Dubai luxury hotels
16 اسفند 1401
دبی

هتل های لوکس دبی؛ اقامتی لاکچری و رویایی

به سرزمینی از شگفتی و رفاه خوش آمدید! هتل های لوکس دبی، نه تنها جایی برای اقامت، بلکه سفری به دنیایی از زیبایی، آرامش و شگفتی است. این هتل‌ها با معماری خیره‌کننده، امکاناتی بی‌نظیر و خدماتی که هر تصویری از رفاه را به یادآوری می‌کند، شما را به دنیایی از لوکس و لذت دعوت می‌کنند. از لحظه وارد شدن به لابی گرم و دلنشین تا لحظه لذت بردن از منظره‌های خیره‌کننده شهر، این هتل ها به شما تجربه‌ای ناب از زندگی در دنیای لاکچری می‌برند.

اگر بلیط هواپیما دبی را رزرو کرده‌اید و قصد اقامت در یکی از این هتل‌ها را دارید؛ بیایید شما را کمی با امکانات و خصوصیات آنها آشنا کنیم. 

هتل جمیرا مرصع العرب (Jumeirah Marsa Al Arab)

هتل های لوکس دبی

در ساحل جمیرا، هتل جمیرا مرسا العرب، یکی از زیباترین و لاکچری‌ترین هتل های دبی است. این هتل که در کنار برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته با موقعیت جغرافیایی بسیار خوبش، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این هتل پنج ستاره دارای 386 اتاق و سوئیت، چهار پنت هاوس، و 83 سوئیت آپارتمانی هتل لوکس، در کنار امکانات رفاهی پیشرفته است.

جمیرا مارسا العرب با امکانات رفاهی و تفریحی ویژه خود که در یک اسپای سه طبقه وسیع 3500 متر مربع قرار دارد، مکان مناسبی برای استراحت و یافتن روحیه درونی شما خواهد بود. همچنین مجموعه‌ای از استخرهای باشکوه وجود دارد که مهمانان می‌توانند در آن آب تنی کنند، از جمله یک استخر بزرگ مدور، یک استخر بی‌نهایت خانوادگی و یک استخر خصوصی ویژه بزرگسالان. غذا خوردن و استراحتدر استراحتگاه این هتل با مجموعه‌ای چشمگیر از 10 رستوران و بار که همگی توسط طراحان مشهور رستوران در سطح جهانی طراحی شده‌اند، رویای هر غذاخوری خواهد بود.

هتل های جمیرا را بشناسید!

هتل فایو لوکس (Five LUXE)

هتل های لوکس دبی

FIVE LUXE ، یکی از هتل های لوکس دبی است که در ساحل JBR و بین Ritz-Carlton دبی و Rixos Premium JBR قرار دارد. علاوه بر بهترین بخش‌های ملک پالم جمیرا – استخر اجتماعی نمادین، تمرکز جدی بر عالی بودن آشپزی و یک کلوپ ساحلی درخشان، مواردی منحصر به فرد برای این هتل به حساب می‌آیند.این هتل همچنین، دارای 222 اتاق و سوئیت مجلل و 277 اقامتگاه مجلل برای مهمانان از جمله Writer Suite، Musician Suite و Royal Suite سلطنتی است. در سبک واقعی FIVE، می‌توانید انتظار بهترین غذاهای کلاس خود را داشته باشید، با مجموعه‌ای از رستوران‌ها و مکان‌های تفریحات شبانه که همگی برای شگفت‌انگیز کردن مهمانان طراحی شده‌اند. این هتل، یکی از بهترین و لاکچری‌ترین مکان های دبی به شمار می‌آید.

هتل لانا (The Lana)

هتل های لوکس دبی

این برج خیره‌کننده 30 طبقه، 225 اتاق مهمان فوق‌العاده لوکس – 69 مورد از آنها سوئیت – را در خود جای می‌دهد که دارای شیک مدرن با سقف‌های سه‌گانه، مبلمان شیک به رنگ‌های طلایی، بژ و زیتونی است. امکانات هتل لانا شامل مرکز سلامتی با سالن بدنسازی و اسپا، سالن استراحت در باغ و صحنه جذاب روی پشت بام است که از یک استخر خیره کننده با منظره شهر در طول روز به یک لانژ بار پر جنب و جوش در شب تبدیل می‌شود. لانا همچنین یک زمین بازی غذاخوری با شیرینی‌پزی زیبا، یک رستوران مدیترانه‌ای با غذاخوری خصوصی، یک کافه ایتالیایی با صندلی‌های سرپوشیده و بیرونی و یک رستوران تجربه‌ای خاص در طبقه هجدهم خواهد بود. مهمانان هتل می‌توانند با قایق‌سواری کوتاه و خوش‌منظره از بیزینس بی مارینا تا وان در پالم جمیرا، جایی که می‌توانند به امکانات باشگاه ساحلی دسترسی داشته باشند، سوار شوند.

هتل  One&Only One Za’abeel

هتل های لوکس دبی

هتل One&Only One Za’abeel یک سالن آسمانی پانوراما دارد که رستوران‌های درجه یک، فروشگاه‌های سرآشپزهای مشهور را در خود جای داده است. استخر، امکانات رفاهی و سرگرمی همگی از نکات مثبت این هتل هستند و بی شک آن را به یکی از لوکس ترین هتل های دبی تبدیل کرده اند.

229 اتاق و سوئیت که توسط معماران مشهور بین المللی Denniston طراحی شده‌اند، نشان می‌دهند که این هتل مظهر راحتی و لوکس بودن است. از طرفی سکان آشپزخانه این هتل نیز به یکی از بهترین‌های جهان سپرده شده است. از جمله آن سوفی پیک، که رستوران‌هایش او را به تحسین‌شده‌ترین سرآشپز زن در جهان تبدیل کرده است. پاکو مورالس که به خاطر نگاه نوآورانه‌اش به غذاهای اندلسی معروف است. در کل، این هتل انتظارات شما را از لاکچری بودن بالاتر خواهد برد.

ریزورت چهار فصل دبی در ساحل جمیرا

هتل های لوکس دبی

قطعا هتل ریزورت چهار فصل دبی، جایگاه اول در لیست هتل های لوکس دبی را به خودش اختصاص می‌دهد. چرا؟

ریزورت چهار فصل دبی، در سواحل سفید و زیبای این شهر با سنگ مرمر، لوسترهای مورانو و سقف‌های طلایی با رنگ‌های آرام‌بخش و خاکی الهام‌گرفته از صحرا و خلیج عربی قرار گرفته است. بیایید کمی در این هتل قدم بزنیم! 

تور ارزان دبی فقط با سه کلیک

در هتل ریزورت چهار فصل دبی، چه چیزی در انتظار شماست؟

کارکنان در اطراف استخرهای تالاب انحنادار و سایه‌دار، همیشه با نوشیدنی‌ها و کلوچه‌های زغال اخته آماده هستند. اغلب زوج‌ها هم به سمت مجسمه‌های گوی‌مانند کنار ساحل می‌روند تا غروب خروشید این شعله‌های آتشین را تماشا کنند و عکس‌های عاشقانه بگیرند. در اسپای هتل اما درمان‌هایی وجود دارد که توسط استاد سوئیسی ضد پیری پائولین بورگنر طراحی شده و درمان هر دردی است. غذاها نیز از بهترین مواد اولیه ارگانیک با دستان سرآشپزهای معروف پخته و به شکل یک تابلوی نقاشی سرو می‌شوند. 

جمیرا نزدیک‌ترین ساحل به مرکز شهر است و برج العرب و برج خلیفه نیز از روی پشت بام، با طاق‌های عربی که شهر چشمک‌زن را قاب‌بندی کرده‌اند، به بهترین وجه قابل مشاهده هستند. اینجا، دنیایی دیگر است!

هتل وان سنترال از هتل های لوکس دبی

هتل های لوکس دبی

زرق و برق را فرموش کنید و از نگاه دیگری به این قدم بگذارید. هتل وان سنترال از هتل های لوکس دبی و بسیار جالب برای خلاقان، عاشقان عصر دیجیتال، فناوری و کتاب است. فضاهای ایجاد شده در این هتل برای  انجمن‌ها و جلسات بسیار مناسب هستند. همچنین، لابی پر از هزاران کتاب در اختیار همه، اتاق ضبط پادکست، استودیو سفالگری و میزهای پر از ماشین تحریر است تا خلاقیت و زیبایی را برای مهمانان خود بوجود آورند.

در طول روز، فضای هتل، پر از صاحبان مشاغل باهوش، هنرمندان، مهاجران مد روز و اماراتی‌هایی است که به دنبال علم و نظرات متفاوت هستند. مهمانان هتل بیشتر روزها را با استراحت روی تخت‌ها و کیسه‌های حبوبات در اطراف استخر پشت بام، خوردن تاکو و نوشیدن مارگاریتا از بار استخر می‌گذرانند. 

در هتل وان سنترال، چه چیزی در انتظار شماست؟

اگر این هتل را در تور دبی خود رزرو کردید؛ حتما در این استخر شنا کنید و از بالا بهترین مناظر شهر ببینید. عصرها هم وقتی در اسپای The Extra Hour یک ماساژ کامل بدن انجام دادید و موهایتان را در آرایشگاه‌های هتل آرایش کردید، می‌توانید از بین پنج رستوران و بار در هتل یکی را برای امتحان کردن بهترین غذاهای بین المللی انتخاب کنید. 

این هتل دارای 434 اتاق و سوئیت است که در چندین سطح مختلف تقسیم شده‌اند و فضاهای داخلی طبقه اول در فضاهای عمومی به رنگ بژ برگرفته از بیابان است. همانطور که بالاتر می روید، رنگ های بیشتری به هر طبقه به عنوان ادای احترام به صحرای دبی اضافه می‌شوند و فضاهای خیلی لوکس و دیدنی را در جلوی چشمانتان قرار میدهند. فضای داخلی اتاق مدرن و بازیگوش است؛ اگر بخواهید از لابی، فیلم بگیرید و بر روی تخت نرم و گرم همراه با نوشیدنی خنک از اقامتتان لذت ببرید.

آدرس: خیابان مرکز تجاری 2، دبی

تفریحات لاکچری دبی، فراتر از تصور شما هستند.

تفریحگاه جزایر جهانی آنانتارا دبی

Anantara The Palm Dubai Resort

جزایر جهانی آنانتارا برای مدت طولانی در حال ساخت بوده‌اند و در طول چندین دهه به دلایل مالی و زیست محیطی متوقف شده‌اند. ریزورت جزایر جهانی آنانتارا دبی اولین اقامتگاهی است که در مجمع الجزایر ساخته دست بشر، افتتاح شده است. در اینجا، مناظر بی‌نظیری از افق درخشان دبی خواهید دید. بهترین اقامت را خواهید داشت؛ چراکه ورزش‌های آبی، جت اسکی و غواصی، تجربه‌های عالی را برای شما به ارمغان می‌آورند. 

اگر می‌خواهید به همراه خانواده‌تان به مدت طولانی اقامت داشته باشید؛ این سوئیت‌ها گزینه‌های بسیار لوکس و راحتی خواهند بود. شاید از نظر شما تفریحگاه جزایر جهانی آنانتارا دبی را نتوان جز هتل های لوکس دبی در نظر گرفت؛ اما اینجا هیچ چیز از تجمل و امکانات یک هتل کم ندارد. 

آدرس: آمریکای جنوبی، جزایر جهانی، دبی

هتل های ساحلی دبی، بهترین و بی نظیرترین اقامت را برای شما به همراه خواهند داشت.

ریزورت بولگاری از هتل های لوکس دبی

هتل های لوکس دبی

پنجمین مجموعه اضافه شده به مجموعه هتل‌ها و استراحتگاه‌های بولگاری معروف، پس از میلان، بالی، لندن و پکن، بولگاری ریزورت دبی توسط آنتونیو سیتریو پاتریشیا ویل ایتالیایی با همان کمال جواهرات این برند طراحی شده است. 

اقامت در اینجا یک تجربه مینیمالیسم ساده ایتالیایی است که با ولخرجی زیاد، در اتاق‌های لوکس کامل شده از مبلمان اصیل ایتالیایی، شما را به تماشای فرهنگ این کشور در مرکز دبی دعوت می‌کند. از ویژگی‌های ریزورت بولگاری به عنوان یکی از هتل های لوکس دبی، موقعیت خاص و ویژه آن در یک جزیره خصوصی است. 

در واقع، موقعیت جزیره خصوصی، مناظری هیجان انگیز از خط افق شهر به علاوه مزایای اسکله تفریحی و باشگاه قایق بادبانی خود را برای اولین بار برای برند هتل و برای دبی بوجود آورده است. 

جواهری که در تاج آن وجود دارد، استخر 25 متری سرپوشیده با مناظر خیره‌کننده اقیانوس و شهر است که در این استخر Vitality  از کاشی‌های موزاییک طلایی و سبز درخشان برای به اوج رساندن تجمل استفاده شده است. 

آدرس: جزیره خلیج جمیرا، دبی

هتل لژ الفایا دبی

Alfaya Lodge Hotel

از دیگر هتل های لوکس دبی که در خود شهر نیست؛ هتل لژ الفایا می‌باشد. لژ الفایا اقامتگاهی شبیه به سراب است که تجربه‌ای بی‌نظیر در صحرا را به ارمغان می‌آورد. این قطعه کوهستانی در جاده خلوت Al Faya واقع شده است، زمانی در دهه 1960 فقط یک ایستگاه غبارآلود بنزین بود. در سال 2016، توسعه‌دهندگان دولتی برنامه‌ای بلندپروازانه برای تبدیل بلوک‌های سیمانی متروکه به یک اقامتگاه پنج اتاقه ایجاد کردند. نتیجه آن هم یک هتل فوق‌العاده جذاب و متفاوت شد. که در آن اتاق‌ها دارای نورگیرهای ستارگان و چاله‌های آتش هستند و اسپا دارای استخر آب شور دریا و اتاق نمک درمانی هیمالیا است. ساده‌تر بگوییم، شما تجربه‌ زندگی در صحرا را به شکلی مدرن‌تر و راحت‌تر خواهید داشت. 

آدرس: شارجه، امارات متحده عربی

سافاری دبی را از دست ندهید!

هتل ماندارین اورینتال از هتل های لوکس دبی

هتل های لوکس دبی

هتل‌های ساحلی زیادی در دبی وجود دارد، اما تعداد کمی می‌توانند ادعا کنند که به اندازه هتل ماندارین اورینتال که در بخش خصوصی جمیرا در سال 2019 افتتاح شد، درخشان و خوب هستند. این هتل جدید به معنای واقعی براق و درخشان است؛ چون از جنس برنز در نمای آن استفاده شده است. 

درختانی با لامپ‌های کریستالی به شکل برگ که لابی را پوشانده‌اند و جنگل پری درخشانی را ایجاد کرده‌اند که به ساحل منتهی می‌شود. قدم زدن در این مسیر بسیار دیدنی و غیرقابل تصور است. بحث دیگر Tasca است، یکی از شش رستوران هتل، که توسط آشپز پرتغالی خوزه آویلز رستوران دو ستاره میشلین بلکانتو در لیسبون رهبری می‌شود. در اینجا، بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای متنوع را در محیط زیبا یکی از هتل‌های لوکس دبی نوش جان خواهید کرد. 

هتل های ساحلی زیادی در دبی وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها می توانند ادعا کنند که به اندازه هتل ماندارین اورینتال براق و جذاب هستند.

آدرس: خیابان جمیرا بیچ، جمیرا 1، دبی

پارک های آبی دبی، از بهترین و فراموش نشدنی‌ترین تفریحات دبی هستند.

حرف آخر

دبی سرزمین تجمل و شکوه است. پایتخت امارات متحده عربی دارای استراحتگاه‌های بی‌شمار و حتی جزایری است که به شکل درختان نخل هستند. از معماری آینده‌نگر گرفته تا سبک‌های زندگی مجلل، این شهر به همان اندازه که مدرن است، سنتی خود را نیز حفظ کرده است. یکی از چیزهایی که هرگز تغییر نکرده است وضعیت دبی به عنوان یک مقصد مسافرتی لوکس با برخی از بهترین هتل‌های جهان است. اگر به دنبال مکانی برای اقامت در دبی هستید، 6 مورد از بهترین هتل های لوکس دبی در این مقاله آورده شده تا سفر شما را فراموش‌نشدنی کنند. پیشنهاد می‌کنیم، قبل از هر چیز راهنمای سفر به دبی را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری از این شهر افسانه‌ای بدست آورید.

رزرو هتل دبی با سه کلیک!

سوالات متداول

هتل های لوکس در دبی چه خدمات و امکاناتی ارائه می‌دهند؟

هتل های لوکس در دبی با امکاناتی از قبیل استخرهای شنا، رستوران‌های با منوی باز، سرویس اتاق 24 ساعته، اسپا و سالن‌های ورزشی به میهمانان خود رفاه و لذت فراوان ارائه می‌دهند.

چه ویژگی‌هایی هتل های لوکس دبی را از دیگر اقامتگاه‌ها متمایز می‌کند؟

هتل های لوکس دبی با معماری خاص، دکوراسیون شیک، و مناظر طبیعی زیبا، تجربه اقامتی منحصر به فرد و لوکس را به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

هزینه اقامت در هتل های لوکس دبی چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل های لوکس دبی معمولاً بالاتر از هتل‌های معمولی است و متناسب با امکانات، خدمات و لوکیشن آنها متغیر می‌شود.

نظرات کاربران