی است.

 

رستوران‌های اطراف باشگاه اسب سواری کیش

  • رستوران مجموعه سوارکاری کیش
  • رستوران گل مریم کیش

هتل‌های نزدیک به باشگاه اسب سواری کیش

  • هتل امیرکبیر
  • هتل گلدیس

ساعت بازدید و روش اجاره اسب

اسب سواری در کیش هر روز هفته از ساعت 8 تا 18 در باشگاه اسب سواری کیش ممکن است. در ضمن بعد از آموزش می‌توانید با صاحب اسب صحبت کنید تا اسب را به شما اجاره بدهد. قیمت اجاره اسب برای سواری لب ساحل کاملا توافقی است.

آدرس و تلفن تماس باشگاه سوارکاری کیش

برای دسترسی به باشگاه سوارکاری کیش به میدان حریره، بلوار میرمهنا بروید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 09337699251 تماس بگیرید.

تجربه تفریحات تازه و نو هیجان‌انگیز است. مردم هم به همین خاطر سفر را دوست دارند. اگر هوس تجربه‌های جدید به سرتان افتاده؛ ادامه مقاله جاهای دیدنی کیش را بخوانید.

بازدید از سواحل کیش؛ دریا دریا آرامش

دریا عنصری دارد که قلب ما را مسحور، تخیل ما را تسخیر و ما را با ناشناخته‌ها دمساز می‌کند. در کودکی، دریا به معنای ساعت‌ها سرگرمی در ساحل با خانواده‌، کاوش در میان صدف‌های تو خالی و پریدن در آب بود. حالا که بزرگ شده‌ایم، دریا برای ما تداعی‌گر خاطرات خوش گذشته است. پس اگر به کیش بروید، قطعا دریا اولین جایی است که شما را به سمت خودش می‌کشاند. برای بسیاری از مسافران جزیره به هنگام رزرو هتل در کیش، نزدیکی هتل به ساحل هم اهمیت بسیار زیادی دارد و ترجیح می‌دهند هتلی را انتخاب کنند که در همسایگی سواحل زیبای خلیج فارس قرار داشته باشد.در ادامه با زیباترین و پرطرفدارترین سواحل این جزیره بیشتر آشنا می‌شویم و سری به زیباترین جاذبه‌های کیش در سواحل خواهیم زد:

ساحل مرجان کیش

تحقیقات تصویربرداری مغز نشان داده است که نزدیکی به آب و شدت ترشح هورمون‌های حس خوب از جمله دوپامین و اکسی توسین در مغز شما رابطه مستقیمی دارد. والاس نیکولز، زیست شناس و حافظ محیط زیست دریایی، دریا را به عنوان محرکی که به مغز شما می‌گوید در مکان درستی هستید توصیف می‌کند. او همچنین می‌گوید که پاسخ ما به آب و اقیانوس عمیق است. ساحل مرجان به عنوان یکی از جاهای دیدنی کیش، بی‌نظیر است. در واقع این ساحل مرجانی؛ حس خوبی به شما می‌بخشد و شما فرصت زیادی برای عکاسی در کنار ساحل دارید.

ساحل مرجان کیش یکی از سواحل معروف جزیره است که امکاناتی چون آلاچیق، باربیکیو، چایخانه و رستوران، مسیر دوچرخه سواری، کایت سواری، شاتل، غواصی و دیگر ورش‌های آبی مانند پاراسل، بنانا سواری، فلای برد و جت اسکی را در خود جای داده است.

رستوران‌های اطراف ساحل مرجان کیش

  • رستوران پارس
  • فود هال هشتگ
  • رستوران شاندیز قدیم

هتل‌های نزدیک ساحل مرجان کیش

  • هتل یاقوت
  • هتل مارینا پارک

ساعت بازدید و قیمت

هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به ساحل مرجان کیش بروید. برای استفاده از تفریحات آبی هم باید به کلوپ‌های ساحل مرجان مراجعه کنید. برای ورود به ساحل نیازی به بلیط ورودی ندارید. 

آدرس و تلفن تماس ساحل مرجان

برای دسترسی به ساحل مرجان به بلوار مرجان کیش بروید. ساحل مرجان را روبروی بازار مرجان پیدا خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های ساحل مرجان می‌توانید با شماره تلفن 07644422121 تماس بگیرید. 

اسکله تفریحی کیش

در اسکله تفریحی کیش قدم بزنید و آرامش بگیرید. یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش که می‌توانید ساعت‌ها وقتتان را در آن بگذرانید. اسکله تفریحی کیش دارای امکاناتی چون پیست دوچرخه‌سواری، قایق کف شیشه‌ای، بالن سواری، کلوپ فلای بورد، غواصی، قایق سواری و جت اسکی، فضای ماهیگیری، اسکوتر دریایی، شاتل و بنانا سواری نیز هست که رفتن به این اسکله را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر برای گردشگران تبدیل می‌کند.

همچنین اگر می‌خواهید با اسکله‌های تفریحی کیش بیشتر آشنا شوید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید، می‌توانید به اسکله های تفریحی کیش؛ از اسکله میرمهنا تا مارینا پارک مراجعه کنید.

رستوران‌های اطراف اسکله تفریحی کیش

  • رستوران انرژی
  • کافه رستوران آبنبات چوبی

هتل‌های نزدیک به اسکله تفریحی کیش

  • هتل ویدا 
  • هتل شایان

ساعت بازدید و قیمت ورودی

بازدید از اسکله تفریحی هر ساعتی از شبانه روز ممکن است. اما برای استفاده از تفریحات آبی باید به کلوپ‌های اسکله تفریحی مراجعه کنید. ورود به ساحل نیازی به بلیط ورودی ندارد. 

آدرس و تلفن تماس اسکله تفریحی کیش

برای دسترسی به اسکله تفریحی به خیابان سنایی، خیابان دریا بروید. 

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش است که برای یک عصر رویایی بهترین انتخاب است. تحقیقات علمی ریچارد شوستر نشان می‌دهد که نزدیک بودن به رنگ آبی باعث می‌شود با احساس آرامش همراه شویم. خیره شدن به اقیانوس منجر به حالتی آرامش‌بخش می‌شود و حتی می‌تواند فرکانس امواج مغزی ما را مطابق با دریا تغییر دهد تا حدی که واقعاً با طبیعت در تماس باشیم. حالا تصور کنید که در ساحل درختان نارگیل کیش باشید، وزیدن نسیم، صدای خروش امواج و سبزی درختان استوایی نارگیل شما را در طبیعت غرق می‌کند.

در ساحل درختان نارگیل امکانات رفاهی مانند پلاژ و مجموعه ورزشی آقایان، جت اسکی، انواع قایق‌ها، امکانات غواصی و سه چرخه‌های آبی وجود دارد که لذت گردش در ساحل درختان نارگیل را دو چندان می‌کند. همچنین در ساحل نارگیل می‌توانید بازی هندبال و والیبال ساحلی را هم امتحان کنید. با رزرو تور کیش از تهران، لحظاتی فراموش‌نشدنی را در این ساحل زیبا و دیدنی جزیره کیش بگذارنید.

رستوران‌های اطراف ساحل درختان نارگیل

  • رستوران میرمهنا
  • رستوران انرژی
  • رستوران جوان

هتل‌های نزدیک ساحل درختان نارگیل

ساعت بازدید و قیمت ورودی

هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به ساحل درختان نارگیل کیش بروید. برای ورود به ساحل نیازی به بلیط ورودی نیست. 

آدرس ساحل درختان نارگیل

خیابان فردوسی، خیابان پروین اعتصامی.

تماشای کشتی یونانی تاریخی

یا اسم کشتی یونانی را از دوستانمان که مسافر کیش بوده‌اند شنیده‌ایم یا عکس‌های بی‌نهایت زیبای آن را در اینستاگرام دیده‌ایم. مطمئن باشید زمانی که کشتی یونانی که یکی از مشهورترین جاهای دیدنی کیش است را ببینید؛ موبایل را کنار نمی‌گذارید و گالری عکستان پر خواهد شد. با اینکه نمی‌توانید داخل کشتی یونانی را ببینید ولی باور کنید زیبایی این کشتی از دور هم شما را محو می‌کند.

در نزدیکی کشتی یونانی می‌توانید شترسواری را امتحان کنید و در ایستگاه‌ کرایه اسکیت، اسکیت دلخواهتان را اجاره کنید و خوش بگذرانید. همچنین در نزدیکی کشتی یونانی پارک آبی اوشن، شهر حریره و روستای باغو قرار دارد که بهترین‌های فهرست جاهای دیدنی کیش است.

رستوران‌های اطراف کشتی یونانی

  • رستوران کلبه درویش
  • رستوران پدیده شاندیز کیش
  • رستوران شاندیز صفدری ساحلی

هتل‌های نزدیک به کشتی یونانی

  • گراند هتل کیش
  • هتل ترنج

ساعت بازدید و ورودی

هر ساعتی از شبانه روز که دلتان بخواهد می‌توانید به ساحل کشتی یونانی بروید. برای ورود به ساحل و تماشای کشتی یونانی مبلغ ورودی از شما گرفته نمی‌شود.

آدرس کشتی یونانی 

برای دسترسی به ساحل کشتی یونانی کافی است به خیابان جهان بروید. کشتی یونانی را روبروی هتل گراند می‌یابید.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

پارک مرد ماهیگیر یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش است که برای یک عصر آرام گزینه خوبی است. در پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کنار بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور هوای خوب نفس بکشید و مجسمه‌های شنی بسازید. از دیگر جذابیت‌های پارک ساحلی مرد ماهیگیر می‌توان به آبنماهای زیبای پارک، سایه‌بان‌هایی برای پناه از آفتاب سوزان جزیره و رستوران‌های دریایی با کیفیت اشاره کرد.

رستوران‌های نزدیک پارک ساحلی مرد ماهیگیر

  • رستوران انرژی
  • رستوران دریایی توتی فروتی

هتل‌های نزدیک به پارک مرد ماهیگیر

  • هتل شایان
  • هتل پارمیدا

آدرس پارک ساحلی مرد ماهیگیر

به خیابان فردوسی بروید. بعد در میدان ساحل به سمت راست بپیچید. پارک مرد ماهیگیر را پیدا خواهید کرد.

پارک ساحلی سیمرغ

همیشه دویدن را به تعویق می‌اندازید؟ این بار در سفر به کیش در پارک ساحلی سیمرغ به سمت دریا بدوید. دیدن مناظر و زیبایی‌های ساحل سیمرغ می‌تواند میل شما را برای دویدن، دوچرخه سواری یا ورزش‌های گروهی افزایش دهد. پارک ساحلی سیمرغ یکی از جاهای دیدنی کیش است که حسابی سر ذوقتان می‌آورد. در پارک ساحلی سیمرغ زمین بدمینتون و پینگ پنگ، پیست اسکیت، مسیرهای پیاده‌روی و کلوپ‌های تفریحات آبی مختلف وجود دارد.

رستوران‌های نزدیک پارک ساحلی سیمرغ

  • رستوران کاریز
  • رستوران سیمرغ

هتل‌های نزدیک ساحل سیمرغ

  • هتل سیمرغ کیش
  • هتل مارینا پارک

آدرس ساحل سیمرغ

برای دسترسی به پارک ساحلی سیمرغ باید به خیابان جهان بروید. از مرجان یازدهم می‌توانید به پارک ساحلی سیمرغ دسترسی داشته باشید.

رزرو هتل‌های ساحلی کیش در سایت سه کلیک

جاهای دیدنی کیش؛ مخصوص کودکان و نوجوانان

برای کودکان هیجان همیشه و همه جا وجود دارد. آن‌ها کاوشگران کوچکی هستند که تقریباً مجذوب هر منظره و موقعیت جذابی می‌شوند. کودکانی که به تازگی آزادی راه رفتن، دویدن و شنا را کشف کرده‌اند، جادوی ناب را در جزیره کیش خواهند یافت. صخره‌های مرجانی، سواحل زیبا، غذاهای خوشمزه، آب و هوای عالی و حیات وحشی دوست داشتنی از دلفین‌ها و نهنگ‌ها تا لاک پشت‌های دریایی که همه و همه جذابیت زیادی برای کودکان و حتی بزرگسالان دارد. بیایید بهترین جاهای دیدنی کیش برای کودکان را بیابیم.

آکواریوم؛ نمو دوست داشتنی

اگر کودکتان عاشق انیمیشن نمو است، آکواریوم کیش بهترین گزینه از فهرست جاهای دیدنی کیش برای او محسوب می‌شود. دنیای زیر آب آنقدر جذاب است که ما آکواریوم کیش را به عنوان اولین پیشنهاد برای گردش شما با کودک عزیزتان آورده‌ایم. در این آکواریوم که سالانه بیش از 1 میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند، کوسه‌ها، تمساح‌ها، مرجان‌ها و ماهی‌های کمیاب توجه کودکان و حتی بزرگسالان را به خود جلب می‌کند. لازم است حدود 3 ساعت برای تماشای این آکواریوم رویایی وقت بگذارید.

رستوران‌های اطراف آکواریوم کیش

  • رستوران شاندیز سرسبز
  • فود هال هشتگ

هتل‌های اطراف آکواریوم کیش

  • هتل سیمرغ کیش
  • هتل ستاره طلایی

ساعت بازدید و قیمت بلیط

ساعت کاری آکواریوم کیش از ساعت 8 تا 20 است. همچنین برای تهیه بلیط آکواریوم کیش می‌توانید با شماره ۰۷۶۴۴۲۴۶۳ تماس بگیرید.

آدرس آکواریوم کیش

انتهای خیابان جهان، کنار پارک دلفین کیش.

تم پارک آبی اوشن؛ دزد دریایی شوید!

پپیدا کردن یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش برای گذراندن تعطیلات خانوادگی می‌تواند یک انتخاب هیجان‌انگیز باشد. بنابراین، در این قسمت به شما پارکی را معرفی می‌کنیم که باورنکردنی است و از رفتن به این‌جا به همراه فرزندانتان پشیمان نمی‌شوید: پارک آبی اوشن

در پارک آبی اوشن سه نوع مختلف سرسره وجود دارد که هر یک طرفداران خاص خود را دارند. جذابیت این پارک آبی از جایی شروع می‌شود که متوجه شباهت تم پارک و داستان دزدان دریایی می‌شوید. می‌توانید به یافتن گنجینه و معماها بروید و ساعت‌های خوشی را بگذرانید. هزینه ورودی شما به پارک آبی اوشن در ماه‌های مختلف سال متفاوت خواهد بود. همچنین می‌توانید از فروشگاه سوغات و ملزومات شنا هر آن چیزی که لازم دارید را داخل پارک اوشن تهیه کنید. یادتان باشد که تم پارک آبی اوشن سرویس رایگان هم دارد.

رستوران‌های اطراف پارک آبی اوشن

  • رستوران چیکو
  • رستوران بام رویایی
  • رستوران پدیده شاندیز کیش

هتل‌های نزدیک پارک آبی اوشن

ساعت بازدید و قیمت بلیط

تم پارک آبی اوشن در دو سانس صبح و عصر میزبان شما خواهد بود. شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 17 و پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 صبح تا 20 بازی‌های آبی تم پارک اوشن دایر است. قیمت بلیط تم پارک اوشن برای یک نفر 700 هزار تومان است. برای تهیه بلیط می‌توانید به سایت تم پارک اوشن به نشانی www.oceanwaterpark.com مراجعه کنید.

آدرس و تلفن تماس

بزرگراه خلیج فارس، میدان لوکس، خیابان ابوموسی، تم پارک آبی اوشن.

تلفن تماس: 07644000 

پارک دلفین و ملاقات پیلا پیلا

اگر می‌خواهید کودکتان پیلا پیلا همان پرنده خوش رنگ و لعاب کارتون سرنتی پیتی را از نزدیک ببیند و در آخر با دلفین‌ها شنا کند و عکس یادگاری بگیرد، باغ پرندگان و مجموعه پارک دلفین یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش برای خانواده شما است. در این پارک کودکتان را با تمساح گاندو، میمون‌ها، درناهای تاج‌دار و فلامینگوهای صورتی، پنگوئن آفریقایی و دلفین‌ها آشنا کنید. هزینه بلیط باغ پرندگان برای کودکان 4 ساله نیم بها و برای کودکان 2 ساله رایگان است. اگر به اطلاعات بیشتری از این پارک نیاز دارید، «پارک دلفین کیش؛ ملاقات پرنده بهشتی و دلفین‌ رقصنده» قطعا به شما کمک خواهد کرد.

رستوران‌های اطراف پارک دلفین

  • رستوران شاندیز سرسبز
  • رستوران پارک دلفین

هتل‌های نزدیک پارک دلفین

رزرو هتل کیش فقط با سه کلیک!

ساعت بازدید و قیمت بلیط

از ساعت 6 تا 8 شب (در نیمه دوم سال) و از ساعت 4 تا 6 ( در نیمه اول سال) می‌توانید به این مجموعه جذاب سر بزنید. همچنین بلیط دلفیناریوم برای یک بزرگسال 414000 تومان است. 

آدرس و تلفن تماس

خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر، مجموعه پارک دلفین کیش.

تلفن تماس: 07644445237

پارس سافاری کیش؛ یک تجربه 

پارس سافاری یکی از جاهای دیدنی کیش است که باید حتما به آن سر بزنید. پارس سافاری کیش  تجربه‌ای ویژه برای خانواده‌هایی است که می‌خواهند کنار هم لحظات خوشی را بسازند. در پارس سافاری می‌توانید لیزرتگ، سینما 9 بعدی، هرم مومیایی، شتر سواری، کارتینگ، ماشین کوبنده، پینت بال و بانجی شوتینگ را تجربه کنید.

پکیج‌های هیجانی پارس شامل؛ آفرود لندکروز، پکیج آدرنالین، پکیج زورب بال، موتور ATV 90 اتوماتیک، هرم مومیایی (دالان وحشت) VIP و ماشین کوبنده است.

رستوران‌های اطراف پارس سافاری

  • رستوران پدیده شاندیز کیش
  • رستوران کلبه درویش

هتل‌های نزدیک پارس سافاری

  • هتل ترنج
  • هتل امیرکبیر

ساعت بازدید و قیمت بلیط

برای لذت بردن از پارس سافاری می‌توانید در سانس صبح از ساعت 9:30 تا 13 و در سانس عصر از ساعت 15:30 تا 21:30 به این مجموعه مراجعه کنید. قیمت ورودی تنها 15000 تومان است اما به صورت کلی قیمت بلیط بازی‌های پارس سافاری با توجه به پکیج انتخابی شما تعیین می‌شود.

آدرس و تلفن تماس

تلفن تماس: 07644450440

بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز 3 صنعتی، پارس سافاری کیش.

پاراسل

اگر عاشق دریا و آسمان هستید، پاراسل مناسب شما است. بهترین جاهای دیدنی کیش برای عاشقان پاراسل کلوپ‌های ساحلی پاراسل خواهد بود. در ضمن بچه‌ها هم می‌توانند کنار ما از این تفریح هیجان‌انگیز استفاده کنند. وقتی بچه‌ها سال‌های اولیه نوجوانی را می‌گذرند، هیچ چیز برای آن‌ها بهتر از یک ماجراجویی دریایی نیست. 

تفریح پاراسل شامل 45 دقیقه قایق سواری و 6 دقیقه پرواز با چتر است. برای تجربه پاراسل کیش می‌توانید به یکی از کلوپ‌های کیش بروید. کلوپ‌های ساحل اسکله تفریحی، کلوپ پاراسل ساحل مرجان، کلوپ پاراسل ساحل سیمرغ و کلوپ پاراسل ساحل دامون از با کیفیت‌ترین کلوپ‌های پاراسل کیش هستند. همچنین پاراسل به صورت تک نفره، دو نفره و سه نفره با یک چتر قابل استفاده است. در ضمن کودکان زیر 10 سال باید به همراه والدین خود از پاراسل استفاده کنند. در صورت رزرو بلیط هواپیما تهران کیش و سفر به این جزیره زیبا و دیدنی، این ورزش آبی مهیج و جذاب را هم می‌توانید در لیست تفریحاتی که دوست دارید در کیش امتحان کنید، قرار دهید.

ساعت مراجعه و قیمت بلیط پاراسل

ساعت مراجعه به کلوپ‌های پاراسل کیش 10 تا 16 هر روز است. همچنین قیمت بلیط پاراسل کیش برای هر نفر 654000 تومان است.

پدل بورد در کیش 

برای امتحان کردن پدل بورد باید دل و جرات داشته باشید. اگر از ارتفاع نمی‌ترسید، اگر شنا بلد هستید، اگر عاشق آب و دریا و موج هستید، اگر از بچگی روی دریا و ساحل داشتید، اگر دوست دارید در دریای نیلگون پارو بزنید پدل بورد را امتحان کنید، شک نکنید که پدل بورد می‌تواند بهترین انتخابتان باشد.

ساعت مراجعه و قیمت بلیط پدل بورد

هر روز از ساعت 9 صبح تا 16 می‌توانید به کلوپ‌های پدل بورد کیش مراجعه کنید. همچنین بلیط پدل بورد برای هر نفر 545000 تومان است. 

تا حالا کدام یکی از تفریحات آبی کیش را تجربه کرده‌اید؟

شهربازی هایلند

اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید یادتان باشد شهربازی رفتن را در فهرست سفر خود بگنجانید. در کیش هم شهربازی خوب کم نیست. یکی از جاهای دیدنی کیش شهربازی هایلند است که با امکانات بسیار خوبی چون چرخ و فلک، ماشین ضربتی و پلی استیشن حداقل برای چند ساعت کل اعضای خانواده را سرگرم می‌کند.  تالار ارواح را هم از لیست جا نیندازید!

برای آشنایی بیشتر با این شهربازی و امکانات تفریحی و رفاهی آن به «شهربازی هایلند کیش؛ معرفی وسایل تفریحی به همراه قیمت بلیط» مراجعه کنید.

رستوران‌های اطراف هایلند

  • فست فود فانتزی
  • رستوران صبای اصفهان

هتل‌های نزدیک هایلند

ساعت بازدید و قیمت بلیط

هر روز ساعت 11 تا 1 بامداد می‌توانید به هایلند بروید و سرگرم شوید. همچنین قیمت بلیط نهایی بستگی به پکیج انتخابی شما دارد. بلیط را به صورت آنلاین یا از باجه فروش بلیط در شهربازی می‌توانید تهیه کنید.

آدرس و تلفن تماس

تلفن تماس: 09347681362

میدان امیر کبیر، پارک شهر، ورودی کارتینگ.

نمایشگاه خزندگان کیش


آیا شما هم راز بقا دوست دارید؟ جدا از تفریحات آبی لذت‌بخش، سفر به کیش جنبه‌های هیجان‌انگیز دیگری هم دارد. تماشای خزندگان عجیب و غریب از پشت قاب تلویزیون گرچه جالب است اما توفیقی ندارد. پس بازدید از نمایشگاه خزندگان کیش را از قلم نیندازید. مهم نیست که کودکی کنجکاو باشید یا بزرگسالی بالغ، نمایشگاه خزندگان کیش می‌تواند برای همه کسانی که به خزندگان علاقه دارند جذاب و ارزشمند باشد.

رستوران‌های اطراف نمایشگاه خزندگان کیش

  • رستوران میرمهنا
  • رستوران دریایی عمو اکبر

هتل‌های نزدیک نمایشگاه خزندگان کیش

  • هتل ارم
  • هتل بزرگ داریوش

آدرس نمایشگاه خزندگان

خیابان فردوسی، بوستان هنگام، نمایشگاه خزندگان کیش.

جاهای دیدنی کیش برای عاشقان تاریخ

چرا باید از مکان های تاریخی دیدن کرد؟ به طور قطع برای اینکه آنها ما را به گذشته متصل می کنند. در واقع ما با دیدن جاهای تاریخی؛ ریشه های خود را پیدا کرده و احساس میکنیم بخشی از چیزی بسیار بزرگتر هستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری کیش آشنا شوید :

دره پرتغالی‌ها از فهرست جاهای دیدنی کیش

دره پرتغالی‌ها یکی از جاهای دیدنی کیش است که مناظر زیبایی را پیش روی چشمان شما می‌گذارد. از زمانی که پرتغالی‌ها به ایران آمده‌اند تا به امروز، این منطقه همیشه سرسبز بوده‌است. یک ملاقات کوتاه با درخت چند هزار ساله کیش در دره پرتغالی‌ها می‌تواند به جذابیت سفرتان به این جزیره اضافه کند. همچنین در این منطقه آلاچیق برای فرار از آفتاب کیش هم وجود دارد. اگر می‌خواهید با این جاذبه جزیره بیشتر آشنا شوید و لحظاتی به تاریخ قدم بگذارید، «معرفی دره پرتغالی‌ ها و پارک درخت سبز کیش» را از دست ندهید.

رستوران‌های نزدیک به دره پرتغالی‌ها

  • پیتزا جزیره
  • کترینگ گل مریم

هتل‌های نزدیک به دره پرتغالی‌ها

  • هتل امیرکبیر
  • هتل فانوس

آدرس دره پرتغالی‌ها

شمال جزیره، خیابان کرانه، ساحل حریره. 

شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز در عمق 16 متری زمین قرار دارد و تاریخ را برایتان زنده می‌کند. شما می‌توانید با رفتن به این شهر تاریخی زیر سقفی از صدف‌های 2000 ساله قرار بگیرید. زیبا نیست؟ فوق‌العاده است. به شهر زیرزمینی کاریز سر بزنید. پایاب‌های 800 ساله را تماشا کنید. به موزه شهر زیرزمینی کاریز بروید. از غرفه‌های صنایع دستی سوغاتی بخرید و یک وعده غذای خوشمزه در رستوران ایرانی شهر کاریز نوش جان کنید.

رستوران‌های اطراف کاریز

  • رستوران ایرانی کاریز
  • رستوران گل مریم کیش

هتل‌های نزدیک کاریز

  • هتل امیرکبیر
  • هتل گلدیس

ساعت بازدید و قیمت بلیط

ساعت کاری شهر باستانی کاریز از 9 تا 22 است. قیمت بلیط ورودی شهر کاریز کیش 80000 تومان برای هر نفر است.

آدرس و تلفن تماس

میدان المپیک، شهر زیرزمینی کاریز کیش. 

شماره تلفن: 0764473903

 شهر باستانی حریره؛ پلی به تاریخ باستان

اگر از آن دسته از افراد هستید که دائماً در حال تماشای فیلم‌ها یا عکس‌های تاریخی هستید و به اشیای عتیقه که بیش از 100 سال عمر دارند علاقه‌مند هستید و احتمالا از خودتان می‌پرسید که داستان چه بوده‌است؟ این کنجکاوی ساده دلیل معتبری برای اثبات این است که شما عاشق تاریخ هستید. بنابراین ما به شما توصیه می‌کنیم که حتما به شهر باستانی حریره بروید. شهر باستانی حریره که در گذشته بسیار آباد بود، معماری قشنگی دارد که تداعی‌گر داستان‌هایی تاریخی و کنجکاوی‌برانگیز است. شهر باستانی حریره شما را متحیر خواهد کرد. اگر هنوز فرصت بازدید از این شهر تاریخی و بسیار زیبا را نداشته‌اید، شهر باستانی حریره؛ از گذشته تا امروز کیش در یک نگاه! شما را راهی این شهر خواهد کرد.

رستوران‌های اطراف شهر باستانی حریره

  • رستوران شامرزا
  • رستوران نگین خلیج فارس

هتل‌های نزدیک شهر باستانی حریره

  • هتل پاریس کیش
  • هتل امیرکبیر

ساعت بازدید 

هر روز از ساعت 10 تا 22 می‌توانید به دیدن شهر باستانی حریره بروید.

آدرس 

بلوار میرمهنا، بلوار المپیک، میدان حریره، خیابان کرانه.

قلعه جنی

فکر می‌کنید جاهای تاریخی خسته کننده‌اند؟ مطمئناً با دیدن قلعه جنی که می‌گویند از دهه 40 تحت تسخیر اجنه قرار گرفته است، نظرتان عوض می‌شود. البته کمی هم خواهید ترسید. افسانه‌های زیادی پیرامون وجود جن‌ در این قلعه وجود دارد. اگر می‌خواهید با این قلعه و افسانه‌های پیرامون آن بیشتر آشنا شوید، همه چیز درباره قلعه جنی کیش؛ جرأتش را دارید! به شما کمک می‌کند.

رستوران‌های اطراف قلعه جنی

  • رستوران پدیده شاندیز
  • رستوران بام رویایی

هتل‌های نزدیک قلعه جنی

  • هتل ستاره طلایی
  • گراند هتل کیش

ساعت بازدید 

24 ساعته و رایگان می‌توانید به دیدن قلعه جنی بروید. 

آدرس قلعه جنی

جاده جهان، نرسیده به کشتی یونانی.

موزه خلیج فارس

دلایل زیادی برای بازدید مردم از موزه‌ها وجود دارد. برخی می‌خواهند درباره گذشته بیاموزند، در حالی که بعضی دیگر در مورد شهری که به آن سفر می‌کنند، کنجکاو هستند یا حتی می‌خواهند از تماشای آثار هنری و تاریخی لذت ببرند. موزه‌ها برای ملاقات با افراد جدید، یادگیری نحوه زندگی اجدادمان و گسترش ذهن ما عالی‌اند. موزه خلیج فارس یکی از جاهای دیدنی کیش است که داستان‌های زیادی را از گذشته دور برای شما تعریف خواهد کرد.

رستوران‌های اطراف موزه خلیج فارس

  • رستوران شاندیز صفدری
  • رستوران کلبه درویش

هتل‌های نزدیک موزه خلیج فارس

ساعت بازدید و قیمت بلیط

هر روز از ساعت 11 تا 22 می‌توانید به موزه خلیج فارس کیش بروید. در ضمن بازدید از این موزه رایگان است.  

آدرس موزه خلیج فارس کیش

جاده جهان، روبروی کشتی یونانی.

جاهای دیدنی کیش هنوز تمام نشده است!

جاذبه‌های گردشگری کیش هنوز هم ادامه دارد. اگر می‌خواهید مارکوپولو این جزیره باشید، چند جاذبه دیگر را هم به شما معرفی می‌کنیم که نباید بازدید از آن‌ها را در تور کیش از دست داد. مارکوپولو خودش را یک کاوشگر نمی‌دانست و همیشه واژه مسافر را برای خودش ترجیح می‌داد. رویکرد او در سفر به نسل بعدی ماجراجویان کمک کرد. از جمله یاران او کریستف کلمب بود که در سفرهای خود به دنیای جدید، نسخه‌ای از سفرهای مارکوپولو را به همراه داشت. حالا اگر شما هم می‌خواهید راه مارکوپولو را ادامه دهید، حتما به این فهرست از جاهای دیدنی کیش سر بزنید.

خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی یکی از جاهای دیدنی کیش و یادگار دوران ایلخانیان است، با رفتن به خانه اعیانی می‌توانید داستان زندگی خانواده‌ای ثروتمند را از خیال بگذرانید که روزگاری در این خانه می‌زیستند. بقایای خانه اعیانی کیش تنها سرنخ ما از صاحبان این خانه پر رونق است. یک سرنخ جالب و جذاب

بگذارید کاشی‌کاری‌های خانه اعیانی شما را به دوران ایلخانان، درست همان شبی که همه اعضای این خانه در کنار هم مشغول استراحت بودند، ببرد.

رستوران‌های اطراف خانه اعیانی کیش

  • رستوران شامرزا
  • رستوران نگین خلیج فارس

هتل‌های نزدیک خانه اعیانی کیش

  • هتل پاریس کیش
  • هتل امیرکبیر

آدرس خانه اعیانی کیش

خیابان کرانه، شهر باستانی حریره.

خانه مردم شناسی بومیان کیش

وقتی وارد یک بنای باستانی می‌شوید، رویدادهایی را تصور می‌کنید که سال‌ها پیش اتفاق افتاده‌اند. مثل این می‌ماند که همه چیز در اطراف شما ناگهان زنده شده باشد؛ آن هم فقط به این دلیل که داستان جالب پشت این دیدنی‌ها را کشف می‌کنید. خانه مردم شناسی یکی از جاهای دیدنی کیش است که با قدمت 200 سال و معماری بومی نظر مسافران جزیره را به خود جلب می‌کند. با رفتن به خانه مردم شناسی می‌توانید با معماری خانه‌های قدیمی کیش آشنا می‌شوید و خواهید دید که مردم در گذشته چگونه در این جزیره زندگی می‌کردند.

برای آشنایی بیشتر با خانه مردم‌شناسی بومیان کیش، روی لینک روبه‌رو کلیک کنید: خانه مردم شناسی کیش؛ از بیت القهوه تا اتاق زمستانی!

رستوران‌های اطراف خانه مردم شناسی کیش

  • رستوران الفنر
  • رستوران شاورما سوریه

هتل‌های نزدیک خانه مردم شناسی کیش

  • هتل امیرکبیر
  • هتل ترنج

ساعت بازدید و قیمت بلیط

خانه بومیان کیش هر روز از ساعت 14 تا 21 پذیرای مسافران کنجکاو است. در ضمن هزینه بلیط خانه مردم شناسی کیش 40000 تومان است.

آدرس و تلفن تماس

محله سفین، روبروی بندرگاه صیادی، خانه مردم شناسی بومیان کیش.

تلفن تماس: 09347691812

آب انبار دوقلو کیش

زمانی که این آب انبار قدیمی را می‌بینید، شروع به ترسیم شباهت‌هایی بین زندگی خود و کسانی می‌کنید که سال‌ها پیش در جزیره زندگی می‌کردند و از این تجهیزات و بناها استفاده می‌کردند. احتمالا تعجب می‌کنید که چطور انسان این همه پیشرفت کرده و دنیای بسیار متفاوتی ساخته است. به آب انبار دو قلو کیش خصوصا در شب سر بزنید و از نورپردازی‌های این بنای تاریخی در شب لذت ببرید.

رستوران‌های اطراف آب انبار دوقلو کیش

  • رستوران شامرزا
  • رستوران نگین خلیج فارس

هتل‌های نزدیک آب انبار دوقلو کیش

  • هتل پاریس کیش
  • هتل امیرکبیر

آدرس آب انبار سنتی کیش

خیابان کرانه، شهر باستانی حریره.

روستای باغو کیش

اسم روستای باغوی کیش از نام پیرزنی به نام باغو یا همان ننه باغو گرفته شده‌است. او زمانی که کیش در تصرف پرتغالی‌ها بود، در این روستا زندگی می‌کرد. به روستای باغو بیایید و در جذابیت‌های بی‌شمار آن غرق شوید و از چشمان ننه باغو که آنجا زندگی می‌کرده، این روستا و جذابیت‌هایش را خوب تماشا کنید. آنچه را که محلی‌های این روستا روزگاری احساس کرده‌اند را احساس خواهید کرد و آنچه را آن‌ها می‌دانستند را خواهید دانست. به روستای باغو بیایید و در اقامتگاه بوم‌گردی این روستا مدتی را دور از هیاهو و شلوغی سر کنید. 

رستوران‌های روستای باغو کیش

  • رستوران پدیده شاندیز
  • رستوران بام رویایی

هتل‌های روستای باغو کیش

  • اقامتگاه بوم‌گردی روستای باغو 
  • هتل ترنج

آدرس روستای باغو 

خیابان جهان، خیابان باغو، روستای باغو.

سخن آخر

در این مطلب به سراغ جاهای دیدنی کیش رفتیم و تقریبا به همه جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا و دیدنی سر زدیم. حالا که با هم بهترین جاهای دیدنی کیش را شناختیم به نظرتان کدام یکی از آن‌ها بهتر بود؟ در سفر به کیش کدام را امتحان خواهید کرد؟ اگر می‌خواهید به این جزیره دوست‌داشتنی سفر کنید، وارد صفحه بلیط هواپیمای کیش شده و با بهترین قیمت بازدید از این جاذبه‌های بی‌نظیر را امتحان کنید.

نظرات کاربران