15 تا از بهترین مراکز خرید کیش + آدرس

15 تا از بهترین مراکز خرید کیش + آدرس

جزیره کیش بیش از بیست مرکز بزرگ و کوچک دارد و شاید به همین دلیل یکی از بهترین مقاصد برای سفر و خرید است. در این مقاله قرار است ببینیم چطور با هر بودجه‌ای می‌توانیم در مراکز خرید کیش خرید کنیم. چه بودجه ما محدود باشد و چه با بودجه بالا به جزیره کیش سفر کنیم، در هر صورت می‌توانیم خرید خوبی را تجربه کنیم. با وجود اینکه تفریحات آبی و غیر آبی کیش یکی از دلایل مهم سفر به این جزیره زیباست اما معمولا یکی از پرطرفدارترین علت‌های سفر به کیش خرید و پاساژگردی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم. 

در جزیره کیش فروشگاه‌های زیادی وجود دارد که کالای برندهای ایرانی و خارجی را به فروش می‌رساند. از کالاهای باکیفیت تا کالاهایی که کیفیت متوسطی دارد. بنابراین خرید لوکس و خرید مقرون‌به‌صرفه در مراکز خرید کیش ممکن است. در این مقاله قرار است تمام مراکز خرید جزیره کیش را بررسی کنیم. در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک همراه ما باشید.

برای خرید بلیط هواپیما کیش می‌توانید فقط به اندازه سه کلیک وقت بگذارید و سفرتان را شروع کنید!

معرفی بهترین مراکز خرید کیش 

مراکز خرید کیش

مراکز خرید زیادی در جزیره کیش وجود دارد که با هم تفاوت دارند. از لوکس‌ترین مراکز خرید تا مراکز خرید ارزان‌تر. برخی از مراکز خرید کیش محدوده قیمت پایین‌تری دارند اما برخی پاساژها، فروشگاه‌های لوکس‌تری را در خود جای داده‌اند و قیمت اجناس در آنها بالاتر از سایر مراکز خرید کیش است. توصیه می‌کنیم که گشت‌وگذار در بعضی از مراکز خرید جزیره را از دست ندهید و حتی اگر قصد خرید نداشته باشید جهت تفریح وقتی را به پاساژگردی اختصاص دهید. اما لوکس‌ ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مرکز خرید میکا مال

میکا مال یکی از جدیدترین و پررونق‌ترین مراکز خرید جزیره است که حالا طرفداران خاص خودش را دارد. در مرکز خرید میکا مال هم از خرید لذت خواهید برد هم از امکانات تفریحی، از تله کابین، تا سالن اسپا و بولینگ. در تونل باد میکا مال می‌توانید حسابی خوش بگذرانید. بعد به سالن سینمایی بروید. در تله کابین میکا مال از ارتفاع و تماشای جزیره از بالا لذت ببرید. اگر هم به تفریحات یخی علاقه دارید به سمت سالن پاتیناژ میکا مال بروید. اگر هم گرسنه بودید و دلتان یک غذای گرم و خوشمزه خواست به رستوران این مرکز خرید بروید. در ضمن یادتان باشد که میکامال یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش است که به طبع قیمت اجناس آن نیز بالاست.

مرکز خرید میکا مال به هتل‌های داریوش، ارم، کوروش و پارمیس بسیار نزدیک است. برای دسترسی به این هتل از بلوار فردوسی به سمت میدان آبشار بروید. مرکز خرید میکا مال پنج ورودی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ورودی نسیم در ضلع جنوبی مرکز خرید میکامال، ورودی آفتاب در ضلع شرقی میکامال، ورودی باران در ضلع جنوب‌شرقی و ورودی VIP، ورودی مهتاب در ضلع غربی. 

ساعت کاری: 9 تا 23

آدرس: بلوار فردوسی، میدان آبشار. 

مرکز خرید سارینا

مرکز خرید سارینا

دو شعبه در جزیره کیش دارد که تجربه جدیدی از پاساژگردی در مراکز خرید کیش خواهد بود. در این دو مرکز خرید طیف گسترده‌ای از کالاها را خواهید دید، از لباس‌های مارک‌دار و خارجی تا عطر، طلا، ساعت و اکسسوری مردانه و زنانه. اگر هم هنرمند هستید باید به طبقه هفتم مرکز خرید سارینا 1 بروید. در صورتی که به دنبال خرید جهیزیه هستید به طبقه دوم سارینا 2 بروید. سالن بولینگ و سینما نیز در سارینا 1 کیش قرار دارد. در هر صورت مرکز خرید سارینا 1 و سارینا 2  گزینه‌های خوبی برای پاساژگردی در جزیره است. در ضمن شعبه یک و دو تنها 4 دقیقه با هم فاصله دارند. 

ساعت کاری: 9 تا 23:30

آدرس سارینا 1: بلوار خیام، روبروی هتل ارم.  

آدرس سارینا 2: میدان امیرکبیر، روبروی بازار بزرگ صدف. 

مرکز خرید دیپلمات مال کیش

دیپلمات مال یکی دیگر از مراکز خرید کیش است که در قسمت شمالی جزیره واقع شده است. این مرکز خرید ساختمانی با معماری شیک و به روز دارد و ۲ طبقه آن به غرفه‌های فروشگاهی از جمله؛ کالای خواب، پوشاک، لوازم تزئینی، لوازم آرایشی، کیف و کفش و مواد غذایی اختصاص داده شده است. در طبقه دوم نیز یک شهربازی وجود دارد که بی شک باعث خوشحالی بچه‌ها خواهد شد. 

ساعت کاری: 9 تا نیمه‌شب

آدرس: کیش، بلوار مسیح، مرکز خرید دیپلمات

مرکز خرید دامون

مراکز خرید کیش

دامون یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که ۹۸ غرفه فروشگاهی و ۱۰ غرفه خدماتی را در خود جای داده است. شما می‌توانید از فروشگاه‌های متعدد این مرکز خرید با انواع اجناس خرید کنید. در کل کالاهایی مثل لباس، کیف و کفش، عطر، اکسسوری، لوازم خانگی، محصولات کامپیوتری و مواد غذایی را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. 

در طبقه دوم این مرکز خرید یک پیست اسکی روی یخ فعالیت می‌کند که می‌توانید بهترین لحظات را با اسکی رفتن روی یخ برای خود بسازید. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های این مرکز خرید از جمله معروف‌ترین‌های جزیره کیش به شمار می‌رود که مشتریان خاص خود را دارد. همچنین فودکورت این مرکز تراس دارد و همین تراس زیبا باعث شده تا تعداد زیادی از مسافران جزیره راهی این فودکورت شوند. در ضمن نگران بچه‌ها هم نباشید، یک شهربازی درست و حسابی در طبقه سوم مرکز خرید دامون وجود دارد که می‌تواند برای چند ساعت بچه‌ها را سرگرم کند تا شما با خیال راحت خرید کنید. بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم دامون یکی از بهترین مراکز خرید کیش است. 

ساعت کاری: 9:30 تا 23

آدرس: کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

کوروش برند سنتر

کوروش برند سنتر را به عنوان یکی از جدیدترین مراکز خرید کیش می‌شناسند که طرفداران زیادی دارد. این مرکز خرید در سال 1396 بنا شد و برندهای مختلفی از جمله زارا، زیلان، کوتون، اسکچرز، برشکا، نایک و پوما را در خود جای داده است. این مرکز خرید که مدت زمان طولانی از ساخت آن نمی‌گذرد توانسته نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. کوروش برند سنتر سه طبقه تجاری که شامل فروشگاه‌های مختلف است و یک طبقه شهربازی اختصاصی دارد. در شهربازی کوروش برند سنتر می‌توانید چند ساعتی را کنار بچه‌ها از بازی و سرگرمی لذت ببرید خوش‌بگذرانید. رستوران‌ها و کافه‌ها هم در طبقات اول تا سوم این مرکز خرید فعالند.

ساعت کاری: 10 تا 23:30

آدرس: میدان مرجان، بلوار نیما، جنب برج‌های طلایی.

مرکز خرید مرجان کیش

مرکز خرید مرجان کیش

این مرکز خرید حدود 20 سال قدمت دارد و به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کیش در جاده جهان در شرق جزیره و در نزدیکی میدان مرجان واقع شده است. این مرکز خرید به دلیل دسترسی راحت و مناسب به یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید کیش تبدیل شده است. در این مرکز خرید از اجناس لوکس و گران‌قیمت تا کالاهای خوش‌قیمت را در کنار هم در غرفه‌های جدا خواهید دید و می‌توانید با توجه به بودجه سفرتان هر نوع کالایی که احتیاج دارید بخرید. در کنار خرید می‌توانید یکی دو ساعتی را در رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید مرجان از عطر و طعم غذاهای خوشمزه ایرانی و بین‌المللی لذت ببرید. 

در کنار خرید می‌توانید به تماشای آکواریوم بزرگ مرکز خرید مرجان بروید که ۸۰۰ گونه مختلف آبزیان در آن نگهداری می‌شود. می‌توانید چند دقیقه‌ای را کنار همسفرانتان از تماشای این آکواریوم زیبا لذت ببرید. همچنین این مرکز خرید امکان ورود با ویلچر را هم برای افراد دارای معلولیت فراهم کرده تا همه بتوانند سفر خوبی را تجربه کنند.

ساعت کاری: 9:30 تا 23

آدرس: جاده جهان، خیابان طلوع، میدان پارس، خیابان مرجان.

مرکز خرید مروارید

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که میان مسافران بسیار معروف است مرکز خرید مروارید است. معماری خاص مرکز خرید مروارید از جمله مواردی است که باعث تمایز آن از سایر مراکز خرید کیش شده است چرا که برای ساخت آن از تخت جمشید الهام گرفته‌ شده است. جالب‌تر اینکه برای بخش‌های مختلف ساختمان نیز از نام‌های اصیل ایرانی استفاده کرده‌اند که جذابیت این مرکز خرید را چند برابر می‌کند.

این مرکز خرید با فضای بزرگ و فروشگاه‌های زیاد، انتخاب مناسبی برای خرید انواع وسایل و سوغاتی است. همچنین در این مرکز انواع لباس زنانه و مردانه، لوازم خانگی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و خوراکی به فروش می‌رسد. حدود قیمت کالاهای مرکز خرید مروارید نیز متوسط رو به بالا است. در ضمن یادتان باشد که این مرکز خرید پارکینگ اختصاصی دارد و برای کسانی که در جزیره خودرو اجاره می‌کنند گزینه مناسبی است.

ساعت کاری: 9 تا 23

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید پانیذ کیش

مراکز خرید کیش

پانیذ یکی از قدیمی‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین مراکز خرید کیش است. این مرکز خرید می‌تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که بودجه سفرشان محدود است. این مرکز خرید با 208 غرفه یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش نیز محسوب می‌شود که در سال 78 شروع به کار کرد. یکی از خوبی‌های مرکز خرید پانیذ نزدیکی به سایر مراکز خرید کیش از جمله مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید حافظ، رویامال و مرکز تجاری کیش است.

در پاساژ پانیذ انواع محصولات و کالاها از لوازم خانگی قیمت مناسب تا لباس و خوراکی را می‌توانید تهیه کنید. در مرکز خرید پانیذ می‌توانید به غرفه فروشگاه آرتاکیش بروید و شکلات و قهوه را به عنوان سوغاتی تهیه کنید. فروشگاه‌های آرتاکیش در غرفه‌های 179 و 180 مرکز پانیذ واقع شده است. 

برای دسترسی به مرکز خرید پانیذ کیش می‌توانید با اتوبوس‌های درون‌شهری جابه‌جا شوید. کافی است از اتوبوس‌های خط 1 یا 2 استفاده کنید و در ایستگاه مرکز خرید پانیذ پیاده شوید.

ساعت کاری: 9:30 تا 23 

آدرس: خیابان فردوسی، بلوار سنایی، روبروی هایپر مارکت کیش.

تور کیش سه کلیک را از دست نده!

بازار مریم کیش

بازارهای بزرگ و پاساژها همیشه چیزهای زیادی برای عرضه دارند اما بازارهای کوچک حال‌وهوای دیگری دارد که شاید در بازارهای بزرگ پیدا نشود. بازار مریم کیش یکی از قدییمی‌ترین و باصفاترین مراکز خرید کیش است که 52 غرفه مختلف دارد و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در فروشگاه‌های این بازار پیدا خواهد شد. نکته جالب درباره این مرکز خرید این است که مثل خیلی از رقبای لوکسش طرفداران خاص خودش را دارد. همچنین در بازار مریم کیش می‌توانید به سرای کتاب بوطیقا بروید و از گشت‌وگذار در دنیای کتاب‌ها لذت ببرید.

در ضمن مسیر دسترسی به بازار مریم خیلی سرراست است. بهتر است با مینی‌بوس در کیش جابجا شوید. از خط شماره 2 استفاده کنید و در ایستگاه بازار مریم پیاده شوید.

ساعت کاری: 10:30 تا نیمه‌شب

آدرس: کیش، بلوار سنایی، بازار مریم.

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش

زیتون نام یکی دیگر از مراکز خرید کیش است که بین مسافران طرفدار زیادی دارد. این مرکز خرید با 100 غرفه مانند مرکز خرید پانیذ یکی از خوش‌قیمت‌ترین مراکز خرید کیش است. معمولا مسافران مرکز خرید زیتون کیش را به جایی برای خرید عطر و ادکلن و شکلات می‌شناسند، چون بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن را در این مرکز می‌توانید پیدا کنید. برای خرید شکلات و قهوه هم به شعبه آرتا کیش در غرفه‌های 21 و 66 بازار زیتون سر بزنید. 

ساعت کاری: 9 تا 23

آدرس: کیش، بلوار ساحل.     

بازار صفین یا بازار عرب‌های کیش

بازار صفین یا بازار عرب‌ها یکی از خوش‌نگ‌ترین و صمیمی‌ترین بازارهای کیش است که حال و هوای آن با سایر مراکز خرید متفاوت است. اغلب فروشندگان بازار صفین عرب‌ها هستند که در جزیره زندگی می‌کنند. بازار عرب‌ها یا صفین برخلاف پاساژهای شیک جزیره یک بازار یک‌طبقه است که فروشگاه‌های زیادی دارد که می‌توانید از آن‌ها لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک محلی، پوشاک بچه‌گانه، مانتو و روسری، لوازم خانه و آشپزخانه و همچنین زیورآلات بخرید. 

ساعت کاری: 9 تا 23

آدرس: کیش، شهرک صفین، بازار صفین

مرکز خرید پارس خلیج کیش

مراکز خرید کیش

مرکز پارس خلیج یکی دیگر از مراکز خرید کیش است که در بخش شمالی جزیره فعالیت می‌کند. این مرکز خرید که در نزدیکی مراکز مسکونی جزیره واقع شده حدود ۱۵۰ غرفه فروشگاهی دارد که در آن‌ها انواع لوازم و محصولات به فروش می‌رسد. این مرکز خرید مانند بسیاری از رقیبان بزرگ و لوکسش تنوع محصولی بالایی ندارد اما برای خرید سوغاتی مقرون‌به‌صرفه گزینه مناسبی است. 

ساعت کاری: 10 تا 22

مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ 

مراکز خرید کیش تنوع بسیار بالایی دارد و مرکز خرید پردیس 1 و 2 نیز از مراکز خرید کیش است که در کنار یکدیگر مانند برج‌های دوقلو واقع شده است. پردیس ۱ حدود ۲۰۰ و پردیس ۲ حدود ۳۰۰ فروشگاه را در خود جای داده است و می‌توان گفت این مرکز خرید از جمله بزرگترین مراکز خرید کیش نیز محسوب می‌شود. در مرکز خرید پردیس 1 و 2 می‌توانید انواع پوشاک، لوازم دیجیتالی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، مواد غذایی را بخرید. همچنین در محوطه این پاساژ یک فروشگاه به نام پاندا وجود دارد که تخفیف‌های خوبی می‌دهد و برای خرید سوغاتی‌ گزینه مناسبی است.

ساعت کاری: 9 تا 22:30

آدرس: کیش، بین خیابان فردوسی و بلوار رازی

مرکز خرید ونوس کیش

مرکز خرید ونوس کیش

ونوس یکی از مراکز خرید کیش است که در دو طبقه شامل ۳۰۰ غرفه مختلف در زمینه پوشاک، لوازم خانگی، لوازم شخصی و لوازم آرایش و بهداشتی است. همچنین یک کافه و یک رستوران در مرکز خرید ونوس قرار دارد که هر دو خدمات و غذاهای با کیفیتی ارائه می‌کند و اغلب پر از مشتری است. اگر بعد از گشت‌وگذار خسته شدید سراغ این مرکز خرید بروید و یک غذا یا یک فنجان قهوه گرم سفارش بدهید. 

با سه کلیک میتوانید به رزرو هتل کیش اقدام کنید.

ساعت کاری : ۹ تا ۲۳

آدرس: کیش، خیابان سنایی

مرکز خرید رویا مال کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که بسیار معروف است مرکز خرید رویا مال است. این مرکز خرید در میدان پردیس جزیره واقع شده است و از سال 94 شروع به کار کرده است. در غرفه‌های رویامال اقلام متنوعی از پوشاک مردانه و زنانه برای تمامی سنین، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم دکور منزل، لوازم الکترونیکی از برندهای مطرح و معروف خارجی به فروش می‌رسد. 

در طبقه همکف این مرکز خرید یک رستوران و یک کافه به بازدیدکنندگان این مرکز خرید خدمات می‌دهند. یادان باشد در کافه مرکز خرید رویا مال اجرای زنده پیانو فضایی آرامش‌بخش ایجاد کرده است که برای رفع خستگی پیشنهاد می‌شود. این مرکز خرید پارکینگ اختصاصی هم دارد و برای کسانی که در جزیره ماشین اجاره می‌کنند گزینه مناسبی است.

ساعت کاری: 9:30 تا 22:30

آدرس: کیش، میدان پردیس، جنب هتل پارمیس

فصل حراجی در مراکز خرید کیش چه زمانی است؟

مراکز خرید کیش

همیشه یکی از جذابیت‌های سفر به جزیره کیش خرید در مراکز خرید کیش است. معمولا از ابتدای اردیبهشت تا آخر ماه خرداد و همچنین از ابتدای مهرماه تا آخر آذر ماه برای خرید در حراجی‌ها و تخفیف‌های مراکز خرید کیش مناسب است. در این بازه زمانی می‌توانید از خرید با تخفیف‌های باورنکردنی لذت ببرید. علاوه‌بر کاهش قیمت لوازم در مراکز خرید، بلیط هواپیما و هزینه اقامت در هتل نیز در این بازه زمانی کاهش می‌یابد. در ضمن از جشنواره تابستانی کیش با انواع برنامه‌های جذاب مانند کنسرت، جوایز نقدی و غیر نقدی غافل نشوید.

کلام آخر

خرید همیشه بخشی جدایی‌ناپذیر از سفر است حالا اگر سفر به جزیره زیبای کیش باشد که بحث دیگریست. در جزیره کیش مراکز خرید متنوعی از گران تا ارزان وجود دارد که برای خرید محصولات موردنیاز خودتان یا خرید سوغاتی بسیار مناسب است. در این مقاله همه مراکز خرید کیش را معرفی کردیم تا بتوانید برای سفرتان بهتر برنامه‌ریزی کنید. 

نظرات کاربران