قیمت تفریحات آبی کیش

قیمت تفریحات آبی کیش در سال 1402 چقدر است؟

سفر به جزیره کیش همیشه هیجان‌اگیز است اما اگر تفریحات آبی جزیره را در برنامه گردش خود بگنجانید این سفر خاطره‌انگیزتر خواهد شد. کیش جزیره‌ای پر از شگفتی و جاهای دیدنی است؛ از هتل و مراکز خرید گرفته تا تفریحات و گردشگری آن. اما مهم‌ترین و باحال‌ترین بخش سفر، قطعا گردش و خوشگذرانی آن است. مهم نیست اهل هیجان و آدرنالین باشید یا به دنبال یک تفریح آرام باشید؛ کیش تمام این تفریحات را در خود جای داده است. اگر هنوز بلیط هواپیما تهران کیش را رزرو نکرده‌اید؛ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک را که درباره قیمت تفریحات آبی کیش است بخوانید و با توجه به بودجه‌تان یکی از این تفریحات آبی کیش را انتخاب و از آن لذت ببرید. 

برای خرید بلیط هواپیما کیش می‌توانید فقط به اندازه سه کلیک وقت بگذارید و سفرتان را شروع کنید!

پارک های آبی کیش؛ تجربه بی‌نظیر هیجان و آدرنالین

قیمت تفریحات آبی کیش

گشت‌وگذار و لذت تفریح در جزیره زیبای کیش بدون تجربه تفریحات آبی کیش مانند خوردن پلو بدون خورشت است! همان‌طور که می‌دانید اصلی‌ترین دلیل محبوبیت جزایر، سواحل زیبای آن‌ها است زیرا بودن کنار آبی دریا بسیار آرامش‌بخش است. کیش که یک جزیره لوکس و دیدنی است سهم بسزایی از انواع تفریحات دریایی جنوب کشور را به خود اختصاص داده و برخی از تفریحات آبی تنها در این جزیره ارائه می‌شود. بنابراین لازم است قبل از برنامه‌ریزی برای سفرتان قیمت تفریحات آبی کیش را بدانید. 

ورزش‌های آبی در کیش مختص فصول مختلف سال است و هر زمان از سال را که برای سفر خود انتخاب کرده باشید می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. اما اگر بخواهیم بهترین زمان استفاده از تفریحات آبی کیش را بگوییم باید به پاییز و زمستان اشاره کنیم که آب‌وهوای بهاری و عالی دارد و می‌توانید با خیال راحت از تفریحات آبی کیش لذت ببرید. کدام تفریحات؟ در ادامه با این تفریحات بیشتر آشنا می‌شویم.

سرسره یا دلفین؛ کدام پارک را دوست دارید؟

در کیش پارک‌های متنوعی وجود دارد که سرگرمی‌های متفاوتی را برای مسافران به ارمغان آورده است. برای مثال، پارک آب اوشن انواع مختلف سرسره‌های آبی دارد و پارک دلفین‌های کیش هم پر از دلفین‌های بازیگوش و دوست‌داشتنی و باغ پرندگان است. حالا دیگر تصمیم با شماست که لذت پرت شدن از بالای سرسره را بیشتر دوست دارید یا تماشای هنرهای عجیب و دیدنی دلفین‌ها را؟

در پارک دلفین‌ها شما با شیرین‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین موجود دریا، یعنی دلفین آشنا خواهید شد. دلفین‌ها با نمایش‌های زیبا و خلاقانه شما را به وجد می‌آورند. البته به غیر از دلفین‌ها، گراز دریای، گربه دریایی، شیر دریایی هم در این مجموعه زندگی می‌کند. یکی از ویژگی‌های خاص این پارک وجود یک فضای سبز عالی با گونه‌های گیاهی متنوع و همچنین باغ پرندگان است؛ بیایید با یک تیر چند نشان بزنیم و همه این موجودات را از نزدیک ببینیم.

اما قیمت تفریحات آبی کیش از جمله پارک آبی اوشن و پارک دلفین‌ها چقدر است؟ قیمت بلیط ورودی پارک آبی اوشن و پارک دلفین کیش به ترتیب 850 هزار تومان و 550 هزار تومان است. 

سایر تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش و شاتل سواری

به جز پارک‌های آبی می‌توانید سراغ تفریحات آبی دیگری هم بروید که در دریا انجام می‌شود. شاید حسی عجیب و ترسناک یا شاید هم تجربه‌ای با آدرنالین بالا را خلق کنید. در ادامه با این تفریحات آشنا می‌شویم و قیمت تفریحات آبی کیش را بررسی می‌کنیم.

شاتل سواری 

یکی از بهترین تفریحات آبی کیش شاتل است که امکان استفاده انفرادی و همچنین خانوادگی از آن وجود دارد. در این ورزش به شما و دوستانتان لباس‌های مخصوص داده می‌شود و روی یک تیوپ بزرگ سوار می‌شوید. قسمت هیجان‌انگیز ماجرا وقتی اتفاق می‌افتد که شاتل سواری شروع می‌شود. بالا و پایین پریدن و همزمان پاشیدن آب روی صورتتان باحال‌ترین تجربه در جزیره کیش خواهد بود. فقط در هنگام شاتل سواری حواستان باشد که تعادل خود را بر روی تیوپ حفظ کنید تا داخل آب پرت نشوید؛ هر چند که با پوشیدن جلیقه هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند.

اما قیمت تفریحات آبی کیش از جمله شاتل سواری چقدر است؟ قیمت بلیط شاتل سواری در سال 1402 برای 1 تا 3 نفر و برای 15 دقیقه 200 هزار تومان است.

فلای بورد 

از دیگر تفریحات آبی کیش که خیلی طرفدار دارد فلای برد است. در فلای بورد شما روی یک پمپ قوی آب که زیر پاهای شما بسته شده است می‌ایستید و به کمک پمپ فشار قوی به صفحه زیر پای شما منتقل می‌شود و باعث می‌شود پرواز کنید و از بودن در ارتفاع لذت ببرید. حتی می‌توانید شیرجه بزنید و بچرخید. یادتان باشد فلای برد تفریحی هیجان‌انگیز است که نیاز به آموزش خاصی هم ندارد؛ پس اگر اهل آدرنالین و هیجان هستید فلای بورد را امتحان کنید. 

قیمت تفریحات آبی کیش از جمله فلای بورد در سال 1402 برای 1 نفر و برای 20 دقیقه 800 هزار تومان است.

کیبل اسکی 

قیمت تفریحات آبی کیش

سایت کیبل اسکی کیش یکی از بهترین سایت‌های کیبل اسکی ایران است که طرفداران زیادی هم دارد. سایت کیبل اسکی کیش به ساحل نارگیل نزدیک است و در محوطه آن چند آلاچیق برای پیک‌نیک وجود دارد. همچنین در نزدیکی سایت کیبل اسکی کیش چند رستوران و کافه واقع شده است، پس اگر بعد از تفریح و گردش گرسنه شدید سراغ این رستوران‌ها وکافه‌ها بروید. 

این تفریح ابی برای تمام سنین مناسب است و نسبت به بقیه تفریحات آبی کیش آسان‌تر است اگر اسکی روی آب را بلد باشید. سعی کنید تعادلتان را روی آب حفظ کنید و از کیبل اسکی لذت ببرید. قیمت تفریحات آبی کیش از جمله کیبل اسکی در سال 1402 برای 1 نفر و برای 60 دقیقه 500 هزار تومان است.

جت اسکی روی آب

جت اسکی یکی از تفریحات آبی کیش است که بین مسافران بسیار محبوب است. این تفریح هیجان‌انگیز در تمام شهرهای ساحلی ارائه می‌شود اما تجربه ان در ساحل زیبای جزیره حال‌وهوای خاص خودش را دارد. استفاده از جت اسکی نیاز به آموزش ندارد اما اگر قرار باشد با جت اسکی‌های قدرتمند و قوی کار کنید باید توسط مربی آموزش ببینید. قیمت تفریحات آبی کیش از جمله جت اسکی در سال 1402 برای 1 نفر و برای 20 دقیقه 500 هزار تومان است.

پاراسل 

پاراسل  کیش

پاراسل یا پاراسیلینگ یکی از تفریحات آبی کیش است که بسیار لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی است. پاراسل که یکی از محبوب‌ترین تفریحات آبی کیش است تشکیل شده از یک قایق و چتر که به‌وسیله طناب مخصوص به قایق موتوری متصل شده و با حرکت قایق در آسمان‌ اوج می‌گیرید و حرکت خواهید کرد‌. معمولا دو تا سه نفر با توجه به وزنشان می‌توانند این ورزش را همزمان با هم انجام دهند. 

بد نیست بدانید که چتر مخصوص پاراسل امکان اوج گرفتن تا ارتفاع۱۵۰ الی ۳۰۰ متر را دارد و البته کسانی می‌توانند از چترسواری پاراسل استفاده کنند که ترس از ارتفاع نداشته باشند. در این ورزش علاوه‌بر دریای آبی خلیج فارس، کل جزیره کیش را نیز از بالا خواهید دید.

بناناسواری

بنانا سواری از تفریحات جدید و متفاوت کیش است که حس‌وحالش هم جالب و خفن است. در این مورد از تفریحات آبی کیش سوار یک تیوپ موزی شکل می‌شوید. سرعت بالای قایق‌ها، بالا و پایین پریدن و از همه باحال‌تر خیس شدن بهترین و لذت بخش‌ترین تجربه سفر شما خواهد بود. معمولا این تفریح برای کودکان و نوجوانان جالب و دوست‌داشتنی است. مزیت بنانا سواری به سایر تفریحات آبی کیش این است که نیاز به مهارت خاصی و یا حفظ تعادل ندارد و قیمت آن نسبت به سایر تفریحات ارزان‌تر است. قیمت تفریحات آبی کیش از جمله بنانا سواری در سال 1402 برای 4 تا 7 نفر و برای 15 دقیقه 180 هزار تومان است.

اسکوتر زیردریایی 

قیمت تفریحات آبی کیش

اگر اهل غواصی و شناکردن نیستید و مهارتی در این دو مورد ندارید؛ اما می‌خواهید دنیای زیر آب را از نزدیک لمس کنید؛ اسکوتر زیردریایی بهترین گزینه از تفریحات آبی کیش برای شما است. با کمک یک دستگاه شبیه به لباس‌های فضانوردان به دل آب‌های فیروزه‌ای رنگ خلیج فارس بروید و از نزدیک ماهی‌های رنگارنگ را ببینید.

قسمت سر این اسکوتر شیشه‌ای دارد و اسکوتر شبیه به موتور است؛ داخل اسکوتر قرار می‌گیرید و به اعماق دریا سفر می‌کنید. توجه داشته باشید که استفاده‌کردن از این دستگاه نیازی به آموزش غواصی ندارد و افرادی که حتی شنا بلد نیستند هم می‌توانند از اسکوتر زیردریایی استفاده کنند. فقط افراد زیر 12 سال سن نمی‌توانند به سراغ این سرگرمی بروند. قیمت تفریحات آبی کیش از جمله اسکوتر زیردریایی در سال 1402 برای 1 نفر 800 هزار تومان است.

رزرو هتل های کیش سه کلیک را از دست ندین

غواصی 

از مهم‌ترین تفریحات دریایی کیش، غواصی است که یک تجربه جذاب و فراموش نشدنی خواهد بود؛ پس از امتحان کردن آن نترسید. برای تجربه غواصی زیر آب کیش، ۴ روش وجود دارد. لازم به ذکر است برای غواصی لازم است حتما شنا بلد باشید. در سایت‌های ارائه خدمات غواصی، لباس مخصوص به همراه کپسول اکسیژن به شما داده خواهد شد.

از برخی بهترین سایت‌های غواصی در کیش می‌توان به بیگ کورال، ژوراسیک پارک، غواصی سازه‌ها، داما یا کشتی مغروق، دشت جلبک‌ها، دشت ستاره‌ها، ساترن کرک و کشتی خرما اشاره کرد. شاید جالب باشد که بدانید در صورتی که آموزش‌های غواصی را طی نکرده باشید به کمک مربی داخل آب‌های محافظت شده غواصی خواهید کرد اما کسانی که دوره‌های غواصی را طی کرده باشند؛ می‌توانند در دریا شنا کنند. قیمت تفریحات آبی کیش از جمله غواصی در سال 1402 برای 1 نفر و برای 20 دقیقه 600 هزار تومان است.

با تفریحات آبی آرامش‌بخش چطورید؟

غواصی در کیش

اگر برای رفع خستگی و استرس راهی جزیره شده‌اید و اصلا از تفریحات آبی پرهیجان خوشتان نمی‌آید فهرستی از تفریحات آبی کیش که در ادامه آمده را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پدل بورد 

پدل بورد یکی از تفریحات آبی کیش است که استفاده از آن برای همه آسان است. پدل بورد تشکیل شده از یک صفحه بزرگ است که فرد می‌تواند بر روی آن ایستاده یا بنشیند. توجه داشته باشید که پدل بورد در سواحل و روزهای آرام که آب دریا موج کمتری دارد برگزار می‌شود. قطعا با تماشای آبی بیکران دریا و شنیدن صدای موج که به صفحه پدل بورد می‌خورد؛ حس آرام و دلنشینی خواهید داشت. شاید هم به همین خاطر است که پدل بورد در میان تفریحات آبی کیش بسیار پرطرفدار است. قیمت تفریحات آبی کیش از جمله پدل بورد در سال 1402 برای 1 نفر 480 هزار تومان است.

ماهیگیری کیش؛ تمرین صبر و لذت گرفتن ماهی

قیمت تفریحات آبی کیش

گردش و خوش‌گذرانی در جزیره تنها به تفریحات آبی کیش خلاصه نمی‌شود. ماهیگیری یکی از آن کارهای هیجان‌انگیز در سفر به کیش است که عاشقان صیادی را به وجد می‌آورد. البته اگر عاشق ماهیگیری باشید می‌تواند برای شما آرامش‌بخش باشد.

یادتان باشد که ماهیگیری باعث افزایش قدرت تمرکز می‌شود. می‌توانید به کلوپ‌های ماهیگیری کیش مراجعه کنید، تجهیزات مورد نیاز را امانت بگیرید و شروع به صید کنید. الته می‌توانید خودتان لوازم ماهیگیری همراه داشته باشید و در ساحل میرمهنا ماهی بگیرید اما اگر دوست دارید حرفه‌ای‌تر ماهی صید کنید به کلوپ‌های ماهیگیری بروید و به کمک مربی چند ماهی درشت صید کنید.

قیمت تفریحات آبی کیش از جمله صیادی و ماهیگیری در کلوپ‌ در سال 1402 برای ماهیگیری ثابت با شناور و تجهیزات 1 میلیون و سیصد هزار تومان و برای ماهیگیری ترولینگ با شناور و تجهیزات 2 میلیون تومان است.

قایق سواری

قایق سواری هم از دیگر تفریحات آبی کیش است که اگر به آن علاقه داشته باشید می‌تواند بسیار آرامش‌بخش باشد. معمولا قایق‌ها ظرفیت‌های مختلفی دارد و می‌توانید با دوستان یا به همراه خانواده یک قایق رزرو کنید.

می‌توانید با خودتان کمی نان ببرید تا به مرغان دریایی غذا بدهید. شک نکنید که بوی دریا در کنار نسیم ملایم و بالا و پایین رفتن قایق بیشتر از هر چیز حس آرامش را برای شما تداعی می‌کند. راستی یادتان نرود که حتما جلیقه نجات ببندید چون کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند.

قیمت تفریحات آبی کیش از جمله قایق سواری در سال 1402 برای 1 تا 6 نفر برای 20 دقیقه با قایق تندرو تک موتور 380 هزار تومان، برای قایق تندرو دو موتور و برای 1 تا 10 نفر 530 هزار تومان، با قایق تندرو تک موتور برای 60 دقیقه 1 میلیون و 150 هزار تومان و گشت با قایق تندرو دو موتور برای 60 دقیقه 1 میلیون و 500 هزار تومان است. همچنین گشت دور جزیره با قایق تندرو تک موتور و قایق تندرو دو موتور به ترتیب 1 میلیون و 950 هزار تومان و 2 میلیون و 700 هزار تومان است. برای گشت با قایق بادبانی و قایق پارویی نیز باید جداگانه 290 هزار تومان بپردازید. 

کایاک سواری

کایاک سواری کیش

حتما تا به‌حال مسابقات کایاک سواری را در تلویزیون تماشا کرده‌اید؛ نظرتان درباره امتحان کردن این مورد از تفریحات آبی کیش که بسیار مهیج است چیست؟ می‌توانید به صورت تک نفره یا دونفره یک کایاک اجاره کنید و خودتان را به دست آرامش دریا بسپارید. نگران نباشید؛ در عرض چند دقیقه همه فوت‌وفن‌ها را یاد می‌گیرید و با پوشیدن جلیقه نجات دیگر جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. حتی می‌توانید از عکاس‌هایی که در مجموعه‌های تفریحی حضور دارند بخواهید که زیباترین عکس‌ها را با پس‌زمینه دریا از شما بگیرند. قیمت تفریحات آبی کیش از جمله کایاک سواری در سال 1402 برای 1 نفر 160 هزار تومان است.

تفریحات آبی کیش در شب

همه می‌دانیم که شب‌های کیش، آب‌وهوای دلنشین‌تری دارد. به همین خاطر اغلب مسافران ترجیح می‌دهند تفریحات آبی شبانه در کیش تجربه کنند. اما چه تفریحاتی؟ در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

کشتی‌های تفریحی؛ لوکس و جذاب

قیمت تفریحات آبی کیش

از رویایی‌ترین تفریحات آبی کیش، تور کشتی‌های تفریحی آن هم در شب است. در این کشتی‌ها هر برنامه‌ای که فکرش را کنید؛ برای سرگرم‌کردن و خندان شما اجرا می‌شود؛ استندآپ کمدی، اجرای موسیقی زنده در کنار پذیرایی با خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی یک شب رویایی برایتان رقم خواهد زد.

با تور کیش سه کلیک یک سفر فوق العاده ای را تجربه کنید.

قیمت تفریحات آبی کیش از جمله کشتی‌های تفریحی در سال 1402 برای 1 نفر از 520 هزار تومان شروع می‌شود. همچنین قیمت بلیط ورودی کشتی تفریحی آکواریوم برای 1 نفر ۲۳۰ هزار تومان است. برای اجاره کشتی تفریحی خصوصی نیز باید 2 میلیون و ششصد هزار تومان بپردازید.

کلام آخر

از وقتی که تصمیم می‌گیرید راهی جزیره کیش شوید تا وقتی که از سفر برمی‌گردید باید برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. ما در این مقاله سعی کردیم قیمت تفریحات آبی کیش را با جدیدترین تغییرات بررسی کنیم تا راحت‌تر برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. پس حسابی خوش بگذرانید.

نظرات کاربران