ساحل درختان نارگیل جزیره کیش

ساحل درختان نارگیل کیش؛ مهمانی آفتاب، شن و دریا

درختان نارگیل کیش

همان لحظه‌ای که پا به ساحل درختان نارگیل کیش بگذارید، از نزدیک با چشم‌اندازی دیدنی و بی‌نظیر روبرو می‌شوید. خورشید طلایی که با تابش‌های گرم‌اش همه‌جا را به رنگ طلایی پوشانده، امواج مهیب دریا که با صدای خروشانش به ساحل می‌زنند و پرنده‌هایی که در آسمان آزادانه پرواز می‌کنند. این همه زیبایی در یک جا ممکن است باورش برایتان سخت باشد اما این، واقعیت ساحل درختان نارگیل کیش است.

رزرو تور کیش

همانطور که از نام این ساحل (ساحل درختان نارگیل کیش)! پیداست، درختان نارگیل یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های این منطقه هستند. این درختان باستانی و مرموز که برخی از آن‌ها به سنین دور برمی‌گردند، مکانی جادویی و خاص را برای گردشگران فراهم کرده‌اند. زیر سایه‌ی آن‌ها می‌توانید به تفکر فرو روید، کتاب بخوانید یا حتی خواب ببینید و از آرامش لحظاتی بهره‌مند شوید.

تفریحات در ساحل درختان نارگیل کیش

درخت نارگیل، درخت زندگی نیز نامیده می شود؛ زیرا تمام قسمت های درخت – از بالا به پایین – برای حفظ زندگی انسان استفاده می شود و به همین خاطر مفیدترین درخت دنیا است. حالا شما تصور کنید که در میان 3000 درخت نارگیل یا درخت زندگی قدم می زنید ! بی نظیر نیست ؟

باور کنید یا نه؛ درختان نارگیل حضور شما را حس می کنند و شما را در ساحل تنها نمی گذارند. انرژی خاصی که میان رنگ سبز روشن این درختان بلند در کنار آسمان و دریای آبی است؛ آرامش وصف ناپذیری را برای شما فراهم می کند. البته این موارد گفته شده بیشتر برای افرادی بود که علاقه مند به پیدا کردن جای دنج خود میان ساحل درختان نارگیل کیش هستند.

ساحل درختان نارگیل کیش برای کسانی که به دنبال ماجراجویی و هیجان هستند، فرصت‌های فراوانی را در اختیار قرار می‌دهد. شما می‌توانید در این ساحل زیبا و دیدنی به ورزش‌های آبی مانند شنا، پاراسل، جت‌اسکی یا حتی غواصی پرداخته و از نزدیک با دنیایی پر از رنگ و لطافت در درون اعماق دریا آشنا شوید.

غواصی کیش
  • تفریحات آبی پر از هیجان : “کلمات نمی توانند درک کنند که این ساحل چقدر تماشایی است. امتداد طولانی ماسه سفید و آب کریستالی در کنار سایه درختان ناگیل.” در این ساحل می توانید به تفریحات ذیل بپردازید:
  • قایق سواری
  • جت اسکی
  • غواصی
  • سه چرخ آبی
  • آموزش شنا
  • ماساژ در پلاژ آقایان
  •  دوچرخه‌سواری
  • امکان ورزش هندبال- فوتبال- والیبال
  • آلاچیق
  • عکاسی
  • کافی‌شاپ هتل داریوش
  •  رستوران میرمهنا

ساحل درختان نارگیل را در چه ساعتی از روز ببینیم  ؟

اگر می خواهید کارت پستالی به ابعاد بزرگی جایی که هستید را از ساحل درختان نارگیل کیش ببینید؛ باید در زمان غروب آفتاب آنجا باشید.  شما می توانید یک هفته کامل را در این ساحل زیبا بگذرانید و ماجراهای جدیدی در میان سایه درختان نارگیل پیدا کنید. فقط کافیست تا تور کیش را رزرو کنید!

در پایان هر روز، منتظر غروبی بی‌نظیر بر روی ساحل درختان نارگیل کیش باشید. زمانی که خورشید به آرامی در دل دریا فرو می‌رود و رنگ‌های نارنجی، قرمز و زرد با هم آمیخته شده و آسمان را به تصویری بی‌نظیر تبدیل می‌کنند. پس از غروب، شب‌های ستاره‌ای منتظر شما هستند که در آن‌ها می‌توانید به تماشای کهکشان‌ها و ستاره‌های درخشان بپردازید.

ساحل درختان نارگیل کیش کجاست؟

این ساحل بسیار زیبا و قابل دسترس برای همه است. یک مسیر فوق العاده برای پیاده روی در امتداد ساحل با دوش برای تمیز کردن وجود دارد. می‌توانید روی شن‌های نرم بنشینید، به پیاده‌روی بروید، غواصی کنید، یا روی قایق پارویی در آب‌های شفاف و آرام بروید. ساحل درختان نارگیل کیش واقعاً تعریف بهشت ​​است! اما ساحل درختان نارگیل کیش کجاست ؟

ساحل درختان نارگیل کیش و سفر به کارائیب ایران!

درختان نارگیل، نمادی از بهشت‌های ساحلی در سراسر جهان هستند. این درخت‌های سربه فلک کشیده سبز رنگ بیشتر آب و هوای گرمسیری را دوست دارند و به دلیل تحمل نمک، می‌توانند در محیط‌های نمکی مانند اقیانوس‌ها رشد کنند. به همین خاطر در اغلب جزایر جهان این درختان ساحلی جذاب را می‌بینید. جاهایی مثل کارائیب، جزایر اقیانوس آرام، استرالیا، اندونزی یا حتی فلوریدا. اصلا بیایید تا چند مورد از این سواحل را که همانند ساحل درختان نارگیل کیش هستند، به شما معرفی کنیم:

درختان نارگیل و سواحل هاوایی

درختان نارگیل کیش

تقریبا همه از زیبایی‌های سواحل هاوایی که بیشتر شبیه به کارت پستال هستند؛ خبر داریم. اصلا سواحل هاوایی به خاطر درختان نارگیل‌اش معروف شده و در همه جای آن دیده می‌شوند. این درختان بخشی از اصالت و تاریخ این منطقه است که برای مردم محلی خیلی قابل احترام هستند.

لذت بردن از نارگیل در سواحل فلوریدا

در سواحل فلوریدا با آب و هوای گرم و شرجی و از همه مهم‌تر آب کافی درختان نارگیل زیادی در کنار سواحل این کشور وجود دارد. تماشای ترکیب عجیب این درختان در ماسه‌های ساحل و آبی دریا آن هم از خانه‌های ساحلی بی‌نظیر است. حالا اگر مقصدتان با فلوریدا جور نبود، ساحل درختان نارگیل کیش، پذیرای شماست.

سواحل رودخانه کنگو در آفریقا

آفریقا سرزمین خروشید گرم است که در بخش‌های استوایی آن بهشتی گم شده را می‌توان پیدا کرد. از آنجایی که آفریقا در نزدیکی خط استوا قرار دارد، آب و هوای معتدل تا گرم آن برای شکوفا شدن درختان نارگیل مناسب است؛ از جمله سواحل رودخانه کنگو!

سواحل سریلانکا و درختان نارگیل

سریلانکا هر گوشه‌اش مملو از شگفتی است. تصور کنید در خانه‌های ویلایی روی آب نشسته‌اید و از یک طرف به ساحل شنی و درختان نارگیل نگاه می‌کنید و از طرف دیگر به آبی بی‌انتهای اقیانوس هند.

رزرو تور کیش

بهشت نارگیل‌ها در فیلیپین

بهشت نارگیل‌ها در فیلیپین

فیلیپین دومین تولیدکننده نارگیل در جهان است و در هر گوشه و کنار آن مخصوص خطوط ساحلی درختان نارگیل سر از زمین بیرون آوردند. نارگیل جز اصلی زندگی مردم این کشور است؛ از آن برای پخت و پز و حتی از برگش به عنوان بشقاب استفاده می‌کنند. خلاصه که درخت نارگیل ساحلی فیلیپین با نام درخت زندگی برای مردم این کشور خیلی باارزش است.

در سواحل استرالیا هم درخت نارگیل وجود دارد!

در جزیره پاپوآ گینه نو در شمال غربی اقیانوس آرام در شمال استرالیا، سواحلی باورنکردنی و پر از درخت نارگیل است. این درخت‌ها در سراسر این جزیره هستند و مردم با استراحت در سایه‌شان و خوردن آب نارگیل تازه خنک از زندگی خود لذت می‌برند. همانطور که دیدید، ساحل درختان نارگیل کیش، تنها ساحل زیبای جهان نیست؛ اما یکی از بهترین و البته نزدیکترین مقاصد جذابی است که با آغوش باز میزبان شما خواهد بود.

در آخر

سفر به ساحل درختان نارگیل کیش یک تجربه‌ی خلاقانه و فراموش‌نشدنی است که برای هر گردشگری چیزی جدید و جذاب در انتظار دارد. از زیبایی‌های طبیعی گرفته تا فرهنگ بومی مردم، از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز دریایی تا شب‌های ستاره‌ای، همه و همه در این جزیره یک‌جا جمع‌آوری شده‌اند تا شما را به بهشت گمشده‌ی خود ببرند. پس چرا منتظر مانده‌اید؟

سوالات متداول :

هترین هتل های کیش نزدیک به ساحل نارگیل، کدام اند ؟

هتل بزرگ داریوش – هتل پارسیان – هتل ستاره کیش – هتل ارم – هتل آرامیس – هتل سارا

فاصله ساحل درختان نارگیل تا مرکز شهر چقدر است ؟

15 دقیقه

این ساحل کیش به کدام مراکز خرید نزدیک است ؟

مرکز خرید پانیذ
مرکز خرید مریم ۲
مرکز تجاری کیش
مرکز خرید رویا
بازار پردیس ۲

بهترین زمانی که به ساحل درختان نارگیل برویم ؟

برای دیدن این پانورامای زیبا با منظره ای رویایی، آب فیروزه ای و درختان نارگیل بهتر است در فصل بهار، بلیط کیش را بخرید. این ساحل در فصل تابستان هم با سایه درختان نارگلیش، هوای خوبی را برای شما فراهم می کند. اما تقریبا از اواخر پاییز و زمستان بخاطر باران های پیاپی در کیش، دیدن این جاذبه های طبیعی که رو باز هستند؛ معمولا به جذابیت روزهای بهاری نیست!

نظرات کاربران